Bine ai venit! Contul meu

Cosul meu
( 0 produse )
Nu aveti niciun produs in cos!
0 Lei Total(0):

Cautare intuitiva ?

Cauta masina dupa tip motor, cod motor, model auto, caroserie, etc.

Cautare selectiva ?

Detalii livrare si garantia produselor

livrare piese auto

   Termeni si conditii livrare la domiciliu.

ATENTIE ! Clientul are obligatia de a verifica coletul in prezenta celor de la firma de curierat care livreaza coletul.

   Prima procedura este sa achitati coletul, asa procedeaza firma de curierat. Dupa ce ati achitat, va rugam  verificati coletul.
In cazul in care constatati ca produsul este deteriorat, sau ambalajul este desigilat, rupt, murdar, etc, trebuie sa faceti un proces verbal impreuna cu agentul firmei de curierat care v-a livrat coletul, in care sa specificati problemele observate, pentru a dovedi ulterior ca nu l-ati deteriorat dumneavoastra.
Este necesar sa ne anuntati in maxim 24 ore de la receptia coletului, pentru a putea lua masuri.
Orice reclamatie ulterioara, depusa dupa acest termen nu va fi luata in considerare

Taxe de transport, transport propriu sau curier:

Pentru Bucuresti si cateva localitati din Jud. Ilfov:
Livrare gratuita cu transport propriu, luni-sambata in timpul programului de lucru, la o comanda minima de 30 lei cu TVA, indiferent de greutate sau volum. La o comanda ce nu depaseste valoarea minima de 30 lei cu TVA, se percepe o taxa de transport de 10 lei.

Livrarea produselor se face in cca 24-48 de ore de la finalizarea comenzii de catre consultantul de vanzari, cu exceptia comenzilor primite vineri dupa ora 11.00 sau sambata - pentru care livrarea se face luni, daca in sambata respectiva nu se lucreaza.
In functie de numarul comenzilor, livrarea poate fi efectuata si in aceeasi zi, dar numai daca s-a finalizat comanda pana la ora 11.00 si produsele se afla pe stoc in magazin.

 

Pentru alte localitati:
-Comenzi de piese auto mai mari de 400 ron /  comanda - livrare gratuita cu Fan Courier sau Cargus (24-48 ore), colet in limita a 3 kg. Peste 3kg se percepe o taxa de 1 leu/kg
.
-Comenzi de piese auto mai mici de 400 ron /  comanda - livrare cu Fan Courier sau Cargus (24-48 ore) = 15 lei/primul kg, si cate 1 leu/kg ce depaseste primul kg.
La livrarea comenzilor in sate, comune si localitatile unde nu exista sediul firmelor de curierat cu care colaboram, se percepe o taxa suplimentara de 7 lei pentru km suplimentari.
Clientul are si optiunea de a ridica coletul de la sediul firmelor de curierat cu care colaboram, daca se doreste acest lucru.
Livrarea produselor se face de catre firma noastra sau prin curier in cca 48-72 de ore de la confirmarea telefonica sau pe e-mail a comenzii, cu exceptia comenzilor primite vineri dupa ora 13.00 sau sambata - pentru care livrarea se face de luni in 24-48 ore.

   Cum functioneaza livrarea de piese auto? Simplu!  Iti alegi piesele auto de care ai nevoie, le adaugi in cos si finalizezi comanda. Ulterior vom verifica daca ai facut corect comanda de piese auto pentru autoturismul ales in selector si te vom contacta pentru a stabili detaliiile de plata, facturare si livrare a produselor comandate. Livrarea gratuita de piese auto se va face in ziua stabilita de comun acord, numai in Bucuresti si cateva localitati din Judetul Ilfov, apropiate de Bucuresti.  
    Daca intampini dificultati in alegerea autoturismului sau produsului dorit, suntem aici sa te ajutam. Este suficient sa suni la unul din numerele de telefon afisate pe site, sau sa completezi o cerere de oferta si operatorii nostrii de vanzari vor crea oferta si/sau comanda de piese auto pentru masina ta.

   Produsele se pot livra si la alta adresa fata de cea specificata in documente sau la inregistrare pe site, dar trebuiesc ridicate de persoana care a facut comanda, sau altcineva imputernicit de persoana in cauza.
   In functie de numarul comenzilor, livrarea poate fi efectuata si in aceeasi zi, dar numai daca comanda a fost facuta pana la ora 11.00 si produsele se afla pe stoc in magazin.

