incepand cu an fabricatie : 01/1999
Pâna în an fabricatie : 02/2002
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,7
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9,10
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : SOL66
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 3850
Numar dinti 1 : 12
Pret : 242 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9-12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Lungime 1 [mm] : 210
Lungime 2 [mm] : -4
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 334 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10-11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : M5
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Lungime 1 [mm] : 190
Lungime 2 [mm] : -6
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 334 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1998
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,7
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 02/2002
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 2,2
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1998
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,7
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10-11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : M5
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Lungime 1 [mm] : 190
Lungime 2 [mm] : -6
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 394 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Pâna în an fabricatie : 02/2002
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,7
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : 66
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 3850
Pret : 411 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,4
Greutate (în kg) : 3,1
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 55
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pret : 431 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere motor [kW] : 1,7
Distanta/diametru [mm] : -6.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 463 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 488 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9-12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Lungime 1 [mm] : 210
Lungime 2 [mm] : -4
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 495 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Pâna în an fabricatie : 02/2002
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,7
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Piesa la schimb :
Pret : 518 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,4
alternativ :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 719 Lei
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Identificare constructie stecher : 60
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 233.0 / 0.8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 7000
Diametru flansa [mm] : 66
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 969 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 12
Putere motor [kW] : 1,4
Distanta/diametru [mm] : -6.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 12
Putere motor [kW] : 1,7
Distanta/diametru [mm] : -5.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,8
Restrictiile producatorului : Bosch
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -5
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -6
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -6
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -5
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Restrictiile producatorului : 8EA 011 350-271
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10,11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10,11,
Putere electromotor [kW] : 1,4
Calitate : Doppelt isoliert
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 2,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11,12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Pozitie/Grade : 56° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pas filet [mm] : 66
Varianta starter : lagare individuale
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Numar dinti : 10,11
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Echivalenta : 885802E2
Numar dinti : 9-12
Restrictiile producatorului : Bosch
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Echivalenta : 88580292
Numar dinti : 9-12
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Echivalenta : 885802A8
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Piesa la schimb :
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 2,2
Numar pistoane : 3
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 3
Garantie : Garantie 2 ani
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 10,11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Numar pistoane : 3
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor filetate : 3
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11,12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Numar pistoane : 3
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor filetate : 3
Garantie : Garantie 2 ani
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 1,7
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere motor [kW] : 2,2
Distanta/diametru [mm] : -5.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor de fixare : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 65
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -5
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,7
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 70
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -6
incepand cu an fabricatie : 01/1999
Cod motor : D8C (XUD9UTF)
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -6
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/10/1
Putere electromotor [kW] : 2
Greutate (în kg) : 5
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 56
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 12/1998
Cod motor : D8C [XUD9UTF]
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Greutate (în kg) : 4,6
Numarul gaurilor de fixare : 3
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)