Greutate (în kg) : 0,032
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Pret : 11 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Dimensiune filet : 1/8 - 27 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Pret : 20 Lei
pentru numar articol : 330125
Numar conexiuni : 2
Pret : 23 Lei
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Corespunde piesei originale- ca si culoare : rosu/negru
Pret : 24 Lei
Dimensiune filet : M 12x1,5
Culoare : gri
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Pret : 24 Lei
incepand cu an fabricatie : 11/1999
Tipuri conectoare : ohne Gewinde
Culoare : gri
Articol extins/Info extins : cu etansare
Pret : 25 Lei
pentru numar articol : 330640
Numar conexiuni : 2
Pret : 25 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Dimensiune filet : 1/8"-27NPT
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 26 Lei
pentru numar articol : 330550
Numar conexiuni : 2
Pret : 26 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 11/1999
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Dimensiune filet : M 12
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Pret : 26 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 27 Lei
pentru numar articol : 330585
Numar conexiuni : 2
Pret : 27 Lei
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : gri
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 2
Pret : 29 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : L1J
Pret : 30 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 11/1999
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 30 Lei
incepand cu an fabricatie : 11/1999
Cod motor : L1J
Pret : 31 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Pret : 31 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 11/1999
Cod motor : L1J
Pret : 33 Lei
incepand cu an fabricatie : 11/1999
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Diametru carcasa [mm] : 17
Pret : 33 Lei
incepand cu an fabricatie : 11/1999
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Pret : 33 Lei
Înaltime [mm] : 34
Greutate (în kg) : 0,034
Rezistenta electrica [Ohm] : 430
Culoare : negru
pentru numar articol : 550041
Numar conexiuni : 2
Pret : 43 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Greutate (în kg) : 0,03
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar conexiuni : 2
Pret : 45 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 46 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Greutate (în kg) : 0,03
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar conexiuni : 2
Pret : 47 Lei
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Pret : 47 Lei
Greutate (în kg) : 0,012
pentru numar articol : 550248
Numar conexiuni : 3
Pret : 51 Lei
Cod motor : L1J
Pret : 53 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Pret : 54 Lei
Pret : 56 Lei
Pret : 56 Lei
Greutate (în kg) : 0,030
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Pret : 57 Lei
Dimensiune filet : 1/8x27 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Pret : 58 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Dimensiune filet : 1/8-27-NPT
Rezistenta electrica [Ohm] : 750
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : negru
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : rosu/negru
Pret : 60 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 62 Lei
Greutate (în kg) : 0,032
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Pret : 65 Lei
Cod motor : L1J
Tip cutie viteza : CD4E
Pret : 67 Lei
Cod motor : L1J
Pret : 69 Lei
Varianta echipare : Opt. 6
Pret : 73 Lei
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : alb lapte
Deschidere cheie : 25
Numar poli : 2
Pret : 74 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Pret : 77 Lei
Varianta echipare : Opt. 5
Pret : 77 Lei
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Deschidere cheie : 25 mm
Moment strangere [Nm] : 30
Numar conexiuni : 2
Adancime montaj [mm] : 26
Pret : 77 Lei
Cod motor : L1J
Pret : 77 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Articol extins/Info extins : cu etansare
Pret : 80 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Greutate (în kg) : 0,08
Filet exterior (mm) : M 18 x 1,5
Deschidere cheie : 22
Pret : 96 Lei
Greutate (în kg) : 0,030
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Pret : 96 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 08/2000
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 400
Numar fire pe cablu : 4
Pret : 148 Lei
incepand cu an fabricatie : 12/1997
Partea de montare : puntea spate
Numar bucati necesare : 2
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Rezistenta electrica [Ohm] : 1130
Lungime cablu [mm] : 1135
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Forma carcasa stecher : oval
Pret : 150 Lei
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Pret : 151 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pret : 158 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/1998
Pâna în an fabricatie : 08/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 511
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 169 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Greutate (în kg) : 0,08
Filet exterior (mm) : M 18 x 1,5
Deschidere cheie : 22
Pret : 177 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Cod motor : L1F Zetec
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 375
Numar fire pe cablu : 4
Pret : 178 Lei
Partea de montare : puntea spate
Lungime cablu [mm] : 1145
Pret : 194 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/1998
Pâna în an fabricatie : 10/2000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 450
Numar fire pe cablu : 4
Pret : 201 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/1998
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 212 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Pret : 223 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 460
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pret : 237 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Pret : 237 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 670
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 251 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 450
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pret : 290 Lei
Partea de montare : punte fata
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 800
Numar poli : 2
Pret : 301 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Numar informatii tehnice : SI 0098
Pret : 303 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 08/2000
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 450
Numar de legaturi : 4
Pret : 335 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/1998
