Bine ai venit! Contul meu

Cosul meu
( 0 produse )
Nu aveti niciun produs in cos!
0 Lei Total(0):

Cautare intuitiva ?

Cauta masina dupa tip motor, cod motor, model auto, caroserie, etc.

Cautare selectiva ?

Termeni si conditii

   Termeni si conditii generale
 

Comenzi online piese auto
Comenzile facute de utilizatorii care nu sunt inregistrati(care nu au cont pe site) nu pot fi administrate de catre clienti. Nu aveti acces la comenzile dvs. sau la datele de facturare, ulterior comenzii. Daca doriti sa aveti acces la contul   dumneavoastra, dar si la datele de facturare / livrare, va rugam sa va inregistrati. Inregistrarea dureaza cateva minute.
In cel mai scurt timp posibil de la trimiterea comenzii, veti primi un e-mail de receptie si preluare a comenzii si veti fi contactat telefonic sau pe e-mail de unul din consultantii nostrii de vanzari pentru a stabili detaliile ulterioare.

La finalizarea comenzii online, dupa ce ati bifat casuta cu " Sunt de acord cu termenii si conditiile AutoA Magazin." si apoi finalizati comanda , inseamna ca acceptati conditiile de vanzare, garantie si livrare a produselor puse in vanzare de societatea noastra in cadrul magazinului online. Va rugam cititi cu atentie acesti termeni, explicati detaliat pe paginile dedicate, pentru a evita ulterior neplacerile cauzate de neintelegeri.
   Pretul pieselor auto este exprimat in RON si contine TVA. Pretul produselor este cu scop informativ, el nu prezinta nici un fel de obligatie contractuala. Din cauza fluctuatiei sistemului valutar, preturile la piese auto se schimba periodic si din acest motiv, facem tot posibilul sa mentinem preturile si datele despre produse actualizate.
   Daca doriti anularea comenzii din orice motiv, comunicati consultantului de vanzari acest lucru din timp. Anularea comenzii online, daca aceasta nu a fost expediata cu firma de curierat nu implica vreun cost din partea dumneavoastra. Daca doriti anularea comenzii, dupa ce aceasta a fost expediata cu firma de curierat, trebuie sa platiti taxa de transport a coletului/elor dus/intors.
   Comenzile la anumite componente originale (cele care nu suporta retur), la care clientul a platit un avans, nu se pot anula sau returna decat in conditii de garantie, neconforme sau cu probleme de compatibilitate.
   Produsele aflate in promotie, sau la pret special, se gasesc in magazin in limita stocului disponibil si nici unul din produsele aflate la pret special sau promotional, nu fac obiectul altei promotii.

   Un exemplu, mai pe intelesul tuturor: Daca veti cumpara piese auto la preturi promotionale/speciale, nu puteti sa optati pentru manopera gratuita la revizie in service-ul nostru.
   Pozele produselor sunt cu scop orientativ.


  piese originale opel Despre "Avans piese auto originale"

   Piesele auto Originale, la care se achita un avans, nu pot fi returnate si clientul nu poate renunta la comanda, daca acestea au fost comandate pe extern (alta tara in afara de Romania). Factura si bonul fiscal de avans aferente acestei comenzi, sunt atasate la factura proforma, daca clientul achita cash sau cu cardul la magazin. Daca achita prin ordin de plata, se elibereaza doar factura proforma cu conditiile stipulate in contractul de avans.
   In momentul in care clientul semneaza acest document, este de acord cu conditiile de mai sus. Daca furnizorul nostru accepta retur la piesele facturate pe aceasta factura proforma si solicita o taxa de transport, aceasta taxa va fi platita de client. Aceasta taxa poate sa fie intre 5 % si 15 % din valoarea totala a pieselor comandate expres.
   Valoarea exacta a taxei de transport va fi anuntata clientului, dupa ce furnizorul stabileste suma finala, dar nu mai mult de 15 % din valoarea piesei/pieselor returnate. Aceasta valoare va fi facturata clientului care a renuntat la comanda.In afara de aceasta taxa de transport, clientul se obliga sa plateasca comisioanele aferente tranzactiilor bancare sau cu cardul, aferente acestei comenzi.
   Piesele auto din aceasta factura proforma pot fi returnate de catre client numai in cazul in care acestea nu se potrivesc pe masina, sau sunt deteriorate. Obligatia clientului este de a verifica toate produsele la livrare sau la ridicarea lor de la magazin si daca constata ca sunt deteriorate, are dreptul de a refuza piesa/piesele deteriorate(lovite, zgariate,).
   Daca una sau mai multe dintre componentele facturate pe aceasta factura proforma nu se potriveste pe masina, clientul are dreptul s-o returneze la magazin fara nicio taxa suplimentara, dar trebuie sa dovedeasca acest lucru cu actele aferente acordarii garantiei in Romania.


