utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,8
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Pret : 350 Lei
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 2,2
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2,2
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,8
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 214
Lungime 2 [mm] : 14
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 24
Pret : 383 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : 66
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 201.0 / 15.7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4500
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 437 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 215
Lungime 2 [mm] : 13
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 24
Pret : 456 Lei
Numar informatii tehnice : Revisionato
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 2,2
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2,2
Cod motor : RTF / RTH
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2,2
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,8
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : 60
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 224.5 / 15.7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 7000
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,8
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Identificare constructie stecher : 66
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 210.5 / 15.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 5300
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Identificare constructie stecher : 66
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 215.0 / 15.7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4700
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2,2
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 15
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 15
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,8
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTH
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Pozitie/Grade : 47° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pas filet [mm] : 76
Varianta starter : lagare individuale
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Pozitie/Grade : 48° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pas filet [mm] : 76
Varianta starter : lagare individuale
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Numar informatii tehnice : Revisionato
Numar dinti : 10
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Echivalenta : EP1379
Numar dinti : 10
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Echivalenta : EP1380
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Piesa la schimb :
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Numar pistoane : 3
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 3
Garantie : Garantie 2 ani
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Numar pistoane : 3
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 3
Garantie : Garantie 2 ani
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 215
Lungime 2 [mm] : 13
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 24
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 214
Lungime 2 [mm] : 14
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 24
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : RTE, RTF, RTH
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,9
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Cod motor : RTE/ RTF/ RTH
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2,2
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2,2
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere motor [kW] : 1,7
Distanta/diametru [mm] : 15.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor de fixare : 3
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere motor [kW] : 2,2
Distanta/diametru [mm] : 15.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTH
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 15
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTF
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 15
Cod motor : RTH
Tip cutie viteza : B5
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 2,2
Greutate (în kg) : 4,68
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 45
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : RTH
Tip cutie viteza : B5
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Greutate (în kg) : 4,86
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 50
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : RTH
Tip cutie viteza : B5
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,8
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 50
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Greutate (în kg) : 4,1
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : RTE
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 2,2
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)