incepand cu an fabricatie : 09/1988
Dimensiune filet : M18x1.5
Punct de schimbare [bar] : 0.35
Functie comutator combinat : Deschizator
Pret : 9 Lei
pentru numar articol : 330017
Pret : 13 Lei
pentru numar articol : 330018
Pret : 14 Lei
Dimensiune filet : M14x1.5
Punct de schimbare [bar] : 0.30
Functie comutator combinat : Deschizator
Pret : 19 Lei
Presiune [bar] : 0,3
Dimensiune filet : M 14 x 1,5
Pret : 20 Lei
Cod motor : B 18 F
Filet exterior (mm) : M14x1,5
Pret : 22 Lei
Dimensiune filet : M 14x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,28-0,42
Culoare : alb
Articol extins/Info extins : cu garnituri
Numar poli : 1
Pret : 27 Lei
Cod motor : B 18 F
Culoare : albastru deschis
Pret : 29 Lei
Cod motor : B 18 F
Culoare : alb
Pret : 34 Lei
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Pret : 37 Lei
Dimensiune filet : M14x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,3
Culoare : alb lapte
Deschidere cheie : 21
Numar conexiuni : 1
Functie comutator combinat : Deschizator
Voltaj [V] : 12
Pret : 37 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Dimensiune filet : M12x1.5
Pret : 40 Lei
Cod motor : B 18 F
Pret : 96 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 2080
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : negru
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
Pret : 153 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/1988
Tip cutie viteza : cv. manuala
pt. cod original (OE) : 3474457
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 3
Masa [g] : 250
Pret : 159 Lei
Cod motor : B 18 F
Pret : 180 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 09/1988
De la numarul de sasiu : 603474
Pâna la numar sasiu : 603473
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 194 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Restrictiile producatorului : order online
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Piesa la schimb :
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Pret : 350 Lei
Cod motor : B 18 F
Culoare : negru
Lungime totala [mm] : 315
Numar informatii tehnice : Universale
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 1580
Numar fire pe cablu : 3
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 21 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Adancime montaj [mm] : 20
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 09/1988
De la numarul de sasiu : 603474
Pâna la numar sasiu : 603473
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1700
Numar poli : 3
Interval de schimb recomandat [km] : 100000
Dimensiune filet : M12X1,5
Culoare : alb
Numar poli : 2
Dimensiune filet : M12x1.5
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 2080
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : negru
Numar poli : 2
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
Cod motor : B 18 F
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 2795
Gama de temperatura [°C] : 25
Toleranta [%] : 5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Greutate (în kg) : 0,05
pentru numar articol : 550199
Numar conexiuni : 2
Cod motor : B 18 F
Cod motor : B 18 F
Filet exterior (mm) : M18x1,5
Cod motor : B 18 F
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Rezistenta electrica [Ohm] : 235
Lungime cablu [mm] : 482
Toleranta [%] : 15
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Rezistenta electrica [Ohm] : 235
Lungime cablu [mm] : 482
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Voltaj [V] : 12
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Functie comutator combinat : Comutator
Voltaj [V] : 12
Dimensiune filet : M18x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,5
Culoare : alb lapte
Deschidere cheie : 21
Specificatii de asamblare : insurubat
Numar conexiuni : 1
Functie comutator combinat : Deschizator
Voltaj [V] : 12
Lungime totala [mm] : 315
Numar informatii tehnice : Universale
Culoare : negru
Echivalenta : 881338457
Pâna la numar sasiu : 205731
Cod motor : B18F
incepand cu an fabricatie : 12/1988
Cod motor : B18F
Sistem de esapament : pentru precatalizator
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : LEB123
Lungime cablu [mm] : 1510
Numar poli : 3
Lungime cablu [mm] : 1665
Numar fire pe cablu : 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Culoare : albastru deschis
Numar poli : 2
Cod motor : B 18 F
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Dimensiune filet : M12x1,5
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Dimensiune filet : M12x1,5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Dimensiune filet : M 18x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,25-0,42
Culoare : alb
Tip carcasa : Cu carcasa
Articol extins/Info extins : cu garnituri
Numar poli : 1
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Cod motor : B 18 F
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1665
Numar de legaturi : 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Presiune [bar] : 0,3
Dimensiune filet : M 14 x 1,5
Culoare : albastru deschis
Numar poli : 2
Cod motor : B 18 F
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 7
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 24
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 630
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 24
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M18 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.28-0.42
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 1
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : circular
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Dimensiune filet : M14 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.28-0.42
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 1
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : circular
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 24
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 630
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 24
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 24
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Numar poli : 7
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M18 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.28-0.42
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 1
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : circular
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Dimensiune filet : M14 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.28-0.42
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 1
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : circular
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Dimensiune filet : M14 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.28-0.42
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 1
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : circular
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Dimensiune filet : M18 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.28-0.42
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 1
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : circular
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Cod motor : B 18 F
pt. cod original (OE) : 1628 A3
pt. cod original (OE) : 08 26 285
Cod motor : B 18 F
Punct schimbare [°C] : 120
Deschidere cheie : 13
Numar poli : 2
Cod motor : B 18 F
Numar poli : 2
Cod motor : B 18 F
Filet exterior (mm) : M18 x 1.5
Dimensiune filet : M18x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,5
Culoare : alb lapte
Functie comutator combinat : Deschizator
incepand cu an fabricatie : 09/1988
Numar conexiuni : 2
Dimensiune filet : M14 x 1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,35
Numar poli : 1
Cod motor : B 18 F
incepand cu an fabricatie : 12/1988
Cod motor : B18F
Tip model : F
Numar bucati necesare : 1
Numar informatii tehnice : Stock Code: 29
incepand cu an fabricatie : 12/1988
Cod motor : B 18 FP
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)