Bine ai venit! Contul meu

Cosul meu
( 0 produse )
Nu aveti niciun produs in cos!
0 Lei Total(0):

Cautare intuitiva ?

Cauta masina dupa tip motor, cod motor, model auto, caroserie, etc.

Cautare selectiva ?

Termeni si conditii

   Termeni si conditii
   Comenzile facute de utilizatorii care nu sunt inregistrati(care nu au cont pe site) nu pot fi administrate de catre clienti. Nu aveti acces la comenzile dvs. sau la datele de facturare, ulterior comenzii. Daca doriti sa aveti acces la contul dumneavoastra, dar si la datele de facturare / livrare, va rugam sa va inregistrati. Inregistrarea dureaza cateva minute.
   In cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii, veti fi sunat de unul din consultantii nostrii de vanzari pentru a stabili detaliile ulterioare.

   In momentul in care ati bifat casuta cu " Sunt de acord cu termenii si conditiile AutoA Magazin.", inseamna ca acceptati conditiile de vanzare, garantie si livrare a produselor puse in vanzare de societatea noastra. Va rugam cititi cu atentie acesti termeni, explicati detaliat pe paginile dedicate, pentru a evita ulterior neplacerile cauzate de neintelegeri.
   Pretul pieselor auto este exprimat in RON si contine TVA. Pretul produselor este cu scop informativ, el nu prezinta nici un fel de obligatie contractuala. Din cauza fluctuatiei sistemului valutar, preturile la piese auto se schimba periodic si din acest motiv, facem tot posibilul sa mentinem preturile actualizate.  Dupa finalizarea comenzii, veti fi sunat de unul din consultantii nostri de vanzari si veti fi instiintat daca preturile au suferit modificari. Aceste cazuri sunt foarte rare.
   Daca doriti anularea comenzii din cauza diferentelor de pret(daca acestea exista), sau din alt motiv, comunicati consultantului de vanzari acest lucru din timp. Anularea comenzii online, din orice motiv (daca aceasta nu a fost expediata cu firma de curierat) nu implica vreun cost din partea clientului. Daca doriti anularea comenzii (dintr-un motiv care va priveste personal), dupa ce aceasta a fost expediata cu firma de curierat, trebuie sa platiti taxa de transport a coletului/elor dus/intors.
   Comenzile la anumite componente originale(cele care nu suporta retur la furnizor), la care clientul a platit un avans, nu se pot anula sau returna decat in conditii de garantie. Pentru mai multe detalii despre Retur produse originale, cititi mai jos.
   Produsele aflate in promotie, sau la pret special, se gasesc la magazin in limita stocului disponibil si
nici unul din produsele aflate la pret special sau promotional, nu fac obiectul altei promotii.
   Un exemplu, mai pe intelesul tuturor: Daca veti cumpara piese auto la preturi promotionale/speciale, nu puteti sa optati pentru manopera gratuita la revizie in service-ul nostru.
   Pozele produselor sunt cu scop orientativ.

 


   Despre "Avans piese auto originale"

   Piesele auto Originale, la care se achita un avans, nu pot fi returnate si clientul nu poate renunta la comanda, daca acestea au fost comandate pe extern (alta tara in afara de Romania). Factura si bonul fiscal de avans aferente acestei comenzi, sunt atasate la factura proforma, daca clientul achita cash sau cu cardul la magazin. Daca achita prin ordin de plata, se elibereaza doar factura proforma cu conditiile stipulate in acest contract de avans.
   In momentul in care clientul semneaza acest document, este de acord cu conditiile de mai sus. Daca furnizorul nostru accepta retur la piesele facturate pe aceasta factura proforma si solicita o taxa de transport, aceasta taxa va fi platita de client. Aceasta taxa poate sa fie intre 5 % si 15 % din valoarea totala a pieselor de pe aceasta proforma.
   Valoarea exacta a taxei de transport va fi anuntata clientului, dupa ce furnizorul stabileste suma finala, dar nu mai mult de 15 % din valoarea piesei/pieselor returnate. Aceasta valoare va fi facturata clientului care a renuntat la comanda.In afara de aceasta taxa de transport, clientul se obliga sa plateasca comisioanele aferente tranzactiilor bancare sau cu cardul, aferente acestei comenzi.
   Piesele auto din aceasta factura proforma pot fi returnate de catre client numai in cazul in care acestea nu se potrivesc pe masina, sau sunt deteriorate. Obligatia clientului este de a verifica toate produsele la livrare sau la ridicarea lor de la magazin si daca constata ca sunt deteriorate, are dreptul de a refuza piesa/piesele deteriorate(lovite, zgariate,).
   Daca una sau mai multe dintre componentele facturate pe aceasta factura proforma nu se potriveste pe masina, clientul are dreptul s-o returneze la magazin fara nicio taxa suplimentara, dar trebuie sa dovedeasca acest lucru cu actele aferente acordarii garantiei in Romania, si anume:

1.Factura reparatiei respective(original+copie). si copie de talon a autoturismului
2.Devizul de montaj(de obicei se atasaseaza la factura de reparatie)

3.Constatarea defectiunii piesei respective, dupa proba, detaliata.
4.Copie autorizatie R.A.R a unitatii care a efectuat operatiunea.(precum ca unitatea are dreptul de a efectua operatiunea in cauza pe marca auto respectiva)
5.ATENTIE !!! Nu deteriorati / murdariti ambalajele pieselor auto cumparate de la noi pana nu sunteti sigur ca piesele se potrivesc pe masina dvs si functioneaza corespunzator.
6.ATENTIE !!! Nu montati pe masina piesele auto cumparate de la noi pana nu sunteti sigur ca ele se potrivesc pe masina dvs.
7.Factura / bonul fiscal emis de AutoA Magazin.


   


Call Center
021. 9192
Apel cu tarif normal

***

09.00 - 18.00 (Luni-Vineri) 09.00 - 14.00 (Sambata)

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare. Sunt de acord.