Cod motor : LFZ
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : verde
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 18 Lei
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : albastru deschis
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 20 Lei
Filet exterior (mm) : M 14x1,25
Culoare : maro
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 24 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Culoare : rosu
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Pret : 28 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Culoare : galben
Pret : 33 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
De la numarul de control : 06629
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Pret : 34 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Culoare : maro
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Pret : 38 Lei
pentru producator unitate de comanda : Marelli
Pret : 88 Lei
De la numarul de control : 06749
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Tensiune [V] : 12
Partea de montare : fata si spate
Lungime [mm] : 1340
Greutate (în kg) : 0,150
Filet exterior (mm) : M 18 x 1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Pret : 96 Lei
Culoare : negru
Articol extins/Info extins : cu etansare
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Pret : 117 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : MARELLI
Lungime [mm] : 76,5
Latime [mm] : 65
Înaltime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,03
Culoare : negru
Numar poli : 3
Pret : 119 Lei
Pret : 140 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 159 Lei
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Pret : 162 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Versiune : Marelli
Pret : 167 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Pret : 177 Lei
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Versiune : Bosch
Pret : 190 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1995
De la numarul de control : 6749
Pâna la numarul de control : 6748
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 230 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Pâna în an fabricatie : 08/1996
De la numarul de control : 6749
Pâna la numarul de control : 7244
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1265
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 100000
Pret : 236 Lei
Separarea blocurilor :
Cod motor : L6A
Mod de operare : pneumatic
Numar informatii tehnice : SI 0102
Pret : 268 Lei
Sonda lambda : Sonda reglaj
Varianta echipare : Universal
Lungime [mm] : 185
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : incalzit
Pret : 277 Lei
De la numarul de control : 06749
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Tensiune [V] : 12
Partea de montare : fata si spate
Lungime [mm] : 1340
Greutate (în kg) : 0,150
Filet exterior (mm) : M 18 x 1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Pret : 288 Lei
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 200
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : incalzit
Pret : 290 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Pâna în an fabricatie : 08/1996
De la numarul de control : 6749
Pâna la numarul de control : 7244
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1230
Numar de legaturi : 4
Pret : 292 Lei
Restrictiile producatorului : Bosch
Pret : 350 Lei
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1240
Numar de legaturi : 4
Pret : 399 Lei
de la Numar VET : 06367
Dimensiune filet : M12x1,5
Culoare carcasa : albastru
Lungime totala [mm] : 325
Numar informatii tehnice : Universale
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 19 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : verde
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Dimensiune filet : M 14x1,25
Deschidere cheie : 19 mm
Moment strangere [Nm] : 24
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : negru
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Cod motor : LFZ
Pâna la numarul de control : 6748
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 1390
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ
De la numarul de control : 6749
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 1120
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Pâna la numarul de control : 6748
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1500
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 100000
incepand cu an fabricatie : 09/1992
Pâna în an fabricatie : 05/1995
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1470
Numar conexiuni : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1240
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Cod motor : LFZ
Pâna la numarul de control : 6748
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1470
Numar fire pe cablu : 4
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 09/1996
Pâna în an fabricatie : 08/1996
De la numarul de control : 7245
Pâna la numarul de control : 7244
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1240
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Tip cutie viteza : cv. manuala/optional automata
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 1485
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Pâna la numarul de control : 6748
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1530
Numar poli : 4
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Pâna în an fabricatie : 08/1996
De la numarul de control : 6749
Pâna la numarul de control : 7244
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1330
Numar poli : 4
Greutate (în kg) : 0,058
Culoare : negru
pentru numar articol : 550148
Numar conexiuni : 3
pentru numar articol : 550270
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Articol extins/Info extins 2 : cu stativ
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Cod motor : LFZ