plata rate piese opelConditii de plata

In cazul livrarii la domiciliu (indiferent de localitate si curier), plata produselor se face numerar la livrare, atunci cand coletul ajunge la dumneavoastra. Factura se intocmeste inainte de plecarea coletului de la firma noastra, si din acest motiv va rugam sa ne dati datele exacte si corecte pentru intocmirea ei.
La plata prin virament bancar, livrarea se va face doar in momentul in care suma platita a intrat in contul societatii noastre.
In cazul cumpararii produselor direct de la magazinul nostru, plata se efectueaza numerar sau card, la ridicarea produselor din magazin


livrare piese autoLivrare la domiciliu.
ATENTIE ! Clientul are obligatia de a verifica coletul in prezenta celor de la firma de curierat care livreaza coletul.

   Prima procedura este sa achitati coletul, asa procedeaza firma de curierat. Dupa ce ati achitat, va rugam  verificati coletul atat vizual cat si fizic.
In cazul in care constatati ca lipsesc produse din colet (conform facturii atasate), ca produsele sunt deteriorate sau coletul este desigilat, rupt, murdar, lovit...etc, este obligatoriu sa completati un proces verbal (din dotarea curierilor) in doua exemplare (cate unul pentru fiecare parte) impreuna cu agentul firmei de curierat care v-a livrat coletul, Pe acest proces verbal de constatare specificati problemele observate, pentru a dovedi ulterior ca nu l-ati deteriorat dumneavoastra si ca asa l-ati receptionat. Toti agentii firmelor de curierat sunt obligati sa aibe in dotare aceste procese verbale de constatare. Nu va lasati pacaliti de diverse motive invocate de ei cand le solicitati acest lucru. Daca nu vor sa intocmeasca acest proces verbal, va rugam refuzati coletul si solicitati returnarea banilor.
   Este necesar sa ne anuntati in maxim 24 ore de la receptia coletului pentru a putea lua masuri si sa ne trimiteti pe e-mail o copie a procesului verbal si a documentului de plata. Orice reclamatie ulterioara, depusa dupa acest termen nu va fi luata in considerare.
   Orice reclamatie legata de modul in care ati receptionat coletul/ele, de starea coletului/elor, de lipsa a vreunui produs din colet/e sau de deteriorarea produselor din colet/e, care nu este insotita de acest proces verbal, nu se va lua in considerare.



piese auto opel la schimbDeclaratie de conformitate si Garantia produselor.

Rezolvam garantiile de piese auto pe loc, daca clientul inlocuieste componentele in service-ul nostru si se constata ca este caz de garantie.
Daca piesele sunt montate in alt service autorizat RAR, garantia se acorda dupa ce sunt verificate de catre specialistii in garantii.

AutoA Magazin cu sediul în Bucuresti, B-dul Basarabia Nr. 250, J40/3077/2007 si RO 21096599, declaram pe propria raspundere ca produsele care fac obiectul prezentului certificat de garantie nu pun in pericol viata, sanatatea si securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu declarațiile de conformitate si calitate emise de furnizor/producător.

