Cod motor : D7F 722
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Pret : 26 Lei
Culoare : gri
Diametru exterior : 17
Numar poli : 2
Diametru carcasa [mm] : 12
Pret : 33 Lei
Cod motor : D7F 720
Pret : 36 Lei
Cod motor : D7F 726
Pret : 37 Lei
Cod motor : D7F 720
Pret : 43 Lei
Cod motor : D7F 720
Pret : 44 Lei
Pret : 44 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/1999
Pret : 57 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/1999
Pâna în an fabricatie : 03/2002
Pret : 71 Lei
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Rezistenta nominala [Ohm] : 250
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 97 Lei
Pret : 99 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2007
Pret : 103 Lei
Cod motor : D7F 720
Pret : 104 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : D7F 720
Pret : 134 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : D7F 720
Pret : 138 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,52
pana la tensiunea [V] : 4,8
Pret : 139 Lei
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Pret : 139 Lei
Pâna în an fabricatie : 04/2005
Tip model : Van
Presiune [Pa] de la : 14900
Presiune [Pa] pâna la : 995000
Voltaj [V] : 5
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Tensiune de la [V] : 0,25
pana la tensiunea [V] : 4,75
Pret : 150 Lei
Mod de operare : pneumatic
Numar informatii tehnice : SI 0102
Pret : 158 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/1999
Cod motor : D7F 720
Pret : 159 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/1999
pentru numar articol : 83001
Pret : 167 Lei
incepand cu an fabricatie : 04/2002
Pret : 171 Lei
pentru numar articol : 570091
Lungime cablu [mm] : 390
Pret : 174 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Pret : 222 Lei
incepand cu an fabricatie : 04/2001
Pâna în an fabricatie : 12/2004
pt. cod original (OE) : 7700107433
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pret : 224 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2007
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 710
Numar poli : 3
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 237 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2007
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 3
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 251 Lei
incepand cu an fabricatie : 04/2001
Pâna în an fabricatie : 12/2004
pt. cod original (OE) : 7700107433
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 470
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Pret : 257 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : D7F 720
Culoare : negru
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Voltaj [V] : 12
Culoare arc : negru
Pret : 314 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 04/2001
Cod motor : D7F.7.26, D7F.7.46
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 470
Numar de legaturi : 4
Pret : 331 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/2000
Cod motor : D7F 726
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pret : 392 Lei
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 3
Culoare carcasa : negru
incepand cu an fabricatie : 10/1999
Pâna în an fabricatie : 03/2002
incepand cu an fabricatie : 04/2002
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Cod motor : D7F 722
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 21 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 3
Marcaj culoare : negru
Dimensiune filet : M 18x1,5
Moment strangere [Nm] : 45
Lungime cablu [mm] : 275
Numar fire pe cablu : 3
Se va înlocui dupa km : 100000
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 700
Numar conexiuni : 3
incepand cu an fabricatie : 04/2001
Pâna în an fabricatie : 12/2004
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 470
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 10/2007
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 730
Numar poli : 3
pentru numar articol : 570058
Lungime cablu [mm] : 690
Cod motor : D7F 720
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Tensiune [V] : 12
Tip senzor : NTC
Numar poli : 2
Culoare carcasa : gri
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pâna în an fabricatie : 04/2005
Tip model : Van
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Cod motor : D7F 720
Culoare : negru
Tip senzor : potentiometru semireglabil
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Culoare arc : negru
Cod motor : D7F 720
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 685
Numar de legaturi : 3
Cod motor : D7F 720
Sonda lambda : Sonda reglaj
incepand cu an fabricatie : 08/2000
Cod motor : D7F 726
Sonda lambda : Sonda reglaj
Culoare : gri
Diametru exterior : 17
Numar poli : 2
Diametru carcasa [mm] : 12
Cod motor : D7F 722
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 21
pentru numar articol : 82.523
Numar poli : 3
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Rezistenta nominala [Ohm] : 250
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pâna în an fabricatie : 10/1999
Pâna în an fabricatie : 09/1999
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 102000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : oval
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 420
Numar de legaturi : 3
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 385
Lungime cablu [mm] : 275
Sonda lambda : Sonda reglaj
Numar de legaturi : 3
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 04/2001
Cod motor : D7F.7.26, D7F.7.46
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : dupa catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)