Cod motor : B 4204 T
Tip compresor : compresor/intercooler
Pret : 41 Lei
Filet exterior (mm) : M 14x1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 54 Lei
Cod motor : B 4204 T
Pret : 59 Lei
Numar poli : 3
Pret : 76 Lei
Cod motor : B 4204 T
Pret : 138 Lei
pentru numar articol : 83001
Pret : 167 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 04/1998
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Cod motor : B 4204 T
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime totala [mm] : 690
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 218 Lei
incepand cu an fabricatie : 04/1998
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Cod motor : B 4204 T
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 992
Numar poli : 4
Pret : 237 Lei
Culoare : negru
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Voltaj [V] : 12
Culoare arc : negru
Pret : 314 Lei
incepand cu an fabricatie : 04/1998
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Cod motor : B 4204 T
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 918
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 334 Lei
incepand cu an fabricatie : 04/1998
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Cod motor : B 4204 T
Pret : 350 Lei
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : M14,1,5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Cod motor : B 4204 T
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1039
Numar de legaturi : 4
Lungime totala [mm] : 325
Numar informatii tehnice : Universale
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 21 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : negru
De la numarul de sasiu : 168209
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 890
Numar conexiuni : 4
incepand cu an fabricatie : 11/1997
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1055
Numar conexiuni : 4
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
Sistem de esapament : pentru precatalizator
Lungime [mm] : 1055
Numar fire pe cablu : 4
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 890
Numar fire pe cablu : 4
Numar poli : 3
pentru numar articol : MF148
Numar conexiuni : 3
Cod motor : B 4204 T
Tip compresor : compresor/intercooler
Cod motor : B 4204 T
Partea de montare : galerie admisie
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Partea de montare : spate
Lungime cablu [mm] : 900
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Versiune : Ti
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Lungime [mm] : 1370
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Versiune : Ti
Lungime [mm] : 1050
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Versiune : Ti
Cod motor : B 4204 T
Culoare : negru
Tip senzor : potentiometru semireglabil
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Culoare arc : negru
pana la model an : 2000
Numar conexiuni : 3
Lungime totala [mm] : 325
Numar informatii tehnice : Universale
Cod motor : B4204T
incepand cu an fabricatie : 04/1998
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Cod motor : B 4204 T
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Echivalenta : 906100015
Sonda lambda : Sonda reglaj
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 04/1998
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Cod motor : B 4204 T
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : dupa catalizator
Echivalenta : 906118002
Numar de legaturi : 4
Cod motor : B4204T
Cod motor : B 4204 T
Cod motor : B4204T
alternativ :
Cod motor : B4204T
Articol extins/Info extins 2 : cu ax cu came(n)
Cod motor : B4204T
Cod motor : B4204T
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : N1P19T
Lungime cablu [mm] : 1362
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Lungime cablu [mm] : 663
Numar fire pe cablu : 4
Cod motor : B4204T (N1P20LT)
Lungime cablu [mm] : 870
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Cod motor : B4204T (N1P20LT)
Lungime cablu [mm] : 1039
Numar fire pe cablu : 4
Cod motor : B4204T
Lungime cablu [mm] : 638
Numar fire pe cablu : 4
Numar conexiuni : 3
Tip compresor : turbo intercooler
Numar conexiuni : 3
Cod motor : B 4204 T
Rezistenta electrica [Ohm] : 330
Lungime cablu [mm] : 970
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 04/1998
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Cod motor : B 4204 T
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 255000
Forma carcasa stecher : oval
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Rezistenta electrica [Ohm] : 300
Lungime cablu [mm] : 970
Numar poli : 2
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : N1P19T
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Lungime [mm] : 1362
Numar de legaturi : 4
Cod motor : B 4204 T
Partea de montare : spate
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Lungime [mm] : 870
Numar de legaturi : 4
Mod de operare : pneumatic
Numar informatii tehnice : SI 0102
Cod motor : B 4204 T
Rezistenta electrica [Ohm] : 330
Lungime cablu [mm] : 970
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Tip compresor : turbo intercooler
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 255000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Culoare carcasa : alb
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M14 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Dimensiune filet : M14 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Numar poli : 3
Culoare carcasa : alb
Dimensiune filet : M14 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 255000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Culoare carcasa : alb
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 255000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Cod motor : B 4204 T
Culoare : negru
Numar poli : 3
Cod motor : B4204T [N1920LT]
Partea de montare : spate
Lungime cablu [mm] : 900
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Cod motor : B4204T
Lungime [mm] : 1050
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : B4204T
Lungime [mm] : 1370
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Greutate (în kg) : 0,024
Numar conexiuni : 3
Cod motor : B 4204 T
Tip compresor : compresor/intercooler
Culoare : negru
Numar poli : 3
Cod motor : B 4204 T
Cod motor : B4204T
Numar poli : 3
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Cod motor : B 4204 T
Cod motor : B 4204 T
Partea de montare : galerie admisie
Culoare : negru
Numar poli : 3
De la numarul de sasiu : 168209
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
incepand cu an fabricatie : 11/1997
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna la numar sasiu : 168208
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)