incepand cu an fabricatie : 01/1976
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 82
Putere electromotor [kW] : 0,8
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Identificare constructie stecher : SOL60
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 180.0 / 9.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Identificare constructie stecher : SOL79
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 208.0 / 9.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 5000
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 01/1979
Cod motor : L18
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 8
incepand cu an fabricatie : 01/1979
Cod motor : L18
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 82
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 01/1979
Cod motor : L18
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 82
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Diametru 1 [mm] : 82,5
Lungime totala [mm] : 221
Pozitie/Grade : 35° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pas filet [mm] : 82,5
Numarul gaurilor de fixare : 2
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
incepand cu an fabricatie : 01/1976
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice : Revisionato
Diametru de montaj [mm] : 82
incepand cu an fabricatie : 01/1979
Cod motor : L18
Tip cutie viteza : cv. automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 01/1979
Cod motor : L18
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,8
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 01/1979
Cod motor : L18
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 0,8
Distanta/diametru [mm] : 8.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 01/1979
Cod motor : L18
Tip cutie viteza : automata
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1
Distanta/diametru [mm] : 8.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 82,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)