Cod motor : N62 B36
Pret : 15 Lei
Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,23-0,43
Culoare : maro
Numar poli : 1
Pret : 17 Lei
Cod motor : N62 B36
Dimensiune filet : M 12
Punct de schimbare [bar] : 0,2 - 0,5
Mod de operare : hidraulic
Numar poli : 1
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Pret : 20 Lei
Cod motor : N62 B36
Numar poli : 2
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Pret : 20 Lei
Presiune [bar] : 0,3
Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Pret : 21 Lei
Cod motor : N 62
Lungime [mm] : 41
Greutate (în kg) : 0,03
Punct de schimbare [bar] : 0.20 - 0.5
Filet exterior (mm) : M 12 x 1,5
Deschidere cheie : 24
Numar conexiuni : 1
Lungime filet [mm] : 12
Marcaj culoare : negru
Pret : 23 Lei
Cod motor : N62B36A
Dimensiune filet : M12x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,2-0,5
Deschidere cheie : 24
Toleranta [%] : 10
Amperaj [A] : 0,25
Numar conexiuni : 1
Functie comutator combinat : Deschizator
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : maro
Moment strangere de [Nm] : 50
Pret : 23 Lei
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 24 Lei
Cod motor : N 62
Lungime [mm] : 41
Greutate (în kg) : 0,03
Punct de schimbare [bar] : 0.20 - 0.5
Filet exterior (mm) : M 12 x 1,5
Deschidere cheie : 24
Numar conexiuni : 1
Lungime filet [mm] : 12
Marcaj culoare : negru
Pret : 24 Lei
Cod motor : N62B36A
Dimensiune filet : M12x1,5
Intervalul de control [bar] : 0,3
Culoare : maro
Pret : 26 Lei
Cod motor : N62 B36
Pret : 29 Lei
Dimensiune filet : M12x1.5
Punct de schimbare [bar] : 0.30
Functie comutator combinat : Deschizator
Pret : 30 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Pret : 31 Lei
Culoare : negru
Pret : 33 Lei
Cod motor : N 62
Lungime [mm] : 48,5
Greutate (în kg) : 0,030
Filet exterior (mm) : M 12 x 1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 2
Pret : 34 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 2
Pret : 39 Lei
Cod motor : N62 B36
Furtune racire : de la cond. cuplare la rad. motor
Pret : 40 Lei
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Pret : 43 Lei
Cod motor : N 62B36A
Numar bucati necesare : 1
Pret : 47 Lei
Cod motor : N 62
Lungime [mm] : 48,5
Greutate (în kg) : 0,030
Filet exterior (mm) : M 12 x 1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 2
Pret : 49 Lei
Cod motor : N62 B36
Partea de montare : spre evacuare
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 58 Lei
Pret : 60 Lei
Înaltime [mm] : 28
pentru numar articol : 550456
Numar conexiuni : 3
Pret : 61 Lei
Partea de montare : spre evacuare
Articol extins/Info extins : cu etansare
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 62 Lei
Cod motor : N 62
Lungime [mm] : 64
Latime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,016
Culoare : negru
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Pret : 68 Lei
Cod motor : N 62
Partea de montare : spre evacuare
Greutate (în kg) : 0,027
Numar conexiuni : 3
Pret : 77 Lei
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 78 Lei
Cod motor : N 62
Partea de montare : spre evacuare
Greutate (în kg) : 0,027
Numar conexiuni : 3
Pret : 82 Lei
Lungime [mm] : 41,15
Culoare : negru
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 91 Lei
Cod motor : N 62
Lungime [mm] : 64
Latime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,016
Culoare : negru
Material : plastic
Numar conexiuni : 2
Pret : 96 Lei
Numar bucati necesare : 4
Tip senzor : principiul Hall
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 112 Lei
Cod motor : N62 B36
Pret : 116 Lei
Lungime [mm] : 41,15
Articol extins/Info extins : fara etansare
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Pret : 138 Lei
incepand cu an fabricatie : 11/2003
Cod motor : N62 B36
Partea de montare : spate
pentru cilindru : 5-8
Pret : 222 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime totala [mm] : 680
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 237 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2003
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 325
Numar poli : 4
Pret : 243 Lei
Tip cutie viteza : cv. automata
Tip catalizator : cu catalizator cu sonda Lambda
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pret : 309 Lei
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/2003
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/2002
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 680
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 374 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/2002
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe stanga
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 620
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 381 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2002
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 620
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 381 Lei
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 325
Numar poli : 4
Pret : 425 Lei
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 8
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe stanga
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 650
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 454 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/2003
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Pret : 661 Lei
