incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : LIK,LIE Zetec
Tip cutie viteza : automata
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 360
Numar de legaturi : 4
Pret : 11 Lei
Cod motor : L1K
Tip constructiv motor : Zetec-E
Dimensiune filet : 1/8 - 27 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Pret : 20 Lei
pentru numar articol : 330125
Numar conexiuni : 2
Pret : 23 Lei
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Corespunde piesei originale- ca si culoare : rosu/negru
Pret : 24 Lei
pentru numar articol : 330640
Numar conexiuni : 2
Pret : 25 Lei
Dimensiune filet : 1/8"-27NPT
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 26 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1K
Tip constructiv motor : Zetec-E
Dimensiune filet : M 12
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Pret : 26 Lei
Pâna în an fabricatie : 04/1998
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 27 Lei
Cod motor : L1E
Culoare : negru
Pret : 30 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 30 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1E
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Pret : 31 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1E
Pret : 33 Lei
Înaltime [mm] : 37,5
Greutate (în kg) : 0,02
Rezistenta electrica [Ohm] : 380
Culoare : negru
pentru numar articol : 550037
Numar conexiuni : 2
Pret : 34 Lei
Cod motor : L1K
Tip constructiv motor : Zetec-E
Numar poli : 2
Pret : 35 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/1995
Cod motor : L1K
Tip constructiv motor : Zetec-E
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Pret : 36 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Pret : 43 Lei
Înaltime [mm] : 34
Greutate (în kg) : 0,034
Rezistenta electrica [Ohm] : 430
Culoare : negru
pentru numar articol : 550041
Numar conexiuni : 2
Pret : 43 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Cod motor : L1E
Pret : 45 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 46 Lei
Cod motor : L1E
Tip constructiv motor : Zetec-E
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Pret : 47 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Culoare : gri
Articol extins/Info extins : cu etansare
Pret : 48 Lei
Cod motor : L1E
Pret : 53 Lei
Pret : 56 Lei
Dimensiune filet : 1/8-27-NPT
Rezistenta electrica [Ohm] : 750
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : negru
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : rosu/negru
Pret : 60 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 61 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 62 Lei
Cod motor : L1K
Tip constructiv motor : Zetec-E
Pret : 67 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/1995
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : alb lapte
Deschidere cheie : 25
Numar poli : 2
Pret : 74 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1E
Pret : 77 Lei
Cod motor : L1E
Pret : 77 Lei
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Lungime [mm] : 780
Greutate (în kg) : 0,080
Numar conexiuni : 2
Pret : 96 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Cod motor : L1E
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 600
Numar de legaturi : 4
Pret : 103 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/1995
Partea de montare : punte fata
Lungime cablu [mm] : 674
Pret : 122 Lei
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Tip cutie viteza : cv. manuala/optional automata
pt. cod original (OE) : 6847908
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Pret : 151 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Tip cutie viteza : cv. automata
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pret : 158 Lei
Mod de operare : pneumatic
Numar informatii tehnice : SI 0102
Pret : 186 Lei
Separarea blocurilor :
Tip cutie viteza : cv. manuala
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 212 Lei
Cod motor : L1E
Pret : 216 Lei
Pâna în an fabricatie : 01/1995
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Pret : 229 Lei
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : punte fata
Numar bucati necesare : 2
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Culoare : albastru
Lungime cablu [mm] : 722
Pret : 234 Lei
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 640
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 246 Lei
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : puntea spate
Numar bucati necesare : 1
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 835/835
Cod MAPP disponibil :
Pret : 250 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Partea de montare : punte fata
Lungime cablu [mm] : 672
Pret : 252 Lei
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Tip cutie viteza : cv. manuala/optional automata
pt. cod original (OE) : 6847908
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 630
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pret : 264 Lei
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pret : 288 Lei
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Cod motor : L1K
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 680
Numar de legaturi : 4
Pret : 317 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Partea de montare : punte fata
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Tip cutie viteza : cv. manuala
Numar poli : 3
Pret : 367 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Pret : 368 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Cod motor : L1E
Tip cutie viteza : cv. manuala
Pret : 406 Lei
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : punte fata
Numar bucati necesare : 2
Lungime [mm] : 722
Cod MAPP disponibil :
Pret : 407 Lei
Separarea blocurilor :
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Separarea blocurilor :
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Separarea blocurilor :
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Separarea blocurilor :
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Tip cutie viteza : cv. manuala
Numar conexiuni : 5
Rezistenta electrica [Ohm] : 430
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Echivalenta : 880855389