AutoA Magazin vinde doar piese si accesorii auto noi, de origine sau interschimbabile cu sistemele originale care echipează autovehiculul, conform cataloagelor/listelor editate de catre furnizor/producator. Piesele se vand in ambalajele originale ale producatorului, sau in ambalajele livrate de furnizor/importator, si au garantie conform legislatiei in vigoare - OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 296/2004.
Garantia se asigura doar pt produsele vandute si nu include costul montajului acestora. Garantia acopera o valoare maxima egala cu valoarea produsului.
Orice produs se va inlocui doar daca nu se potriveste pe autoturismul pentru care a fost ofertat/vandut, sau se va inlocui/repara daca se deterioreaza in perioada de garantie. Daca inlocuirea / repararea produsului nu este posibila, se va returna contravaloarea acestuia.
Pentru a se inlocui un produs (care nu face obiectul unei garantii) sau pentru a se returna contravaloarea acestuia, este necesar ca produsul sa fie returnat in ambalajul original (cel in care a fost vandut), cu toate accesoriile cu care a fost vandut, sa nu fie murdar, sa nu aibe urme de lovituri sau de montaj, iar ambalajul sa nu fie murdar sau deteriorat. La inlocuirea unui produs care nu se potriveste pe autoturismul pentru care a fost ofertat/vandut, este necesara o constatare detaliata, semnata si stampilata de service-ul autorizat RAR care a constatat aceasta incompatibilitate.
Orice reclamatie de garantie se primeste în scris sau pe e-mail, caruia i se va răspunde în termen de max. 15 zile calendaristice de la data primirii. La receptia produsului/elor ce fac obiectul garantiei se va intocmi un proces verbal de predare-primire eliberat de AutoA Magazin. In cazul in care deficienta nu poate fi constatata la expertiza furnizorului si este impusa efectuarea unei expertize de catre firma producatoare sau o terta parte neutra (expert in domeniu), raspunsul la reclamație se va da in maxim 15 zile calendaristice de la data primirii rezultatului expertizei, conf. OG21/1992 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Cheltuielile suplimentare de efectuare a expertizei vor fi suportate de partea in culpa. Cumparatorul va fi informat cu privire la aceste aspecte.
Termenul de garantie decurge de la data vanzarii produsului, inscris pe bonul fiscal sau pe factura.

Termen de garantie 18 luni la toate produsele, indiferent de producator, cu exceptia urmatoarelor cotegorii de produse:
1. Garantie 12 luni la produse sau componente recondionate de furnizor/producator.
2. Garantie 12 luni la piese de schimb pentru alternator, electromotor, compresor clima.
3. Garantie 12 luni la orice produs electronic/electric. Ex:, debitmetre, senzori, actuatori, egr, comutatoare, intrerupatoare, relee, claxon, cabluri, conectori, rezistente, bobine inductie, bujii incandescente, fise bujii, delcou, ventilatoare, motorase, pompe, contacte, supape, electrovalve, sonde, clapete, injectoare, unitati de control…etc.
4. Garantie producator - pentru orice produs care are garantie acordata direct de producator, in conditiile mentionate in documentatia producatorului.

Nu se ofera garantie la produsele cu caracter consumabil, indiferent de producator. Ex:
1. Lichide diverse, ulei si aditivi ulei, solutii lichide, vascoase sau gazoase(de tip spray), stergatoare parbriz/luneta/far, bujii scanteie, filtre (de orice fel), becuri, sigurante auto, curele transmisie(accesorii) si distributie, burdufe, covorase, tavite, suruburi, cleme, clipsuri, coliere, capace.
2. Oringuri, simeringuri si bucsile/garniturile/simeringurile (ca si elemente de schimb) ale elementelor de franare.
Nu se ofera garantie pentru un singur disc sau tambur de frana, daca acesta se poate comercializa la bucata.
-Anumite produse se vand cu sigiliu numerotat (numar produs). Nu se ofera garantie la niciun produs vandut cu sigiliu si returnat fara sigiliu.

