Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
pentru numar articol : 82129
Numar poli : 2
Pret : 24 Lei
Cod motor : N42 B20
Pret : 29 Lei
Pret : 38 Lei
Cod motor : N42 B20
Furtune racire : de la cond. cuplare la rad. motor
Pret : 40 Lei
Cod motor : N 42B20A
Numar bucati necesare : 1
Pret : 47 Lei
Cod motor : N42 B20
Partea de montare : spre evacuare
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 58 Lei
Pret : 60 Lei
Înaltime [mm] : 28
pentru numar articol : 550456
Numar conexiuni : 3
Pret : 61 Lei
Cod motor : N 42
Partea de montare : spre evacuare
Greutate (în kg) : 0,027
Numar conexiuni : 3
Pret : 77 Lei
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 78 Lei
Cod motor : N 42
Partea de montare : spre evacuare
Greutate (în kg) : 0,027
Numar conexiuni : 3
Pret : 82 Lei
Lungime [mm] : 41,15
Culoare : negru
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 91 Lei
Numar bucati necesare : 2
Tip senzor : principiul Hall
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 112 Lei
Cod motor : N42
Lungime [mm] : 65
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
Pret : 130 Lei
Lungime [mm] : 41,15
Articol extins/Info extins : fara etansare
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 138 Lei
Cod motor : N 42 B 20
Culoare : negru
Lungime cablu [mm] : 310
Toleranta [%] : +10
Numar poli : 4
Pret : 194 Lei
Pâna în an fabricatie : 03/2004
Pret : 195 Lei
Cod motor : N42 B20
Partea de montare : spate
Lungime [mm] : 450
Pret : 222 Lei
Cod motor : N42 B20
Pret : 224 Lei
Cod motor : N42 B20
Pret : 234 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : spate
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 237 Lei
Cod motor : N46 B20 A
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Pret : 260 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : fata
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Lungime [mm] : 425
Numar de legaturi : 4
Pret : 299 Lei
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pret : 309 Lei
Tensiune [V] : 12
Mod de operare : electric
Numar informatii tehnice : PI 0044
Pret : 325 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : spate
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 765
Numar poli : 4
Pret : 340 Lei
Cod motor : N 42
Greutate (în kg) : 0,23
Material : plastic
Numar conexiuni : 5
Pret : 348 Lei
Tip carcasa : Cu carcasa
Numar conexiuni : 5
Pret : 357 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : fata
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 450
Numar poli : 4
Pret : 373 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 4
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 360
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 425 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Pret : 483 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : la cilindrul 1
Numar cilindri : 4
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 360
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 526 Lei
Cod motor : N42 B20
Pret : 592 Lei
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : spate
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Lungime [mm] : 740
Numar de legaturi : 4
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 360
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Cod motor : N46 B20 A
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 22 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : negru
Pâna în an fabricatie : 03/2004
Partea de montare : spate
Norma gaze de esapament : Euro 4
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 630
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pâna în an fabricatie : 03/2004
Partea de montare : fata
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 450
Numar fire pe cablu : 4
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pâna în an fabricatie : 02/2004
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 450
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 02/2004
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 600
Numar conexiuni : 5
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 4
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Partea de montare : la cilindrul 1
Numar cilindri : 4
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Numar poli : 5
Greutate (în kg) : 0,1
Culoare : negru
pentru numar articol : 550213
Numar conexiuni : 4
Înaltime [mm] : 28
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
pentru numar articol : 550506
Numar conexiuni : 3
pentru numar articol : MF084
Numar conexiuni : 5
Cod motor : N42 B20
Partea de montare : spate
Lungime [mm] : 800
Partea de montare : la cilindrul 1
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 350
Numar conexiuni : 5
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Lungime cablu [mm] : 225
Numar poli : 4
Culoare carcasa : negru
Pâna în an fabricatie : 03/2004
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime cablu [mm] : 470
Sonda lambda : Sonda diagnoza
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Cod motor : N 42
Greutate (în kg) : 0,23
Material : plastic
Numar conexiuni : 5
Moment strangere [Nm] : 20
Lungime cablu [mm] : 215
Toleranta [%] : 25
Voltaj [V] : 12
Tip fisa : Stecher rotund
Forma carcasa stecher : circular
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
Numarul de senzori : 2
Cod motor : N42B20A
Partea de montare : partea de admisie
Numar conexiuni : 3
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Varianta echipare : Diesel/Petrol
Echivalenta : 880000940948
Echivalenta : 8811781247406
Sonda lambda : Sonda reglaj
Cod motor : M 54
Partea de montare : spre evacuare
Numar bucati necesare : 1
Numar conexiuni : 3
Echivalenta : 8812147518628
Cod motor : N42B20
Partea de montare : stanga
Sistem de esapament : pentru precatalizator
Lungime cablu [mm] : 330
Numar poli : 5
Cod motor : N42B20
Partea de montare : dreapta
Sistem de esapament : pentru precatalizator
Lungime cablu [mm] : 330
Numar poli : 5
Cod motor : N42B20
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime cablu [mm] : 300
Numar poli : 4
incepand cu an fabricatie : 08/2003
Cod motor : N46B20A
Mod de operare : electric
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Norma gaze de esapament : Euro 4
Lungime cablu [mm] : 740
Numar fire pe cablu : 4
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Norma gaze de esapament : Euro 4
Lungime cablu [mm] : 425
Numar fire pe cablu : 4
Pâna în an fabricatie : 03/2004
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Numar conexiuni : 3
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 450
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Cod motor : N42 B20
Partea de montare : stanga
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 330
Numar poli : 5
Restrictiile producatorului : Bosch
Numar poli : 5
Restrictiile producatorului : Bosch
Tip carcasa : fara carcasa
Numar poli : 5
Articol extins/Info extins 2 : montabil numai cu suport original
Cod motor : N42 B20
Partea de montare : stanga
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 330
Numar poli : 5
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Lungime cablu [mm] : 225
Numar poli : 4
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Restrictiile producatorului : Bosch
Tip carcasa : fara carcasa
Numar poli : 5
Articol extins/Info extins 2 : montabil numai cu suport original
Restrictiile producatorului : Bosch
Numar poli : 5
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Restrictiile producatorului : Bosch
Tip carcasa : fara carcasa
Numar poli : 5
Articol extins/Info extins 2 : montabil numai cu suport original
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Lungime cablu [mm] : 225
Numar poli : 4
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : N/A
Deschidere cheie : N/A
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Cod motor : N42 B20
Numar poli : 2
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Cod motor : N46B20A
Culoare : negru
Numar poli : 5
Tip carcasa : fara carcasa
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Moment strangere [Nm] : 20
Lungime cablu [mm] : 215
Tip fisa : Stecher rotund
Forma carcasa stecher : circular
Numarul de senzori : 2
Cod motor : N46 B20 A
Partea de montare : spate
Diametru [mm] : 90
Lungime [mm] : 520
Greutate (în kg) : 0,163
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Numar de legaturi : 4
Cod motor : N46 B20 A
Partea de montare : spate
Lungime [mm] : 800
Numar de legaturi : 4
Norma gaze de esapament : Euro 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Separarea blocurilor :
Partea de montare : stanga
Norma gaze de esapament : Euro 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)