incepand cu an fabricatie : 11/2002
De la numarul de control : 9457
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Numar poli : 2
Pret : 24 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Pâna la numarul de control : 9456
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : albastru deschis
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Pret : 27 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Pret : 37 Lei
incepand cu an fabricatie : 11/2002
De la numarul de control : 9457
Pret : 45 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 5000
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : verde
Deschidere cheie : 19
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Marcaj culoare : galben
Pret : 46 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Pret : 51 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Pret : 69 Lei
Greutate (în kg) : 0,022
Culoare : negru
pentru numar articol : 550133
Numar conexiuni : 4
Pret : 72 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Pret : 73 Lei
Tip cutie viteza : cv. manuala
Rezistenta electrica [Ohm] : 500
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 90 Lei
Numar bucati necesare : 1
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Tensiune [V] : 12
Partea de montare : fata si spate
Lungime [mm] : 635
Greutate (în kg) : 0,100
Filet exterior (mm) : M 18 x 1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Pret : 96 Lei
Greutate (în kg) : 0,02
Culoare : negru
Numar conexiuni : 4
Pret : 96 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Dimensiune filet : M12x1,5
Deschidere cheie : 21
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : albastru
Pret : 98 Lei
incepand cu an fabricatie : 11/2002
De la numarul de control : 9457
Pret : 100 Lei
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Pret : 114 Lei
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Mod de operare : pneumatic
Numar informatii tehnice : SI 0102
Pret : 114 Lei
Culoare : negru
Articol extins/Info extins : cu etansare
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Pret : 117 Lei
Tip cutie viteza : cv. manuala
Pret : 121 Lei
Pret : 130 Lei
Numar poli : 4
Presiune [Pa] de la : 10000
Presiune [Pa] pâna la : 117000
Articol extins/Info extins 2 : cu senzor temperatura aer integrat
Pret : 143 Lei
pentru numar articol : 570054
Lungime cablu [mm] : 560
Pret : 159 Lei
Pret : 178 Lei
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 565
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 183 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 2080
Tip senzor : NTC
Presiune [Pa] de la : 10000
Presiune [Pa] pâna la : 117000
Numar conexiuni : 4
Voltaj [V] : 5
Tensiune de la [V] : 0,405
pana la tensiunea [V] : 4,750
Pret : 188 Lei
Lungime totala [mm] : 690
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 211 Lei
Numar bucati necesare : 1
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Tensiune [V] : 12
Partea de montare : fata si spate
Lungime [mm] : 635
Greutate (în kg) : 0,100
Filet exterior (mm) : M 18 x 1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Pret : 224 Lei
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 540
Numar de legaturi : 4
Pret : 237 Lei
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 565
Numar poli : 4
Pret : 279 Lei
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Pâna la numarul de control : 9456
Pret : 350 Lei
Separarea blocurilor :
Cod motor : NFU
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 550
Numar de legaturi : 4
Pret : 419 Lei
incepand cu an fabricatie : 11/2002
De la numarul de control : 9457
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 19 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : albastru
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime cablu [mm] : 550
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Lungime totala [mm] : 565
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 580
Numar poli : 4
Tipuri conectoare : geschraubt
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 5000
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : verde
Numar conexiuni : 2
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 535
Numar de legaturi : 4
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru numar articol : 83.492
incepand cu an fabricatie : 11/2002
De la numarul de control : 9457
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Numar poli : 2
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime cablu [mm] : 565
Numar poli : 4
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime cablu [mm] : 565
Numar poli : 4
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : oval
Tensiune [V] : 12
Greutate (în kg) : 0,13
Numar bucati necesare : 1
Dimensiune filet : M 18 x 1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Lungime 1 [mm] : 635
Separarea blocurilor :
Cod motor : NFU
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : dupa catalizator
Separarea blocurilor :
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : dupa catalizator
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 470
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : incalzit
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 1640
Numar conexiuni : 4
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1250
Numar conexiuni : 4
pentru numar articol : 550424
