Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : verde
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 18 Lei
Filet exterior (mm) : M 14x1,25
Culoare : maro
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 24 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Culoare : rosu
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Pret : 28 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Culoare : galben
Pret : 33 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
De la numarul de control : 06629
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Pret : 34 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Culoare : maro
Pret : 38 Lei
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Numar poli : 3
Pret : 76 Lei
Pret : 88 Lei
Culoare : negru
Articol extins/Info extins : cu etansare
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Pret : 117 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : MARELLI
Echipament vehicul : pentru vehicule cu cutie manuala
Lungime [mm] : 76,5
Latime [mm] : 65
Înaltime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,03
Culoare : negru
Numar poli : 3
Pret : 119 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
De la numarul de control : 6629
Pret : 140 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Tip cutie viteza : cv. manuala
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 159 Lei
Separarea blocurilor :
Cod motor : L6A
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Pret : 162 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Echipament vehicul : pentru vehicule cu cutie manuala
Versiune : Marelli
Pret : 167 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Versiune : Bosch
Pret : 190 Lei
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 540
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pret : 209 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 230 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Cod motor : LFZ
De la numarul de control : 6780
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 630
Numar fire pe cablu : 4
Pret : 249 Lei
Separarea blocurilor :
Cod motor : L6A
Mod de operare : pneumatic
Numar informatii tehnice : SI 0102
Pret : 268 Lei
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 200
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : incalzit
Pret : 290 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Restrictiile producatorului : Bosch
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : LFZ
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 540
Numar de legaturi : 4
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Dimensiune filet : M 14x1,25
Deschidere cheie : 19 mm
Moment strangere [Nm] : 24
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : negru
De la numarul de control : 6780
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 530
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Tip cutie viteza : cv. manuala
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 555
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 100000
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 540
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 480
Numar conexiuni : 4
Greutate (în kg) : 0,058
Culoare : negru
pentru numar articol : 550148
Numar conexiuni : 3
Greutate (în kg) : 0,042
pentru numar articol : 550238
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
pentru numar articol : 550270
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Pâna în an fabricatie : 06/1995
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Articol extins/Info extins 2 : cu stativ
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Cod motor : LFZ
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Tensiune [V] : 12
Tip senzor : PTC
Dimensiune filet : M 14x1,25
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 620
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77008
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Restrictiile producatorului : Bosch
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,445
pana la tensiunea [V] : 4,674
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Tip cutie viteza : cv. manuala
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,380
pana la tensiunea [V] : 4,5
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,25
pana la tensiunea [V] : 4,75
De la numarul de sasiu : 06779
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Bosch
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Cod motor : XU7JP
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar conexiuni : 3
Pâna în an fabricatie : 10/1996
Cod motor : XU7JP
Numar poli : 3
Pâna în an fabricatie : 10/1996
Cod motor : XU7JP
Specificatii de asamblare : Ochi
Pâna în an fabricatie : 10/1996
Cod motor : XU7JP
Pâna în an fabricatie : 10/1996
Cod motor : XU7JP
Numar poli : 2
Pâna în an fabricatie : 10/1996
Cod motor : XU7JP
Mod de operare : electric
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Mod de operare : electric
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Mod de operare : electric
Cod motor : LFZ
Lungime cablu [mm] : 630
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 09/1995
pentru producator unitate de comanda : Bosch
Numar poli : 3
Cod motor : L6A
pentru producator unitate de comanda : Marelli
Cod motor : L6A
Numar poli : 2
Cod motor : L6A
Rezistenta electrica [Ohm] : 370
Lungime cablu [mm] : 330
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Tip cutie viteza : cv. manuala
Dimensiune filet : M 18x1,5
Lungime cablu [mm] : 540
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Sonda lambda : Sonda reglaj
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Tip cutie viteza : cv. manuala
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Cod motor : LFZ (XU7JP)
De la numarul de control : 6780
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 630
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 535
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Sonda lambda : Sonda reglaj
Cod motor : L6A
Numar poli : 2
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : verde
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Cod motor : L6A
Rezistenta electrica [Ohm] : 370
Lungime cablu [mm] : 330
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
incepand cu an fabricatie : 09/1995
pentru producator unitate de comanda : Bosch
Cod motor : L6A
pentru producator unitate de comanda : Marelli
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 570
Numar poli : 4
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 570
Numar poli : 4
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 2
Numar poli : 2
Numar poli : 2
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Numar poli : 2
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
pt. cod original (OE) : 1563 J4
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Numar poli : 3
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
pt. cod original (OE) : 1920 P2
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Numar poli : 3
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Pâna la numarul de control : 06628
Rezistenta electrica [Ohm] : 370
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru norme de poluare producator : US-83
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Pâna la numarul de control : 06778
Numar poli : 3
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Greutate (în kg) : 0,14
Lungime cablu [mm] : 630
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : BOSCH
Lungime cablu [mm] : 330
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
De la numarul de sasiu : 06779
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : BOSCH
Numar conexiuni : 3
Cod motor : L6A
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 180
Numar poli : 2
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Dimensiune filet : M14 x 1,5
Numar poli : 2
Marcaj culoare : maro
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Lungime [mm] : 570
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 06/1995
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Lungime [mm] : 550
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : LFZ [XU7JP]
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 620
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : incalzit
Pâna în an fabricatie : 10/1996
Cod motor : XU7JP
Tip model : X1
Numar bucati necesare : 1
Numar informatii tehnice : Stock Code: 29
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : LFZ
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
incepand cu an fabricatie : 07/1995
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : LFZ
Tip cutie viteza : cv. manuala
Restrictiile producatorului : BOSCH
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)