Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : albastru deschis
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 20 Lei
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Culoare carcasa : albastru
Pret : 28 Lei
Cod motor : 176 B2.000
Pret : 29 Lei
Norma gaze de esapament : Euro 1
Tip senzor : NTC
Numar poli : 2
Marcaj culoare : negru
Pret : 53 Lei
Mod de operare : electric
Pret : 83 Lei
Pret : 88 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 1100
Lungime cablu [mm] : 615
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Pret : 91 Lei
Greutate (în kg) : 0,05
Numar conexiuni : 3
Pret : 96 Lei
Greutate (în kg) : 0,024
Culoare : negru
pentru numar articol : 550149
Numar conexiuni : 3
Pret : 107 Lei
Cod motor : 176 B2.000
Lungime [mm] : 76,5
Latime [mm] : 65
Înaltime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,03
Culoare : negru
Numar poli : 3
Pret : 119 Lei
Cod motor : 176 B2.000
Pret : 138 Lei
Culoare : negru
Pret : 140 Lei
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 159 Lei
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Pret : 162 Lei
pentru numar articol : 83001
Pret : 167 Lei
Cod motor : 176 B2.000
Pret : 167 Lei
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 870
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pret : 191 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/1999
De la nr. de identificare motor : 5795654
Cod motor : 176B2.000
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Pret : 210 Lei
Pâna în an fabricatie : 04/1997
Pâna la nr. motor : 5795654
Cod motor : 176 B2.000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 911
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 228 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Pâna în an fabricatie : 04/1997
De la nr. de identificare motor : 5795655
Pâna la nr. motor : 5795654
Cod motor : 176 B2.000
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 230 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Pâna în an fabricatie : 04/1997
De la nr. de identificare motor : 5795655
Cod motor : 176 B2.000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1000
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 250 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/1999
De la nr. de identificare motor : 5795654
Cod motor : 176B2.000
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 1175
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pret : 276 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/1999
Sonda lambda : Sonda reglaj
Varianta echipare : Universal
Lungime [mm] : 185
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : incalzit
Pret : 277 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/1999
Lungime cablu [mm] : 560
Rezistenta [kOhm] : 0,86
Pret : 350 Lei
Cod motor : 176 B2.000
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Rezistenta electrica [Ohm] : 1100
Lungime cablu [mm] : 615
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1997
Pâna în an fabricatie : 12/1999
Rezistenta electrica [Ohm] : 1350
Lungime cablu [mm] : 615
Tip senzor : inductiv
Numar conexiuni : 3
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Pâna în an fabricatie : 09/1999
De la nr. de identificare motor : 5795654
Cod motor : 176B2.000
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Restrictiile producatorului : Denso
Lungime [mm] : 70
Latime [mm] : 145
Înaltime [mm] : 45
Dimensiune filet : M18x1.5
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pâna la nr. motor : 5795654
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 915
Numar conexiuni : 4
De la nr. de identificare motor : 5795654
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 985
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 04/1997
Cod motor : 176 B2.000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 915
Numar fire pe cablu : 4
Pâna în an fabricatie : 04/1997
Pâna la nr. motor : 5795654
Cod motor : 176 B 2.000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 980
Numar poli : 4
Greutate (în kg) : 0,03
Culoare : negru
pentru numar articol : 550080
Numar conexiuni : 3
pentru numar articol : 570043
Lungime cablu [mm] : 1000
De la nr. de identificare motor : 5795654
Cod motor : 176 B2.000
Pâna la nr. motor : 5795654
Cod motor : 176 B2.000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Dimensiune filet : M12x1,5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : albastru
Pâna la nr. motor : 5795654
Lungime [mm] : 1000
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77008
Pâna în an fabricatie : 08/1999
De la nr. de identificare motor : 5795655
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1070
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77008
Greutate (în kg) : 0,05
Numar conexiuni : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,380
pana la tensiunea [V] : 4,5
Cod motor : 176B2000
Sistem injectie : Injectie monopunct
pt. cod original (OE) : Citroen 1920 1H
Numar conexiuni : 3
Greutate (în kg) : 0,03
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Numar conexiuni : 3
Pâna în an fabricatie : 09/1999
De la nr. de identificare motor : 5795654
Cod motor : 176B2.000
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Restrictiile producatorului : Denso
Lungime [mm] : 70
Latime [mm] : 145
Înaltime [mm] : 45
Dimensiune filet : M18x1.5
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Cod motor : 176B2000
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : LEB124
Lungime cablu [mm] : 790
Numar poli : 4
Cod motor : 176B2000
Sistem de esapament : pentru precatalizator
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : LEB124
Lungime cablu [mm] : 880
Numar poli : 4
Dimensiune filet : M12x1,5
Deschidere cheie : 19
Tip senzor : NTC
Numar poli : 2
Mod de operare : electric
Dimensiune filet : M12x1,5
Deschidere cheie : 19
Tip senzor : NTC
Numar poli : 2
Marcaj culoare : albastru deschis
Mod de operare : electric
Sistem injectie : Injectie monopunct
Pâna în an fabricatie : 12/1999
Lungime cablu [mm] : 972
Numar fire pe cablu : 4
Pâna în an fabricatie : 04/1997
Cod motor : 176 B2.000
Lungime cablu [mm] : 880
Numar fire pe cablu : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Pâna în an fabricatie : 08/1999
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 04/1997
Sonda lambda : Sonda reglaj
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Pâna în an fabricatie : 04/1997
Cod motor : 176 B2.000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 880
Numar de legaturi : 4
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 980
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 915
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 04/1997
Sonda lambda : Sonda reglaj
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : albastru deschis
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 2
Numar poli : 2
Numar poli : 2
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Pâna în an fabricatie : 09/1999
De la nr. de identificare motor : 5795654
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 985
Numar de legaturi : 4
Pâna la nr. motor : 5795654
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 915
Numar de legaturi : 4
Pâna în an fabricatie : 09/1999
De la nr. de identificare motor : 5795654
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 985
Numar de legaturi : 4
Cod motor : 176 B2.000
Dimensiune filet : M12 x 1,5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Marcaj culoare : albastru
Pâna la nr. motor : 5795654
Cod motor : 176 B2.000
Lungime [mm] : 1000
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
De la nr. de identificare motor : 5795654
Cod motor : 176 B2.000
Lungime [mm] : 1070
Numar conexiuni : 4
incepand cu an fabricatie : 05/1997
Pâna în an fabricatie : 08/1999
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 970
Cod motor : 176 B2.000
Dimensiune filet : M12x1,5
Culoare : albastru
Deschidere cheie : 21
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Pâna în an fabricatie : 09/1999
De la nr. de identificare motor : 5795654
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna la nr. motor : 5795654
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)