Cod motor : N62 B48 A
Pret : 15 Lei
Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,23-0,43
Culoare : maro
Numar poli : 1
Pret : 17 Lei
Cod motor : N62 B48 A
Dimensiune filet : M 12
Punct de schimbare [bar] : 0,2 - 0,5
Mod de operare : hidraulic
Numar poli : 1
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Pret : 20 Lei
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 4
Pret : 21 Lei
Presiune [bar] : 0,3
Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Pret : 21 Lei
Lungime [mm] : 41
Greutate (în kg) : 0,03
Punct de schimbare [bar] : 0.20 - 0.5
Filet exterior (mm) : M 12 x 1,5
Deschidere cheie : 24
Numar conexiuni : 1
Lungime filet [mm] : 12
Marcaj culoare : negru
Pret : 23 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,2-0,5
Deschidere cheie : 24
Toleranta [%] : 10
Amperaj [A] : 0,25
Numar conexiuni : 1
Functie comutator combinat : Deschizator
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : maro
Moment strangere de [Nm] : 50
Pret : 23 Lei
Lungime [mm] : 41
Greutate (în kg) : 0,03
Punct de schimbare [bar] : 0.20 - 0.5
Filet exterior (mm) : M 12 x 1,5
Deschidere cheie : 24
Numar conexiuni : 1
Lungime filet [mm] : 12
Marcaj culoare : negru
Pret : 24 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Intervalul de control [bar] : 0,3
Culoare : maro
Pret : 26 Lei
Cod motor : N62 B48 A
Pret : 29 Lei
Dimensiune filet : M12x1.5
Punct de schimbare [bar] : 0.30
Functie comutator combinat : Deschizator
Pret : 30 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 2
Pret : 39 Lei
Cod motor : N62 B48 A
Furtune racire : de la cond. cuplare la rad. motor
Pret : 40 Lei
Dimensiune filet : M 12x1,5
Culoare : negru
Numar poli : 4
Pret : 43 Lei
Pret : 47 Lei
Cod motor : N62 B48 A
Partea de montare : spre evacuare
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 58 Lei
Pret : 60 Lei
Înaltime [mm] : 28
pentru numar articol : 550456
Numar conexiuni : 3
Pret : 61 Lei
Lungime [mm] : 64
Latime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,016
Culoare : negru
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Pret : 68 Lei
Partea de montare : spre evacuare
Greutate (în kg) : 0,027
Numar conexiuni : 3
Pret : 77 Lei
Partea de montare : spre evacuare
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 78 Lei
Lungime [mm] : 68
Greutate (în kg) : 0,025
Filet exterior (mm) : M12 x 1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Pret : 79 Lei
Partea de montare : spre evacuare
Greutate (în kg) : 0,027
Numar conexiuni : 3
Pret : 82 Lei
Lungime [mm] : 41,15
Culoare : negru
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 91 Lei
Lungime [mm] : 64
Latime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,016
Culoare : negru
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Pret : 96 Lei
Lungime [mm] : 68
Greutate (în kg) : 0,025
Filet exterior (mm) : M12 x 1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Pret : 96 Lei
Numar bucati necesare : 3
Tip senzor : principiul Hall
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 112 Lei
Lungime [mm] : 41,15
Articol extins/Info extins : fara etansare
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 138 Lei
Tip cutie viteza : cv. automata
pt. cod original (OE) : 11787506539
pentru cilindru : 1-4
Sistem de esapament : dupa catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Pret : 154 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 237 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Lungime [mm] : 425
Numar de legaturi : 4
Pret : 299 Lei
Tip cutie viteza : cv. automata
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pret : 309 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 450
Numar poli : 4
Pret : 373 Lei
Dimensiune filet : M 12x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,35
Culoare carcasa : maro
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-4
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-4
Partea de montare : la cilindrul 2
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 450
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 1150
Numar poli : 4
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 480
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 840
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pâna în an fabricatie : 11/2006
Partea de montare : la cilindrul 2
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 450
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 11/2006
Partea de montare : la cilindrul 6
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 1140
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 11/2006
Partea de montare : la cilindrul 6
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 950
Numar conexiuni : 5
Pâna în an fabricatie : 11/2006
Partea de montare : la cilindrul 2
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 600
Numar conexiuni : 5
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Numar poli : 5
pentru numar articol : 330356
Înaltime [mm] : 14
Rezistenta electrica [Ohm] : 13.5 M
pentru numar articol : 550272
Lungime cablu [mm] : 210
Numar conexiuni : 3
Înaltime [mm] : 28
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
pentru numar articol : 550506
Numar conexiuni : 3
Tip senzor : principiul Hall
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 4
Culoare carcasa : negru
Lungime [mm] : 350
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Partea de montare : la cilindrul 2
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime cablu [mm] : 470
Sonda lambda : Sonda diagnoza
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Partea de montare : la cilindrul 6
Lungime cablu [mm] : 300
Tip senzor : principiul Hall
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Partea de montare : partea de admisie
Numar conexiuni : 3
Numar bucati necesare : 1
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Echivalenta : 1493100600
Cod motor : M 54
Dimensiune filet : M 12
Numar poli : 1
Echivalenta : 8812611710509
Echivalenta : 8811781247406
Sonda lambda : Sonda reglaj
Cod motor : M 54
Partea de montare : spre evacuare
Numar bucati necesare : 1
Numar conexiuni : 3
Echivalenta : 8812147518628
Cod motor : N62 B48 A
Numar bucati necesare : 2
Cod motor : N62 B48 A
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Cod motor : N62 B48 A
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : maro
Presiune de la : 0,23
Presiune pâna la : 0,43
Numar poli : 1
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Lungime cablu [mm] : 425
Numar fire pe cablu : 4
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 5-8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-4
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Culoare : maro
Presiune de la : 0,2
Presiune pâna la : 0,5
Dimensiune filet : M12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Numar conexiuni : 3
Partea de montare : dreapta
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 450
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Partea de montare : stanga
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 1140
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Presiune [bar] : 0,3
Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Cod motor : N62 B48 A
Culoare : negru
Numar poli : 9
Partea de montare : la cilindrul 6
Tip senzor : principiul Hall
Numar conexiuni : 3
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pâna în an fabricatie : 10/2006
Cod motor : N62 B48 A
Partea de montare : spate
pentru cilindru : 1-4
Diametru [mm] : 90
Lungime [mm] : 520
Greutate (în kg) : 0,163
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Numar de legaturi : 4
Pâna în an fabricatie : 11/2006
Tip cutie viteza : cv. automata
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-4
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pâna în an fabricatie : 11/2006
Tip cutie viteza : cv. automata
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 5-8
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pâna în an fabricatie : 11/2006
Tip cutie viteza : cv. automata
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-4
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna în an fabricatie : 11/2006
Tip cutie viteza : cv. automata
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 5-8
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)