Dimensiune filet : M 12x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,35
Culoare carcasa : maro
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Cod motor : N62B36A
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-4
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Cod motor : N62B36A
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-4
incepand cu an fabricatie : 05/2002
Partea de montare : stanga
pentru cilindru : 5-8
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Corespunde piesei originale- ca si culoare : gri
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 5
incepand cu an fabricatie : 05/2002
Partea de montare : stanga
pentru cilindru : 5-8
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Corespunde piesei originale- ca si culoare : gri
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 5
incepand cu an fabricatie : 11/2003
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 8
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 450
Numar poli : 4
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 8
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 550
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 450
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Partea de montare : la cilindrul 2
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 950
Numar conexiuni : 5
Pâna în an fabricatie : 05/2002
Partea de montare : la cilindrul 6
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 600
Numar conexiuni : 5
incepand cu an fabricatie : 10/2003
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Numar poli : 5
Culoare : negru
Numar poli : 2
pentru numar articol : 330356
Înaltime [mm] : 14
Rezistenta electrica [Ohm] : 13.5 M
pentru numar articol : 550272
Lungime cablu [mm] : 210
Numar conexiuni : 3
Înaltime [mm] : 28
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
pentru numar articol : 550506
Numar conexiuni : 3
Pâna în an fabricatie : 10/2003
Cod motor : N62 B36
Partea de montare : spate
pentru cilindru : 1-4
Tip senzor : principiul Hall
Lungime [mm] : 1020
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 350
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
incepand cu an fabricatie : 11/2003
Partea de montare : spate
Lungime cablu [mm] : 470
Sonda lambda : Sonda diagnoza
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Pâna în an fabricatie : 10/2003
Partea de montare : spate
Lungime [mm] : 300
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77004
Agregate angrenate : agregat antrenat:pompa apa
Dimensiune filet : M12 x 1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Specificatii de asamblare : Conectare pipa
Numar conexiuni : 2
Cod motor : N62B36A
Partea de montare : partea de admisie
Numar conexiuni : 3
Cod motor : N62 B36
Numar bucati necesare : 1
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 2
Echivalenta : 1493100700
Cod motor : M 54
Dimensiune filet : M 12
Numar poli : 1
Echivalenta : 8812611710509
Echivalenta : 8811781247406
Sonda lambda : Sonda reglaj
Cod motor : M 54
Partea de montare : spre evacuare
Numar bucati necesare : 1
Numar conexiuni : 3
Echivalenta : 8812147518628
Cod motor : N62B36
Numar bucati necesare : 2
incepand cu an fabricatie : 09/2003
Cod motor : N62B36
Pâna în an fabricatie : 09/2003
Cod motor : N62B36
Cod motor : N62B36
Numar bucati necesare : 4
Articol extins/Info extins 2 : cu ax cu came(n)
incepand cu an fabricatie : 10/2003
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-4
Sistem de esapament : dupa catalizator
incepand cu an fabricatie : 10/2003
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Pâna în an fabricatie : 03/2005
Articol extins/Info extins 2 : cu cablu
Culoare : maro
Presiune de la : 0,2
Presiune pâna la : 0,5
Numar conexiuni : 3
Partea de montare : stanga
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 450
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Presiune [bar] : 0,3
Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Rezistenta electrica [Ohm] : 120
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 28
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Pâna în an fabricatie : 03/2005
incepand cu an fabricatie : 11/2003
Cod motor : N62 B36
Partea de montare : spate
pentru cilindru : 5-8
Diametru [mm] : 90
Lungime [mm] : 520
Greutate (în kg) : 0,163
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Numar de legaturi : 4
Pâna în an fabricatie : 10/2003
Cod motor : N62 B36
Partea de montare : spate
pentru cilindru : 5-8
Lungime [mm] : 300
Numar de legaturi : 4
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Tip cutie viteza : cv. automata
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-4
Sistem de esapament : dupa catalizator
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 05/2002
Tip cutie viteza : cv. automata
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 5-8
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 05/2002
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Tip cutie viteza : cv. automata
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-4
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna în an fabricatie : 05/2002
Tip cutie viteza : cv. automata
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 5-8
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)