Numar conexiuni : 2
pentru numar articol : 550494
Numar conexiuni : 2
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Partea de montare : fata
pentru norme de poluare producator : KPRIM
Numar poli : 4
Presiune [Pa] de la : 10000
Presiune [Pa] pâna la : 115000
Articol extins/Info extins 2 : cu senzor temperatura aer integrat
Tensiune [V] : 12
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 3
Culoare front : galben
Culoare carcasa : negru
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Cod motor : NFU(TU5JP4)
Partea de montare : fata
Lungime [mm] : 600
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : incalzit
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Lungime [mm] : 570
Sonda lambda : incalzit
Versiune : Zr Planar
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77015
Tip cutie viteza : cv. manuala
Tip cutie viteza : cv. automata
Echipament vehicul : pentru vehicule cu cutie automata
Greutate (în kg) : 0,02
Culoare : negru
Numar conexiuni : 4
De la numarul de control : 7707
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru norme de poluare producator : EURO 2000, CEE 2000
Sistem de esapament : dupa catalizator
Echivalenta : 906100015
Sonda lambda : Sonda reglaj
Numar de legaturi : 4
De la numarul de control : 7707
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru norme de poluare producator : EURO 2000, CEE 2000
Sistem de esapament : dupa catalizator
Echivalenta : 906118002
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 09/2002
Cod motor : TU5JP4(NFU)
Pâna în an fabricatie : 09/2002
Cod motor : TU5JP4(NFU)
Cod motor : TU5JP4
Numar poli : 4
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Cod motor : TU5JP4
Sistem de esapament : pentru precatalizator
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : LEB250
Lungime cablu [mm] : 565
Numar poli : 4
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Cod motor : TU5JP4
Sistem de esapament : dupa catalizator
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : LEB250
Lungime cablu [mm] : 565
Numar poli : 4
Articol extins/Info extins 2 : cu senzor temperatura aer integrat
Tip cutie viteza : cv. automata
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Numar poli : 4
Presiune [Pa] de la : 10000
Presiune [Pa] pâna la : 150000
Pâna la numarul de control : 09456
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 11/2002
De la numarul de control : 9457
Numar poli : 2
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Pâna la numarul de control : 9456
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : albastru deschis
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Tip cutie viteza : cv. manuala
Rezistenta electrica [Ohm] : 500
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tip cutie viteza : cv. automata
Rezistenta electrica [Ohm] : 550
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Articol extins/Info extins 2 : cu senzor temperatura aer integrat
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 570
Numar poli : 4
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 570
Numar poli : 4
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Pâna la numarul de control : 9456
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
incepand cu an fabricatie : 11/2002
De la numarul de control : 9457
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : oval
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Pâna la numarul de control : 9456
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 4
Presiune [Pa] de la : 10000
Presiune [Pa] pâna la : 117000
Articol extins/Info extins 2 : cu senzor temperatura aer integrat
Pâna în an fabricatie : 10/2002
Pâna la numarul de control : 9456
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Forma carcasa stecher : Unghiular
incepand cu an fabricatie : 11/2002
De la numarul de control : 9457
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Numar poli : 4
Presiune [Pa] de la : 10000
Presiune [Pa] pâna la : 117000
Articol extins/Info extins 2 : cu senzor temperatura aer integrat
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : oval
Greutate (în kg) : 0,14
Lungime cablu [mm] : 630
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Tensiune [V] : 12
Partea de montare : fata si spate
Greutate (în kg) : 0,122
Numar bucati necesare : 1
Dimensiune filet : M 18 x 1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 22
Lungime cablu [mm] : 270
Numar conexiuni : 4
incepand cu an fabricatie : 09/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Tip cutie viteza : cv. manuala
Înaltime [mm] : 39
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Culoare : negru
Numar poli : 4
Pâna în an fabricatie : 09/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
pt. cod original (OE) : 5946.28
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Partea de montare : fata
pentru norme de poluare producator : KPRIM
Lungime [mm] : 600
Numar conexiuni : 4
Sonda lambda : incalzit
Pâna în an fabricatie : 09/2002
Cod motor : NFU (TU5JP4)
Dimensiune filet : M12 x 1,5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Marcaj culoare : albastru
Cod motor : NFU [TU5JP4]
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 630
Sonda lambda : incalzit
Numar de legaturi : 4
Versiune : ZR PLANAR
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)