Pâna în an fabricatie : 10/2001
Cod motor : KA24E
Pret : 23 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/2001
Cod motor : KA24E
Pret : 23 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1996
Cod motor : KA24E
Pret : 32 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : KA24E
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
pentru numar articol : 82115
Numar poli : 2
Pret : 33 Lei
Cod motor : KA24E
Pret : 36 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/2001
Dimensiune filet : M12x1,25
Rezistenta electrica [Ohm] : 961
Gama de temperatura [°C] : 25
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Numar conexiuni : 1
Voltaj [V] : 12
Culoare carcasa : negru
Pret : 115 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/1999
Cod motor : KA24E
Pret : 178 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 11/1996
Pâna în an fabricatie : 12/1999
Tip cutie viteza : cv. manuala
Numar usi : 3
Varianta motor : pentru motoare fara EGR
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 194 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/1999
Voltaj [V] : 12
Pret : 202 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1996
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 450
Numar de legaturi : 3
Pret : 321 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/2006
Cod motor : KA24E
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Pâna în an fabricatie : 10/1999
De la numarul de sasiu : R20EF
Pâna la numar sasiu : R20EG
Sonda lambda : Sonda reglaj
Varianta echipare : Universal
Lungime [mm] : 185
Numar fire pe cablu : 3
Sonda lambda : incalzit
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 200
Numar fire pe cablu : 1
Sonda lambda : fara incalzire
incepand cu an fabricatie : 10/1999
Pâna în an fabricatie : 12/2001
Pâna în an fabricatie : 12/2006
Numar usi : 3
Varianta motor : pentru motoare cu EGR
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 600
Numar poli : 3
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 11/1996
Pâna în an fabricatie : 12/1999
Tip cutie viteza : cv. manuala
Varianta motor : pentru motoare fara EGR
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1200
Numar poli : 3
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pâna în an fabricatie : 01/2002
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 600
Numar conexiuni : 3
Pâna în an fabricatie : 01/2002
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1230
Numar conexiuni : 3
Pâna în an fabricatie : 05/1996
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 450
Numar conexiuni : 3
incepand cu an fabricatie : 10/2001
Dimensiune filet : M12x1,25
Rezistenta electrica [Ohm] : 961
Gama de temperatura [°C] : 25
Numar poli : 1
Culoare carcasa : negru
Cod motor : KA24E
Lungime [mm] : 1200
Culoare carcasa : albastru deschis
Numar sasiu : R20EF/R20EG/R20ES
Lungime [mm] : 650
Numar conexiuni : 3
Sonda lambda : incalzit
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77003
Pâna în an fabricatie : 12/2006
Numar sasiu : R20EF/R20EG
Lungime [mm] : 1200
Numar conexiuni : 3
Sonda lambda : incalzit
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77003
Partea de montare : Teava primara
Rezistenta electrica [Ohm] : 4
Lungime cablu [mm] : 650
Sonda lambda : incalzit
Numar de legaturi : 3
Pâna în an fabricatie : 03/2006
Cod motor : KA24E
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : LEB121
incepand cu an fabricatie : 10/2001
Varianta echipare : Farbe schwarz
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : KA24E
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : rosu
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : rosu
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : rosu
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : Unghiular
Cod motor : KA24E
Lungime [mm] : 1200
Numar de legaturi : 3
Pâna în an fabricatie : 05/1996
Cod motor : KA24E
Dimensiune filet : M12x1,5
Culoare carcasa : rosu
Cod motor : KA24E
Lungime [mm] : 650
Pâna în an fabricatie : 01/2002
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Specificatie : Hard-Top
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna în an fabricatie : 05/1996
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna în an fabricatie : 01/2002
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)