Numar de legaturi : 4
Pâna în an fabricatie : 08/1996
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Tip cutie viteza : cv. manuala
Numar conexiuni : 5
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Dimensiune filet : 3/8"x18 NPTF
Deschidere cheie : 19 mm
Moment strangere [Nm] : 30
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : gri
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 495
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Deschidere cheie : 25 mm
Moment strangere [Nm] : 30
Numar conexiuni : 2
Adancime montaj [mm] : 26
Partea de montare : punte fata
Lungime [mm] : 780
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 680
Numar conexiuni : 4
Cod motor : L1E
Dimensiune filet : 1/8x27 NPTF
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime totala [mm] : 640
Numar poli : 4
Dimensiune filet : 1/8-27-NPT
Rezistenta electrica [Ohm] : 750
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : negru
Numar poli : 2
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
pentru numar articol : 330144
Numar conexiuni : 2
pentru numar articol : 330613
Numar conexiuni : 2
Greutate (în kg) : 0,040
pentru numar articol : 550082
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Greutate (în kg) : 0,05
pentru numar articol : 550193
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Greutate (în kg) : 0,03
pentru numar articol : 550202
Lungime cablu [mm] : 110
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Greutate (în kg) : 0,02
pentru numar articol : 550206
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Rezistenta electrica [Ohm] : 15 k
pentru numar articol : 550311
Lungime cablu [mm] : 415
Numar conexiuni : 3
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Înaltime [mm] : 12
Greutate (în kg) : 0,255
Rezistenta electrica [Ohm] : 1.1 k
pentru numar articol : 560024
Lungime cablu [mm] : 1220
Numar conexiuni : 4
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Înaltime [mm] : 16
Greutate (în kg) : 0,078
Rezistenta electrica [Ohm] : 1.1k
pentru numar articol : 560039
Lungime cablu [mm] : 730
Numar conexiuni : 2
Greutate (în kg) : 0,388
pentru numar articol : MF009
Numar conexiuni : 4
Cod motor : L1E
Varianta de tata : Africa de Sud
Cod motor : L1E
nu pentru export tari : Africa de Sud
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Culoare carcasa : gri
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Cod motor : L1E
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 570
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 650
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Cod motor : L1E
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Lungime [mm] : 780
Greutate (în kg) : 0,080
Numar conexiuni : 2
Partea de montare : punte fata
Numar bucati necesare : 2
Lungime [mm] : 780
Tip frîna : frana disc
Pâna în an fabricatie : 09/1995
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
incepand cu an fabricatie : 06/1998
Dimensiune filet : M12x1,5
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Rezistenta electrica [Ohm] : 1100
Lungime cablu [mm] : 630
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Partea de montare : puntea spate
Numar bucati necesare : 1
Rezistenta electrica [Ohm] : 1100
Lungime cablu [mm] : 1095
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
Pâna în an fabricatie : 09/1996
Numar conexiuni : 5
Dimensiune filet : 1/8 x 27 NPT
Culoare : negru
Deschidere cheie : 13
Specificatii de asamblare : Conectare surub
Numar conexiuni : 1
Culoare front : negru
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Culoare : negru
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Numar conexiuni : 3
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Lungime cablu [mm] : 680
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Pâna în an fabricatie : 07/1995
Tip cutie viteza : Automatic
Tip cutie viteza : cv. manuala
Partea de montare : dreapta
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru norme de poluare producator : US 83
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar conexiuni : 4
Echivalenta : 906803001
Culoare carcasa : maro
Sonda lambda : incalzit
Pâna în an fabricatie : 08/1996
Echivalenta : EP3815
Greutate (în kg) : 0,032
Numar bucati necesare : 1
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Echivalenta : EP3010
Cod motor : L1E
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Numar poli : 2
Cod motor : L1E
Cod motor : L1E
Cod motor : L1E
Sistem de esapament : pentru precatalizator
Lungime cablu [mm] : 610
Numar poli : 4
Cod motor : ZH16L1E
Tip cutie viteza : Manual Transmission
Cod motor : L1E
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 06/1998
Cod motor : L1E
Partea de montare : deasupra
Articol extins/Info extins 2 : cu termostat
Cod motor : L1E
Culoare : negru
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1E
Partea de montare : deasupra
Articol extins/Info extins 2 : cu termostat
Lungime cablu [mm] : 2
Numar poli : 2
Mod de operare : electric
Mod de operare : electric
Mod de operare : electric
Mod de operare : electric
Pâna în an fabricatie : 08/1996
Cod motor : CVH 1.6 CFI
Tip cutie viteza : cv. automata
Mod de operare : electric
Mod de operare : electric
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Cod motor : Zetec-E 1.6
Mod de operare : electric
Cod motor : Zetec-E 1.6
Mod de operare : electric
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : LIK,LIE Zetec
Lungime cablu [mm] : 360
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Cod motor : L1E
Lungime cablu [mm] : 600
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : LIK,LIE Zetec
Lungime cablu [mm] : 360
Numar fire pe cablu : 4
Cod motor : L1E
Numar poli : 4
Partea de montare : Axa fata stanga
Lungime cablu [mm] : 630
Tip senzor : inductiv
Partea de montare : Axa spate stanga
Tip senzor : inductiv
Norma gaze de esapament : 96 EEC
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Lungime cablu [mm] : 722
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 835/835
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Tip cutie viteza : cv. manuala/optional automata
