incepand cu an fabricatie : 11/1991
Tip cutie viteza : cv. automata
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 02/1990
Tip cutie viteza : cv. automata
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,4
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 02/1990
Tip cutie viteza : cv. manuala
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 02/1990
Tip cutie viteza : cv. automata
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,4
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Tip cutie viteza : cv. manuala
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Tip cutie viteza : pentru cutie manuala
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 65
Pâna în an fabricatie : 12/1989
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 65
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Tip cutie viteza : pentru cutie automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 82
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Pâna în an fabricatie : 09/1992
Putere electromotor [kW] : 1,2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Identificare constructie stecher : 26
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 179.0 / 33.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4000
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tip cutie viteza : cv. automata
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,4
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : 26
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 179.0 / 33.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4900
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 11/1991
Tip cutie viteza : cv. automata
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : 65
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4200
Numarul gaurilor filetate : 2
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : 96
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 179.0 / 33.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4900
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tip cutie viteza : cv. manuala
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8,9
Putere electromotor [kW] : 1
Identificare constructie stecher : 26
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 148.0 / 48.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 3800
Diametru flansa [mm] : 65
Numar dinti 1 : 9
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,2
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Lungime 1 [mm] : 145
Lungime 2 [mm] : 48
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 17
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Lungime 1 [mm] : 150
Lungime 2 [mm] : 33
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Lungime 1 [mm] : 145
Lungime 2 [mm] : 32
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 22
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 48
Pâna în an fabricatie : 01/1990
Cod motor : EJ18SPI
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 33
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 49
incepand cu an fabricatie : 02/1990
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 32
Pâna în an fabricatie : 01/1990
Cod motor : EJ18SPI
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 82
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 0
Varianta starter : revenire libera
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 02/1990
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 82
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 8,9
Putere electromotor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 0
Varianta starter : lagare individuale
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Diametru 1 [mm] : 68
Numar pistoane : 20
Lungime totala [mm] : 163,7
Pozitie/Grade : 80° re
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pas filet [mm] : 65
Numarul gaurilor de fixare : 20
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Tip cutie viteza : pentru cutie manuala
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 65
Pâna în an fabricatie : 12/1989
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 65
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Tip cutie viteza : pentru cutie automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 82
incepand cu an fabricatie : 02/1990
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
Pâna în an fabricatie : 01/1990
Cod motor : EJ18SPI
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 83
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 8,9
Putere electromotor [kW] : 1
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18 SPI
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8,9
Putere electromotor [kW] : 1
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Dimanetru suport [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,2
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Lungime 1 [mm] : 145
Lungime 2 [mm] : 48
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 17
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Lungime 1 [mm] : 150
Lungime 2 [mm] : 33
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Lungime 1 [mm] : 145
Lungime 2 [mm] : 32
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 22
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 1
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Pâna în an fabricatie : 01/1990
Cod motor : EJ18 SPI
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1,4
Distanta/diametru [mm] : 33.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18 SPI
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1
Distanta/diametru [mm] : 49.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 02/1990
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18 SPI
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1,4
Distanta/diametru [mm] : 32.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18 SPI
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1
Distanta/diametru [mm] : 48.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 05/1989
Cod motor : EJ18AR,EJ18SN
Tip cutie viteza : TA102,TA862,TM702
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Greutate (în kg) : 1
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : R 115
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 05/1989
Cod motor : EJ18AR,EJ18SN
Tip cutie viteza : TA102,TA862,TM702
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,2
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : R 82
Clema : NON
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
incepand cu an fabricatie : 05/1989
Pâna în an fabricatie : 06/1990
Cod motor : EJ18AR,EJ18SN
Tip cutie viteza : TA102,TA862,TM702
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : R 82
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 09/1991
Cod motor : EJ18SPI
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)