   Acumulatorii (bateriile) auto nu se livreaza prin curier. Se vand direct la magazin, aducand la schimb acumulatorul vechi (uzat) de pe masina(se aplica legal politica discount-ului de 10% pentru reciclarea acumulatorilor uzati)
 


garantie piese auto

Conditii de plata si garantie

   In cazul livrarii la domiciliu (indiferent de localitate), plata facturii se face la livrare, atunci cand coletul cu produse ajunge la dumneavoastra. Factura se face la plecarea coletului de la firma noastra, si din acest motiv va rugam sa ne dati datele exacte si corecte pentru intocmirea ei.
Daca doriti sa platiti prin virament bancar, livrarea se va face in momentul in care suma platita a intrat in contul societatii noastre.
In cazul cumpararii produselor direct de la magazinul nostru, plata se efectueaza numerar sau card, la ridicarea produselor din magazin

Declaratie de conformitate si Garantia produselor.

Rezolvam garantiile de piese auto pe loc, daca clientul inlocuieste componentele in service-ul nostru.
Daca piesele sunt montate in alt service autorizat RAR, garantia se acorda dupa ce sunt verificate de catre specialistii in garantii.

AutoA Magazin cu sediul în Bucuresti, B-dul Basarabia Nr. 250, J40/3077/2007 si RO 21096599, declaram pe propria raspundere ca produsele care fac obiectul prezentului certificat de garantie nu pun in pericol viata, sanatatea si securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu declarațiile de conformitate emise de furnizor/producător.

AutoA Magazin vinde doar piese si accesorii auto noi, de origine sau interschimbabile cu sistemele originale care echipează autovehiculul, conform cataloagelor/listelor editate de catre furnizor/producator. Piesele se vand in ambalajele originale ale producatorului, sau in ambalajele livrate de furnizor/importator, si au garantie conform legislatiei in vigoare - OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 296/2004.
Garantia se asigura doar pt produsele vandute si nu include costul montajului acestora.
Garantia acopera o valoare maxima egala cu valoarea produsului.
Orice produs se va inlocui daca nu se potriveste pe autoturismul pentru care a fost ofertat/vandut, sau se va inlocui/repara daca se deterioreaza in perioada de garantie. Daca inlocuirea / repararea produsului nu este posibila, se va returna contravaloarea acestuia.
Pentru a se inlocui un produs (care nu face obiectul unei garantii) sau pentru a se returna contravaloarea acestuia, este necesar ca produsul sa fie returnat in ambalajul original (cel in care a fost vandut), cu toate accesoriile cu care a fost vandut, sa nu fie murdar, sa nu aibe urme de lovituri sau de montaj, iar ambalajul sa nu fie murdar sau deteriorat. La inlocuirea unui produs care nu se potriveste pe autoturismul pentru care a fost ofertat/vandut, este necesara o constatare detaliata, semnata si stampilata de service-ul autorizat RAR care a constatat aceasta incompatibilitate.
Orice reclamatie de garantie se primeste în scris sau pe e-mail, caruia i se va răspunde în termen de max. 15 zile calendaristice de la data primirii. La receptia produsului/elor ce fac obiectul garantiei se va intocmi un proces verbal de predare-primire eliberat de AutoA Magazin. In cazul in care deficienta nu poate fi constatata la expertiza furnizorului si este impusa efectuarea unei expertize de catre firma producatoare sau o terta parte neutra (expert in domeniu), raspunsul la reclamație se va da in maxim 15 zile calendaristice de la data primirii rezultatului expertizei, conf. OG21/1992 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Cheltuielile suplimentare de efectuare a expertizei vor fi suportate de partea in culpa. Cumparatorul va fi informat cu privire la aceste aspecte.
Termenul de garantie decurge de la data vanzarii produsului, inscris pe bonul fiscal sau pe factura.

Termen de garantie 18 luni la toate produsele, indiferent de producator, cu exceptia urmatoarelor cotegorii de produse:
1. Garantie 12 luni la produse sau componente recondionate de furnizor/producator.
2. Garantie 12 luni la piese de schimb pentru alternator, electromotor, compresor clima.
3. Garantie 12 luni la orice produs electronic/electric. Ex:, debitmetre, senzori, actuatori, egr, comutatoare, intrerupatoare, relee, claxon, cabluri, conectori, rezistente, bobine inductie, bujii incandescente, fise bujii, delcou, ventilatoare, motorase, pompe, contacte, supape, electrovalve, sonde, clapete, injectoare, unitati de control…etc.
4. Garantie producator - pentru orice produs care are garantie acordata direct de producator, in conditiile mentionate in documentatia producatorului.