Piesa veche la schimb:
Conditii necesare piesa veche la schimb, la vanzarea unor piese noi sau reconditionate:
Piesa veche trebuie sa fie identica cu piesa vanduta (sa aibe aceleasi caracteristici si toate elementele din dotare), fara axe blocate/rupte, sa fie curata, sa nu fie lovita/crapata/torsionata, sa nu aibe parti sau componente lipsa.

Documente necesare acordarii garantiei:
1.Dovada montarii intr-un service autorizat RAR pentru tipul de manopera efectuata (deviz si factura / bon fiscal) in care sa fie specificata data montarii si numarul de kilometri la montare/demontare si constatare defect.
2. Copie autorizatie RAR de la service-ul unde s-au montat piesele, fata/verso (cu stampila valabilitatii)
3. Certificatul de garantie eliberat de AutoA Magazin.
4. Factura sau bon fiscal eliberat de AutoA Magazin.
5. Copie talon auto (cu inspectia ITP valabila) pe care s-au inlocuit piesele.
6. Nota de constatare, semnata si stampilata de unitatea autorizata RAR care a efectuat constatarea. Constatarea defectiunii sa fie realizata prin mijloace tehnice specifice in functie de produs, iar descrierea notei de constatare sa fie detaliata (explicate si cauzele aparitiei defectului), si insotita de raportul de teste / diagnoza / verificari, acolo unde este cazul, dupa cum urmeaza:
-6a. La orice produs electronic/electric/electromecanic - test diagnoza si/sau verificari electrice.
-6b. La inlocuirea oricarui produs ce apartine sistemului de franare - test pe standul de frana cu metrologia valabila.
-6c. Teste ovalitate pe standul de franare sau pe ceasul comparator(cu metrologia valabila) pentru discuri, placute, saboti, tamburi, etrieri.
-6d. Pentru compresoare A/C - documente achizitie compresor, condensor, filtru uscator si supapa expansiune sau supapa orificiu calibrat. Devizul de montaj trebuie sa cuprinda inlocuirea acestor piese si spalarea instalatiei de agent frigorific.
-6e. Pentru volantele cu masa dubla - test diagnoza clapeta admisie aer, la motoarele diesel.
-6f. Pentru amortizoare - test stand amortizoare
-6g.Pentru componente ale sistemului de directie - dovada efectuarii geometriei rotilor dupa inlocuirea piesei / lor.
-6e. Pentru jante auto - dovada echilibrarii dupa montajul anvelopelor.

Garantia se anuleaza sau se pierde in urmatoare situatii:
1.Nu sunt prezentate toate documentele de mai sus, necesare la acordarea garantiei.
2.Produsul nu a fost montat corespunzator sau a fost montat impreuna cu alte piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3.Produsul nu a fost comparat la montaj cu celalalt produs care a fost inlocuit.

4.Produsul nu a fost identificat corect de catre vanzator din cauza prezentarii unor date gresite de catre cumparator.
5.Autoturismul a fost exploatat in conditii necorespunzatoare.
6.Produsul/ele prezinta o uzura normala.
7.Neefectuare (de catre unitatea care a inlocuit produsele) a operatiilor de verificare, etalonare, reglare etc. la terminarea reparatiilor, in conformitate cu Ordinul MTCT nr. 2131/2005, a celor impuse de catre constructorul de vehicul, de catre fabricantul de produse sau de produse reconditionate sau ori de cate ori este necesar.

ATENTIE !!! Nu deteriorati / murdariti ambalajele pieselor auto cumparate de la noi pana nu sunteti sigur ca piesele se potrivesc pe masina dvs si functioneaza corespunzator.
ATENTIE !!! Nu montati pe masina piesele auto cumparate de la noi pana nu sunteti sigur ca ele se potrivesc pe masina dvs.

Orice reclamatie sau retur (din diverse motive) se va lua in consideratie in maxim 15 zile de la cumpararea produselor.

Cu stima, echipa AutoA Magazin&Service

 

   


Call Center
021. 9192
Apel cu tarif normal

***

09.00 - 18.00 (Luni-Vineri) 09.00 - 14.00 (Sambata)

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare. Sunt de acord.