Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 04/1994
Pâna la numar sasiu : 1H..RW584 609
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1994
Pâna în an fabricatie : 01/1996
De la numarul de sasiu : 1H..RW584 610
Pâna la numar sasiu : 1H..T..240 000
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 200
Lungime 2 [mm] : 32
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 25
Pret : 359 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 178
Lungime 2 [mm] : 52
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 24
Pret : 374 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1994
Pâna în an fabricatie : 01/1996
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : 05
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 180.0 / 52.6
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4100
Diametru flansa [mm] : 76
Numar dinti 1 : 11
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pret : 378 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 178
Lungime 2 [mm] : 52
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 24
Pret : 407 Lei
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 200
Lungime 2 [mm] : 32
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 25
Pret : 429 Lei
incepand cu an fabricatie : 02/1996
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : 05
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 210.0 / 32.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4100
Diametru flansa [mm] : 76
Numar dinti 1 : 11
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pret : 430 Lei
Cod motor : 1Z,AHU
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CKZ
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 40
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pret : 436 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Cod motor : ALE
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pret : 518 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pret : 535 Lei
De la numarul de sasiu : R565972
Pâna la numar sasiu : R565971
Cod motor : 1Z,AHU,ALE
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CTN
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Greutate (în kg) : 4,06
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pret : 559 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1994
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 191
Lungime 2 [mm] : 32,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 563 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 04/1994
Pâna la numar sasiu : 1H..RW584 609
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2
Pret : 628 Lei
Cod motor : 1Z,AHU,ALE
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CKZ,CTN
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Greutate (în kg) : 4,786
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pret : 700 Lei
De la numarul de sasiu : R565972
Pâna la numar sasiu : R565971
Cod motor : 1Z,AHU,ALE
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CTN
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pret : 725 Lei
De la numarul de sasiu : R565972
Pâna la numar sasiu : R565971
Cod motor : 1Z,AHU,ALE
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CKZ,CTN
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 2
Greutate (în kg) : 3,865
Pozitie/Grade : L 42
Clema : 15A
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
Pret : 760 Lei
Cod motor : 1Z,AHU
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CKZ
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 2
Pozitie/Grade : L 40
Clema : 15A
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
Pret : 897 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2
Pret : 1255 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10,11
Putere electromotor [kW] : 2
Identificare constructie stecher : 05
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 180.0 / 50.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4400
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pret : 1266 Lei
Pâna în an fabricatie : 03/1994
Cod motor : 1Z
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : 05
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 190.0 / 52.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4400
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pret : 1344 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 04/1994
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere motor [kW] : 1,8
Distanta/diametru [mm] : 52.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pâna în an fabricatie : 12/1994
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 195
Lungime 2 [mm] : 52
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 22
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2
Numar gauri : 2
Dantura : 15mm
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Lungime totala [mm] : 218
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Pâna în an fabricatie : 03/1994
Cod motor : 1Z
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 52
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 32
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 52,5
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Cod motor : ALE
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Restrictiile producatorului : 8EA 011 350-521
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pâna în an fabricatie : 03/1994
Cod motor : 1Z
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 04/1994
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 05/1994
Pâna în an fabricatie : 09/1994
De la numarul de sasiu : 1H-RB129 087
Pâna la numar sasiu : 1H-RW584 609
Cod motor : 1Z
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 2
Lungime totala [mm] : 235
Pozitie/Grade : 42° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Pas filet [mm] : 76,2
Varianta starter : revenire libera
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Pozitie/Grade : 40° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Pas filet [mm] : 76
Varianta starter : revenire libera
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Pâna în an fabricatie : 12/1994
Tip cutie viteza : Fully Automatic
Tip cutie viteza : automata
Echivalenta : 911040003
Numarul gaurilor de fixare : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1994
Pâna în an fabricatie : 01/1996
Tip cutie viteza : Fully Automatic
Tip cutie viteza : automata
Numar dinti : 9
Echivalenta : 911040002
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Numar dinti : 9
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Echivalenta : 911040004
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Numar dinti : 10
Echivalenta : 911050002
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pâna la numar sasiu : RW565971
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa la schimb :
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2
De la numarul de sasiu : RW565972
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa la schimb :
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa la schimb :
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : automata
Putere electromotor [kW] : 1,8
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Putere electromotor [kW] : 1,8
Pâna în an fabricatie : 03/1994
Cod motor : 1Z
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 04/1994
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10,11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
Pâna în an fabricatie : 12/1994
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 191
Lungime 2 [mm] : 32,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1994
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 195
Lungime 2 [mm] : 52
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 22
Cod motor : 1Z, AHU, ALE
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,8
incepand cu an fabricatie : 02/1996
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Pâna în an fabricatie : 01/1996
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Pâna în an fabricatie : 03/1994
Cod motor : 1Z
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere motor [kW] : 1,8
Distanta/diametru [mm] : 52.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 04/1994
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere motor [kW] : 1,8
Distanta/diametru [mm] : 32.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 52,5
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Cod motor : ALE
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 32
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Pâna la numar sasiu : R565971
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Greutate (în kg) : 4,04
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : CHF
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Greutate (în kg) : 4,62
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 40
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : 1Z,AHU
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CKZ
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Greutate (în kg) : 4,02
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 40
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : 1Z,AHU,ALE
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CKZ,CTN
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 2
Greutate (în kg) : 3,9
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : 1Z,AHU,ALE
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CKZ,CTN
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 2
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : 1Z,AHU,ALE
Tip cutie viteza : ASD,CHD,CHF,CKZ,CTN
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 2
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 04/1994
Pâna în an fabricatie : 07/1996
Cod motor : 1Z
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
incepand cu an fabricatie : 08/1996
Cod motor : AHU
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)