pentru numar articol : 330132
Pret : 17 Lei
Marcaj culoare : alb
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
Pret : 20 Lei
Cod motor : B 18 EP
Pret : 24 Lei
Cod motor : B 18 EP
Culoare : albastru deschis
Pret : 29 Lei
Cod motor : B 18 EP
Culoare : alb
Pret : 34 Lei
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Pret : 37 Lei
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pret : 38 Lei
Dimensiune filet : M12x1.5
Pret : 40 Lei
Cod motor : B 18 EP
Pret : 44 Lei
Pret : 57 Lei
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : albastru deschis
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 60 Lei
Greutate (în kg) : 0,064
Culoare : negru
pentru numar articol : 550140
Numar conexiuni : 3
Pret : 65 Lei
Numar poli : 2
Pret : 67 Lei
Cod motor : B 18 EP
Pret : 80 Lei
Cod motor : B 18 EP
Pret : 96 Lei
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pret : 121 Lei
Cod motor : B 18 EP
Pret : 126 Lei
Cod motor : B 18 EP
Pret : 134 Lei
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,52
pana la tensiunea [V] : 4,8
Pret : 139 Lei
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Cod motor : B18EP
Rezistenta electrica [Ohm] : 235
Lungime cablu [mm] : 220
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Culoare carcasa : negru
Pret : 152 Lei
Mod de operare : pneumatic
Numar informatii tehnice : SI 0102
Pret : 158 Lei
Tip cutie viteza : cv. automata
pt. cod original (OE) : 3474457
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 3
Masa [g] : 250
Pret : 159 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
De la numarul de sasiu : 603474
Pâna la numar sasiu : 603473
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 251 Lei
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1236
Numar poli : 3
Interval de schimb recomandat [km] : 100000
Pret : 283 Lei
Partea de montare : Axa spate stanga
Lungime [mm] : 847
Cod MAPP disponibil :
Pret : 286 Lei
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pret : 350 Lei
Partea de montare : Axa spate dreapta
Lungime [mm] : 847
Cod MAPP disponibil :
Pret : 361 Lei
Greutate (în kg) : 0,024
pentru numar articol : 550144
Numar conexiuni : 3
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Dimensiune filet : M14x1,5
Intervalul de masura [bar] : 0-5
De la numarul de sasiu : 210688
pt. cod original (OE) : Opel 826924
Numar conexiuni : 3
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Cod motor : B18FP
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 975
Numar de legaturi : 3
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Lungime totala [mm] : 315
Numar informatii tehnice : Universale
Partea de montare : Axa fata stanga
Lungime [mm] : 990
Cod MAPP disponibil :
Partea de montare : Axa fata dreapta
Lungime [mm] : 1065
Cod MAPP disponibil :
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1236
Numar poli : 3
Interval de schimb recomandat [km] : 100000
incepand cu an fabricatie : 09/1991
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 1580
Numar fire pe cablu : 3
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 880
Numar fire pe cablu : 3
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 21 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Adancime montaj [mm] : 20
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 09/1991
De la numarul de sasiu : 603474
Pâna la numar sasiu : 603473
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1700
Numar poli : 3
Interval de schimb recomandat [km] : 100000
De la numarul de sasiu : 520281
Dimensiune filet : M12X1,5
Culoare : alb
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 09/1989
Dimensiune filet : M14x1.25
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime totala [mm] : 1236
Numar poli : 3
Cod motor : B 18 EP
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 2795
Gama de temperatura [°C] : 25
Toleranta [%] : 5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : alb
Cod motor : B 18 EP
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 2055
Gama de temperatura [°C] : 25
Culoare : albastru
Numar poli : 2
Corespunde piesei originale- ca si culoare : albastru
pentru numar articol : 330651
Numar conexiuni : 2
Greutate (în kg) : 0,05
pentru numar articol : 550199
Numar conexiuni : 2
pentru numar articol : 570050
Lungime cablu [mm] : 1250
Cod motor : B 18 EP
Pâna la numar sasiu : 012931
Dimensiune filet : M14x1,5
Intervalul de masura [bar] : 0-5
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Dimensiune filet : M12x1,5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 2
Culoare carcasa : albastru
Tensiune [V] : 12
Pâna în an fabricatie : 01/1992
Diametru exterior : 20
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Pâna la numar sasiu : 210687
Punct schimbare [°C] : 90
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Cod motor : B 18 EP
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1250
Numar conexiuni : 3
Sonda lambda : incalzit
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77003
