Culoare : alb
Pret : 46 Lei
Cod motor : B 4164 S
Pret : 47 Lei
Pret : 57 Lei
Cod motor : B 4164 S
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 59 Lei
Greutate (în kg) : 0,064
Culoare : negru
pentru numar articol : 550140
Numar conexiuni : 3
Pret : 65 Lei
Numar poli : 3
Pret : 76 Lei
Cod motor : B 4164 S
Pret : 134 Lei
Cod motor : B 4164 S
Pret : 138 Lei
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,52
pana la tensiunea [V] : 4,8
Pret : 139 Lei
Pret : 143 Lei
Cod motor : B 4164 S
Mod de operare : pneumatic
Numar informatii tehnice : SI 0102
Pret : 158 Lei
pentru numar articol : 83001
Pret : 167 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : B4164S ( N1P16)
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1060
Numar fire pe cablu : 4
Pret : 180 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 212 Lei
Culoare : negru
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Voltaj [V] : 12
Culoare arc : negru
Pret : 314 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1999
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
Sistem de esapament : pentru precatalizator
Lungime [mm] : 680
Numar fire pe cablu : 4
Pret : 551 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Echivalenta : 880855389
Numar de legaturi : 4
Lungime totala [mm] : 325
Numar informatii tehnice : Universale
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 21 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : negru
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 955
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1060
Numar conexiuni : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1999
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 760
Numar fire pe cablu : 4
Cod motor : B 4164 S
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Diametru exterior : 20
Tip senzor : NTC
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
incepand cu an fabricatie : 05/1999
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Lungime [mm] : 740
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Versiune : Ti
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Lungime [mm] : 1040
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare : negru
Tip senzor : potentiometru semireglabil
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Culoare arc : negru
Greutate (în kg) : 0,064
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Numar conexiuni : 3
Lungime totala [mm] : 325
Numar informatii tehnice : Universale
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar conexiuni : 4
Echivalenta : 906803001
Culoare carcasa : maro
Sonda lambda : incalzit
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : B4164S ( N1P16)
Lungime cablu [mm] : 1038
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1999
Cod motor : B4164S (N1P16)
Lungime cablu [mm] : 663
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : B4164S (N1P16)
Lungime cablu [mm] : 750
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : B4164S ( N1P16)
Lungime cablu [mm] : 1038
Numar fire pe cablu : 4
Culoare : alb
Deschidere cheie : 19
Diametru exterior : 20
Numar poli : 2
Cod motor : 4164 S
Tip cutie viteza : cv. manuala
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 850
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1999
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Presiune de la : 0,015
Presiune pâna la : 0,102
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : B4164S ( N1P16)
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1038
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1999
Cod motor : B4164S (N1P16)
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 663
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1999
Cod motor : B4164S (N1P16)
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Lungime [mm] : 750
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : B4164S ( N1P16)
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1038
Numar de legaturi : 4
Culoare : alb
Deschidere cheie : 19
Diametru exterior : 20
Numar poli : 2
Cod motor : 4164 S
Tip cutie viteza : cv. manuala
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 850
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Numar poli : 3
Culoare carcasa : alb
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Numar poli : 3
Culoare carcasa : alb
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Numar poli : 3
Culoare carcasa : alb
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Greutate (în kg) : 0,024
Numar conexiuni : 3
Cod motor : B 4164 S
Lungime [mm] : 78
Latime [mm] : 50
Înaltime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,06
Numar poli : 3
Cod motor : B 4164 S
Cod motor : B 4164 S
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : M14 x 1,5
Numar poli : 2
Cod motor : B 4164 S
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 850
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Cod motor : B 4164 S
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
incepand cu an fabricatie : 05/1999
Cod motor : B4164S
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 740
Numar conexiuni : 4
Versiune : Ti
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Cod motor : B4164S
Lungime [mm] : 1040
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Cod motor : B 4164 S, S-D3
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)