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
la Numar VET : 06366
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 2
Culoare front : violet
Culoare carcasa : verde
Tensiune [V] : 12
Tip senzor : PTC
Dimensiune filet : M 14x1,25
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Lungime [mm] : 1540
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77008
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1300
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77008
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Bosch
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,445
pana la tensiunea [V] : 4,674
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,380
pana la tensiunea [V] : 4,5
incepand cu an fabricatie : 07/1993
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,25
pana la tensiunea [V] : 4,75
De la numarul de sasiu : 06779
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Bosch
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Lungime totala [mm] : 325
Numar informatii tehnice : Universale
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Cod motor : XU7JP
Numar poli : 3
Cod motor : XU7JP
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Numar poli : 2
Cod motor : XU7JP
Sistem de esapament : pentru precatalizator
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : LEB124
Lungime cablu [mm] : 1125
Numar poli : 4
Cod motor : LFZ(XU7JP)
Lungime cablu [mm] : 1390
Numar poli : 4
Cod motor : LFZ(XU7JP)
Lungime cablu [mm] : 1220
Numar poli : 4
Cod motor : LFZ(XU7JP)
Lungime cablu [mm] : 1130
Numar poli : 4
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Bosch
Cod motor : XU7JPK/TR
Dimensiune filet : M12x1,5
Deschidere cheie : 19
Tip senzor : NTC
Numar poli : 2
Mod de operare : electric
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Mod de operare : electric
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Cod motor : LFZ
Lungime cablu [mm] : 1470
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ
De la numarul de control : 6749
Lungime cablu [mm] : 1220
Numar fire pe cablu : 4
Cod motor : XU7JPK/TR
Dimensiune filet : M12x1,5
Deschidere cheie : 19
Tip senzor : NTC
Numar poli : 2
Marcaj culoare : verde
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Cod motor : LFZ
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ
Sonda lambda : Sonda reglaj
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : verde
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
pentru producator unitate de comanda : Bosch
Numar poli : 3
incepand cu an fabricatie : 07/1993
Cod motor : L6A
pentru producator unitate de comanda : Marelli
Cod motor : L6A
Numar poli : 2
Cod motor : L6A
Rezistenta electrica [Ohm] : 370
Lungime cablu [mm] : 330
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1996
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
incepand cu an fabricatie : 07/1993
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Pâna la numarul de control : 6748
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1470
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ (XU7JP)
De la numarul de control : 6749
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1220
Numar de legaturi : 4
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Cod motor : LFZ
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ
Sonda lambda : Sonda reglaj
Cod motor : L6A
Numar poli : 2
Cod motor : LFZ
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : verde
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Cod motor : L6A
Rezistenta electrica [Ohm] : 370
Lungime cablu [mm] : 330
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
pentru producator unitate de comanda : Marelli
pentru producator unitate de comanda : Bosch
incepand cu an fabricatie : 07/1993
Cod motor : L6A
pentru producator unitate de comanda : Marelli
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 2
Numar poli : 2
Numar poli : 2
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Numar poli : 2
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : Magneti Marelli
Numar poli : 3
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Pâna la numarul de control : 06628
Rezistenta electrica [Ohm] : 370
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Pâna la numarul de control : 06778
Numar poli : 3
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : LFZ (XU7JP)
De la numarul de control : 06749
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Greutate (în kg) : 0,19
Lungime 1 [mm] : 1220
Numar de legaturi : 4
Tensiune [V] : 12
Greutate (în kg) : 0,189
Numar bucati necesare : 1
Dimensiune filet : M 18 x 1,5
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Lungime 1 [mm] : 1340
Greutate (în kg) : 0,215
Dimensiune filet : M 18 x 1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 1390
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 09/1992
Pâna în an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1470
Numar de legaturi : 4
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : BOSCH
De la numarul de sasiu : 06779
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Restrictiile producatorului : BOSCH
Numar conexiuni : 3
Cod motor : L6A
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 180
Numar poli : 2
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Dimensiune filet : M14 x 1,5
Numar poli : 2
Marcaj culoare : maro
Pâna în an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ (XU7JP)
Lungime [mm] : 1300
Numar conexiuni : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1995
Cod motor : t Inj.)
Tip model : N2E3
Numar bucati necesare : 1
Numar informatii tehnice : Stock Code: 29
incepand cu an fabricatie : 09/1992
Pâna în an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
incepand cu an fabricatie : 05/1995
Cod motor : LFZ
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)