Dimensiune filet : M 18x1,5
Lungime cablu [mm] : 750
Sonda lambda : Sonda reglaj
Numar de legaturi : 4
Partea de montare : punte fata
Partea de montare : puntea spate
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Numar poli : 3
Pâna în an fabricatie : 08/1996
Tip cutie viteza : cv. automata
Numar poli : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : LIK,LIE Zetec
Tip cutie viteza : automata
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 360
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Tip cutie viteza : cv. automata
Sonda lambda : Sonda reglaj
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 08/1995
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : alb lapte
Deschidere cheie : 25
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1998
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Dimensiune filet : 1/8"-27NPT
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Norma gaze de esapament : 96 EEC
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Lungime cablu [mm] : 722
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 835/835
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 640
Numar poli : 4
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 640
Numar poli : 4
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 34
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 37,5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 15400
Lungime cablu [mm] : 500
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Forma carcasa stecher : triunghiular
Restrictiile producatorului : Siemens
Tip carcasa : Cu carcasa
Numar poli : 4
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Deschidere cheie : 16
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : 3/8" NPT
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : punte fata
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 725
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : puntea spate
Calitate : 1
pt. cod original (OE) : 96AG-2B372-DA
Lungime [mm] : 835
Lungime cablu [mm] : 835
Numar poli : 4
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : punte fata
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 725
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : puntea spate
Calitate : 1
pt. cod original (OE) : 96AG-2B372-DA
Lungime [mm] : 835
Lungime cablu [mm] : 835
Numar poli : 4
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : punte fata
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 725
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : puntea spate
Calitate : 1
pt. cod original (OE) : 96AG-2B372-DA
Lungime [mm] : 835
Lungime cablu [mm] : 835
Numar poli : 4
Dimensiune filet : 3/8" NPT
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 37,5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 34
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 15400
Lungime cablu [mm] : 500
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Forma carcasa stecher : triunghiular
Restrictiile producatorului : Siemens
Tip carcasa : Cu carcasa
Numar poli : 4
Dimensiune filet : 3/8" NPT
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Deschidere cheie : 16
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 37,5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 34
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 15400
Lungime cablu [mm] : 500
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Forma carcasa stecher : triunghiular
Restrictiile producatorului : Siemens
Tip carcasa : Cu carcasa
Numar poli : 4
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Deschidere cheie : 16
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Partea de montare : punte fata
Numar bucati necesare : 2
Lungime [mm] : 780
Tip frîna : frana disc
Cod motor : L1K
Tip constructiv motor : Zetec-E
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1K
Tip constructiv motor : Zetec-E
Dimensiune filet : 3/8''-18NPTF
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Cod motor : L1E
Tip constructiv motor : Zetec-E
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Lungime [mm] : 800
Lungime cablu [mm] : 1055
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Partea de montare : stanga
Lungime [mm] : 780
Partea de montare : spate
Lungime 1 [mm] : 835
Lungime 2 [mm] : 835
Pâna în an fabricatie : 08/1995
Partea de montare : stanga
Lungime [mm] : 722
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Echipament vehicul : pentru vehicule cu/fara clima
Dimensiune filet : 12x1.5
Deschidere cheie : 19
incepand cu an fabricatie : 09/1995
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Echipament vehicul : pentru vehicule cu/fara clima
Presiune [bar] : 5
Dimensiune filet : 1/4-18 NPTF
Punct de schimbare [bar] : 8 lb
Cod motor : L1E
Culoare : negru
Numar poli : 4
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Tip cutie viteza : cv. manuala
Pâna în an fabricatie : 08/1996
Tip cutie viteza : cv. automata
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Partea de montare : punte fata
Numar bucati necesare : 2
Lungime [mm] : 780
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Numar bucati necesare : 1
Partea de montare : puntea spate
Cod motor : L1E
Cod motor : L1E
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPT
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Marcaj culoare : negru
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1E
Cod motor : L1E
Numar poli : 3
Cod motor : L1E
Lungime [mm] : 98
Latime [mm] : 995
Înaltime [mm] : 105
Greutate (în kg) : 0,44
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Moment strangere [Nm] : 30
Numar conexiuni : 2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Cod motor : L1E
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Cod motor : L1K
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 650
Numar conexiuni : 4
Cod motor : L1E-L1K (ZH16)
Tip model : ANL
Numar bucati necesare : 1
Numar informatii tehnice : Stock Code: 29
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Cod motor : L1K
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)