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Cod motor : B 18 EP
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Cod motor : B 18 EP
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 2795
Gama de temperatura [°C] : 25
Toleranta [%] : 5
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Culoare carcasa : natural
Cod motor : B 18 EP
Dimensiune filet : M12x1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 2055
Gama de temperatura [°C] : 25
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : albastru deschis
Cod motor : B 18 EP
Rezistenta electrica [Ohm] : 235
Lungime cablu [mm] : 482
Toleranta [%] : 15
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Cod motor : B 18 EP
Rezistenta electrica [Ohm] : 235
Lungime cablu [mm] : 482
Toleranta [%] : 10
Tip senzor : inductiv
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Partea de montare : Axa spate stanga
Rezistenta electrica [Ohm] : 1130
Lungime cablu [mm] : 810
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Partea de montare : Axa spate dreapta
Rezistenta electrica [Ohm] : 1130
Lungime cablu [mm] : 810
Tip senzor : inductiv
Voltaj [V] : 12
Voltaj [V] : 12
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Functie comutator combinat : Comutator
Voltaj [V] : 12
Greutate (în kg) : 0,064
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Numar conexiuni : 3
Lungime totala [mm] : 315
Numar informatii tehnice : Universale
Echivalenta : 906045002
Numar de legaturi : 3
Numar poli : 3
Echivalenta : 880826924
incepand cu an fabricatie : 09/1991
Pâna la numar sasiu : 603473
Cod motor : B18FP
Lungime cablu [mm] : 1665
Numar fire pe cablu : 3
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Cod motor : B18FP
Lungime cablu [mm] : 975
Numar fire pe cablu : 3
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Lungime cablu [mm] : 1215
Numar fire pe cablu : 3
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 09/1991
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Cod motor : B 18 FP cat
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare : negru
Numar poli : 2
Culoare : albastru deschis
Numar poli : 2
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Cod motor : B 18 EP
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Dimensiune filet : M12x1,5
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare : negru
Numar poli : 2
Presiune de la : 0,015
Presiune pâna la : 0,102
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
incepand cu an fabricatie : 09/1991
Pâna la numar sasiu : 603473
Cod motor : B18FP
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1665
Numar de legaturi : 3
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Cod motor : B 18 EP
Sonda lambda : Sonda reglaj
Lungime [mm] : 1215
Numar de legaturi : 3
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 09/1991
Sonda lambda : Sonda reglaj
Culoare : albastru deschis
Numar poli : 2
Culoare : negru
Numar poli : 2
Marcaj culoare : alb
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 2
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Cod motor : B 18 FP cat
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Cod motor : B 18 EP
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Partea de montare : Axa spate stanga
Lungime cablu [mm] : 850
Partea de montare : Axa spate dreapta
Lungime cablu [mm] : 850
Partea de montare : Axa spate dreapta
Lungime cablu [mm] : 850
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 24
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 1
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 24
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Rezistenta electrica [Ohm] : 240
Lungime cablu [mm] : 250
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Adancime montaj [mm] : 24
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 1
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : alb
Forma carcasa stecher : Unghiular
Greutate (în kg) : 0,169
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 880
Numar fire pe cablu : 3
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Partea de montare : spate dreapta
Lungime [mm] : 847
Partea de montare : stanga
Lungime [mm] : 847
Pâna în an fabricatie : 08/1991
Lungime [mm] : 1250
Numar conexiuni : 3
Sonda lambda : incalzit
pt. cod original (OE) : 08 26 285
Cod motor : B 18 EP
Lungime [mm] : 78
Latime [mm] : 50
Înaltime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,06
Numar poli : 3
Cod motor : B 18 EP
Punct schimbare [°C] : 120
Deschidere cheie : 13
Numar poli : 2
Cod motor : B 18 EP
Numar poli : 2
Cod motor : B 18 EP
Numar poli : 2
Marcaj culoare : negru
Cod motor : B 18 EP
Lungime [mm] : 250
incepand cu an fabricatie : 03/1990
Numar conexiuni : 2
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Cod motor : B18FP
Numar bucati necesare : 1
Numar informatii tehnice : Stock Code: 29
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Cod motor : B 18 FP
Tip cutie viteza : cv. automata
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)