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pret : 365 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Dimensiune filet : M 18x1,5
Lungime cablu [mm] : 460
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Numar de legaturi : 4
Pret : 478 Lei
Pâna în an fabricatie : 04/1998
Cod motor : L1J
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Numar informatii tehnice : SI 0098
Pret : 516 Lei
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Pâna în an fabricatie : 08/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pâna în an fabricatie : 08/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pâna în an fabricatie : 08/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pâna în an fabricatie : 08/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
pentru numar articol : 570061
Lungime cablu [mm] : 400
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Lungime [mm] : 400
Sonda lambda : Sonda reglaj
Versiune : Zr Planar
Sistem de esapament : inainte de catalizator
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77015
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Numar conexiuni : 5
Rezistenta electrica [Ohm] : 430
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Echivalenta : 880855389
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 08/1998
Pâna în an fabricatie : 10/2000
Lungime cablu [mm] : 373
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 08/1998
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 10/2000
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 400
Numar poli : 4
Forma carcasa stecher : circular
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 10/2000
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 400
Numar poli : 4
Forma carcasa stecher : circular
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 08/2000
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 325
Numar informatii tehnice : Universale
incepand cu an fabricatie : 11/1999
Cod motor : L1J
Diametru [mm] : 19
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : gri
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 265
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 270
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Deschidere cheie : 25 mm
Moment strangere [Nm] : 30
Numar conexiuni : 2
Adancime montaj [mm] : 26
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 375
Numar conexiuni : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 08/2000
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 450
Numar conexiuni : 4
Dimensiune filet : M12x1.5
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : L1J
Dimensiune filet : 1/8x27 NPTF
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 376
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
incepand cu an fabricatie : 08/1998
Pâna în an fabricatie : 10/2000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Numar poli : 4
Lungime [m] : 373
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Dimensiune filet : 1/8-27-NPT
Rezistenta electrica [Ohm] : 750
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : negru
Numar poli : 2
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
Culoare : negru/gri
Numar poli : 6
Numar conexiuni : 2
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Numar poli : 5
pentru numar articol : 330144
Numar conexiuni : 2
pentru numar articol : 330608
pentru numar articol : 330613
Numar conexiuni : 2
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Înaltime [mm] : 41
Greutate (în kg) : 0,115
Rezistenta electrica [Ohm] : 1.3 k
pentru numar articol : 560029
Lungime cablu [mm] : 1220
Numar conexiuni : 2
pentru numar articol : 570018
Lungime cablu [mm] : 390
pentru numar articol : MF050
Numar conexiuni : 6
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : 3/8x18 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Pâna în an fabricatie : 11/1999
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 360
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : incalzit
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Cod motor : L1J
Cod motor : L1J .
Cod motor : L1J
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Lungime [mm] : 265
Numar fire pe cablu : 4
Voltaj [V] : 12
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 01/1998
Pâna în an fabricatie : 11/1999
Dimensiune filet : 1/8"-27
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Tip filet : cu filet in toli
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : gri
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
Partea de montare : punte fata
Numar bucati necesare : 2
Rezistenta electrica [Ohm] : 1300
Lungime cablu [mm] : 800
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Forma carcasa stecher : oval
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Numar conexiuni : 6
Dimensiune filet : 1/8 x 27 NPT
Culoare : verde
Deschidere cheie : 13
Specificatii de asamblare : Conectare surub
Numar conexiuni : 1
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Culoare : negru
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Lungime totala [mm] : 325
Numar informatii tehnice : Universale
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 08/1998
Cod motor : NGB
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Numar conexiuni : 4
Echivalenta : 906803001
Culoare carcasa : maro
Sonda lambda : incalzit
incepand cu an fabricatie : 11/1999
Echivalenta : EP5821
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Echivalenta : EP3815
Greutate (în kg) : 0,032
Numar bucati necesare : 1
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Echivalenta : EP3010
Cod motor : L1J
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Cod motor : L1J
Tip cutie viteza : Fully Automatic
Tip senzor : Senzor turatie primara
Cod motor : L1J
Tip cutie viteza : Fully Automatic
Cod motor : L1J
Tip cutie viteza : Fully Automatic
Cod motor : L1J
Pâna în an fabricatie : 10/2000
Cod motor : L1J
Partea de montare : fata
Cod motor : L1J
Cod motor : L1J
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Numar poli : 2
Cod motor : L1J
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : L1J
Culoare : negru
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Partea de montare : deasupra
Articol extins/Info extins 2 : cu termostat
Lungime cablu [mm] : 2
Numar poli : 2
Cod motor : L1J
Lungime cablu [mm] : 2
Numar poli : 2
Cod motor : L1J
Cod motor : L1J
Dimensiune filet : 1/4'' x 18 NPTF
Presiune de la : 0,19
Presiune pâna la : 0,58
Numar poli : 1
Mod de operare : electric
Mod de operare : electric
Mod de operare : electric
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Mod de operare : electric
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : Zetec-S 1.6
Mod de operare : electric
