Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 0,9
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Tip cutie viteza : cv. automata
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1988
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere motor [kW] : 0,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 70
Tip cutie viteza : cv. manuala
Putere electromotor [kW] : 0,8
Tip cutie viteza : automata
Putere electromotor [kW] : 0,8
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 0,8
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,8
Identificare constructie stecher : 65
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 156.0 / 42.3
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4000
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 24,25
Putere electromotor [kW] : 0,8
Identificare constructie stecher : 65
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 183.0 / 14.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 5000
Numar dinti 1 : 25
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,8
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Lungime 1 [mm] : 140
Lungime 2 [mm] : 43
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 21,5
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 21
Putere electromotor [kW] : 1
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 0
Lungime 1 [mm] : 230
Lungime 2 [mm] : 18
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Cod motor : MA10S
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 42
Cod motor : MA10S
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 11/1988
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 24
Putere electromotor [kW] : 0,8
Diametru 1 [mm] : 90
Numar pistoane : 20
Lungime totala [mm] : 201,5
Pozitie/Grade : Flansch
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pas filet [mm] : 74
Numarul gaurilor de fixare : 20
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
incepand cu an fabricatie : 11/1988
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,8
Diametru 1 [mm] : 80
Numar pistoane : 204
Lungime totala [mm] : 211,5
Pozitie/Grade : 40° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pas filet [mm] : 70
Numarul gaurilor de fixare : 204
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Pâna în an fabricatie : 12/1988
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere motor [kW] : 0,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 70
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 0,9
Piesa la schimb :
Cod motor : MA10S
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,8
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
Cod motor : MA10S
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 21
Putere electromotor [kW] : 1
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,8
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Lungime 1 [mm] : 140
Lungime 2 [mm] : 43
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Lungime 3 [mm] : 21,5
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 21
Putere electromotor [kW] : 1
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 0
Lungime 1 [mm] : 230
Lungime 2 [mm] : 18
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,9
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 24
Putere electromotor [kW] : 0,8
pt. cod original (OE) : 23300-36A10
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 1,2
Cod motor : MA10S
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere motor [kW] : 0,8
Distanta/diametru [mm] : 42.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Cod motor : MA10
Tip cutie viteza : RN4F40A,RN5F41A
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 8
Putere electromotor [kW] : 0,8
Greutate (în kg) : 3,86
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 40
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 07/1983
Cod motor : MA10
Tip cutie viteza : RL3F01A,RL3L01A
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 24
Putere electromotor [kW] : 0,8
Greutate (în kg) : 5,11
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L/R 0
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : MA10S
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 0,9
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)