Nu se ofera garantie la produsele cu caracter consumabil, indiferent de producator. Ex:
1. Lichide diverse, ulei si aditivi ulei, solutii lichide, vascoase sau gazoase(de tip spray), stergatoare parbriz/luneta/far, bujii scanteie, filtre (de orice fel), becuri, sigurante auto, curele transmisie(accesorii) si distributie, burdufe, covorase, tavite, suruburi, cleme, clipsuri, coliere, capace
2. Oringuri, simeringuri si bucsile/garniturile/simeringurile (ca si elemente de schimb) ale elementelor de franare.
Nu se ofera garantie pentru un singur disc sau tambur de frana, daca acesta se poate comercializa la bucata.
-Anumite produse se vand cu sigiliu numerotat (numar produs). Nu se ofera garantie la niciun produs vandut cu sigiliu si returnat fara sigiliu.

Piesa veche la schimb:
Conditie necesara cand furnizorul/producatorul solicita piesa veche la schimb, la vanzarea unor piese noi sau reconditionate. Piesa veche la schimb trebuie sa fie identica cu piesa vanduta, sa aibe aceleasi caracteristici, sa fie curata, sa nu fie lovita, sa nu aibe parti sau componente lipsa.

Documente necesare acordarii garantiei:
1.Dovada montarii intr-un service autorizat RAR pentru tipul de manopera efectuata (deviz si factura / bon fiscal) in care sa fie specificata data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare si constatare defect.
2. Copie autorizatie RAR de la service-ul unde s-au montat piesele, fata/verso (cu stampila valabilitatii)
3. Certificatul de garantie eliberat de AutoA Magazin.
4. Factura sau bon fiscal eliberat de AutoA Magazin.
5. Copie talon auto (cu inspectia ITP valabila) pe care s-au inlocuit piesele.
6. Nota de constatare, semnata si stampilata de unitatea autorizata RAR care a efectuat constatarea. Constatarea defectiunii sa fie realizata prin mijloace tehnice specifice in functie de produs, iar descrierea notei de constatare sa fie detaliata (explicate si cauzele aparitiei defectului), si insotita de raportul de teste / diagnoza / verificari, acolo unde este cazul, dupa cum urmeaza:
-6a. La orice produs electronic/electric/electromecanic - test diagnoza
-6b. La inlocuirea oricarui produs ce apartine sistemului de franare - test pe standul de frana cu metrologia valabila.
-6c. Teste ovalitate pe standul de franare sau pe ceasul comparator(cu metrologia valabila) pentru discuri, placute, saboti, tamburi, etrieri.
-6d. Pentru compresoare A/C - documente achizitie compresor, condensor, filtru uscator si supapa expansiune sau supapa orificiu calibrat. Devizul de montaj trebuie sa cuprinda inlocuirea acestor piese si spalarea instalatiei de agent frigorific.
-6e. Pentru volantele cu masa dubla - test diagnoza clapeta admisie aer, la motoarele diesel.
-6f. Pentru amortizoare - test stand amortizoare
-6g.Pentru componente ale sistemului de directie - dovada efectuarii geometriei rotilor dupa inlocuirea piesei / lor.
-6e. Pentru jante auto - dovada echilibrarii rotilor dupa montajul jantelor.

Garantia se anuleaza sau se pierde in urmatoare situatii:
1.Nu sunt prezentate toate documentele de mai sus, necesare la acordarea garantiei.
2.Produsul nu a fost montat corespunzator sau a fost montat impreuna cu alte piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3.Produsul nu a fost comparat la montaj cu celalalt produs care a fost inlocuit.

4.Produsul nu a fost identificat corect de catre vanzator din cauza prezentarii unor date gresite de catre cumparator.
5.Autoturismul a fost exploatat in conditii necorespunzatoare.
6.Produsul/ele prezinta o uzura normala.
7.Neefectuare (de catre unitatea care a inlocuit produsele) a operatiilor de verificare, etalonare, reglare etc. la terminarea reparatiilor, in conformitate cu Ordinul MTCT nr. 2131/2005, a celor impuse de catre constructorul de vehicul, de catre fabricantul de produse sau de produse reconditionate sau ori de cate ori este necesar.
Acest document a fost eliberat in 2 exemplare.

Orice reclamatie sau retur (din diverse motive) se va lua in consideratie in maxim 15 zile de la cumpararea produselor


   


Call Center
021. 9192
Apel cu tarif normal

***

09.00 - 18.00 (Luni-Vineri) 09.00 - 14.00 (Sambata)

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare. Sunt de acord.