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Cod motor : L1F L1J Zetec
Lungime cablu [mm] : 360
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Cod motor : L1F L1J Zetec
Lungime cablu [mm] : 360
Numar fire pe cablu : 4
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Numar conexiuni : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Partea de montare : Axa spate stanga
Lungime cablu [mm] : 1130
Pâna în an fabricatie : 04/1998
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pâna în an fabricatie : 04/1999
Tip cutie viteza : CD4E
Tip cutie viteza : cv. automata
Rezistenta electrica [Ohm] : 200
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
incepand cu an fabricatie : 12/1997
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Lungime cablu [mm] : 1135
Tip senzor : inductiv
Rezistenta [kOhm] : 1,3
incepand cu an fabricatie : 12/1997
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Lungime cablu [mm] : 800
Tip senzor : inductiv
Rezistenta [kOhm] : 1,3
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Lungime cablu [mm] : 376
Sonda lambda : Sonda reglaj
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Partea de montare : punte fata
Lungime cablu [mm] : 800
Numar poli : 2
Rezistenta [kOhm] : 1,3
incepand cu an fabricatie : 12/1997
Partea de montare : puntea spate
Lungime cablu [mm] : 1130
Numar poli : 2
Rezistenta [kOhm] : 1,3
Numar poli : 1
Varianta echipare : ohne Kabel
Rezistenta electrica [Ohm] : 680
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Cod motor : L1F Zetec
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 360
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 08/1998
Pâna în an fabricatie : 10/2000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 372
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Cod motor : L1F Zetec
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 360
Numar de legaturi : 4
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 375
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 07/1998
Sonda lambda : Sonda reglaj
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : alb lapte
Deschidere cheie : 25
Numar poli : 2
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : gri
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 11/1999
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Diametru carcasa [mm] : 17
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Dimensiune filet : 3/8"-18NPTF
Culoare : gri
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 11/1999
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Dimensiune filet : 1/8"-27NPT
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pâna în an fabricatie : 04/1999
Tip cutie viteza : CD4E
Tip cutie viteza : cv. automata
Rezistenta electrica [Ohm] : 200
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pâna în an fabricatie : 04/1998
incepand cu an fabricatie : 12/1997
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Lungime cablu [mm] : 1135
Tip senzor : inductiv
Rezistenta [kOhm] : 1,3
incepand cu an fabricatie : 12/1997
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Lungime cablu [mm] : 800
Tip senzor : inductiv
Rezistenta [kOhm] : 1,3
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Partea de montare : puntea spate
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 1135
Numar poli : 2
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 34
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 37,5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 3
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Deschidere cheie : 16
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Partea de montare : puntea spate
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 1135
Numar poli : 2
Partea de montare : punte fata
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 800
Numar poli : 2
Partea de montare : punte fata
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 800
Numar poli : 2
Partea de montare : puntea spate
Calitate : 2
Lungime cablu [mm] : 1135
Numar poli : 2
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 37,5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 34
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Deschidere cheie : 16
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 37,5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 34
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 3
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPTF
Deschidere cheie : 16
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : gri
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Dimensiune filet : 3/8''-18NPTF
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Numar de legaturi : 4
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Tip constructiv motor : Zetec-E
Pâna în an fabricatie : 08/2000
Echipament vehicul : pentru vehicule cu/fara clima
Dimensiune filet : 12x1.5
Deschidere cheie : 19
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Culoare : negru
Numar poli : 4
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 375
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 08/2000
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 450
Numar de legaturi : 4
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Numar poli : 4
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Cod motor : L1J
Tip cutie viteza : CD4E
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
Numar bucati necesare : 2
Partea de montare : punte fata
Lungime [mm] : 910
Numar poli : 2
Cod motor : L1J
Pâna în an fabricatie : 12/1997
Cod motor : L1J
Dimensiune filet : 1/8" x 27 NPT
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Marcaj culoare : negru
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Pâna în an fabricatie : 11/1999
Cod motor : L1J
incepand cu an fabricatie : 11/1999
Cod motor : L1J
Cod motor : L1J
Tip cutie viteza : CD4E
Tip cutie viteza : cv. automata
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
incepand cu an fabricatie : 01/1998
Pâna în an fabricatie : 11/1999
Dimensiune filet : 1/8" - 27
Tip filet : cu filet in toli
Numar conexiuni : 2
incepand cu an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : 3/8" x 18 NPTF
Moment strangere [Nm] : 30
Numar conexiuni : 2
incepand cu an fabricatie : 12/1997
Partea de montare : puntea spate
Numar bucati necesare : 2
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Rezistenta electrica [Ohm] : 1130
Lungime cablu [mm] : 1135
Tip senzor : inductiv
Forma carcasa stecher : oval
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Cod motor : L1J
Lungime cablu [mm] : 360
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 05/1998
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)