incepand cu an fabricatie : 09/2003
Pâna în an fabricatie : 08/2004
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 150
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2003
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 150
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2003
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 180
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2003
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 180
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/2003
Pâna în an fabricatie : 08/2004
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 180
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/2003
Pâna în an fabricatie : 08/2004
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 180
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Cod motor : N62B44VVT
Tip cutie viteza : ZF6HP26
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Greutate (în kg) : 7,78
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 95
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Fulie curea -Ø [mm] : 50
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Pret : 1012 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2003
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 180
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 7500
incepand cu an fabricatie : 10/2003
Cod motor : N62B44VVT
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 180
Identificare constructie stecher : PLUG701
Numar nervuri : 6
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 7600
incepand cu an fabricatie : 11/2003
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Cod motor : N62B44VVT
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 180
Identificare constructie stecher : PLUG701
Numar nervuri : 6
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 7700
Pâna în an fabricatie : 10/2003
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Curent de incarcare generator [A] : 180
incepand cu an fabricatie : 11/2003
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Identificare constructie stecher : Com(Plug 184)
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 49
Clema : M8 B+
Role : cu fulie combinata
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Lungime 1 [mm] : 57
Lungime 2 [mm] : 57
Alezaj-Ø 1 [mm] : 10,5
Grosime 1 [mm] : 28
Lungime 3 [mm] : 76
Pâna în an fabricatie : 10/2003
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Curent de incarcare generator [A] : 180
incepand cu an fabricatie : 11/2003
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Identificare constructie stecher : Com(Plug 184)
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 49
Clema : M8 B+
Role : cu fulie combinata
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Lungime 1 [mm] : 57
Lungime 2 [mm] : 57
Alezaj-Ø 1 [mm] : 10,5
Grosime 1 [mm] : 28
Lungime 3 [mm] : 76
incepand cu an fabricatie : 10/2003
Cod motor : N62B44VVT
Tip cutie viteza : ZF6HP26
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Greutate (în kg) : 7,8
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 47
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Fulie curea -Ø [mm] : 50
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Cod motor : N62B44VVT
Tip cutie viteza : ZF6HP26
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 70
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 130
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Fulie curea -Ø [mm] : 52
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
incepand cu an fabricatie : 10/2003
Cod motor : N62B44VVT
Tip cutie viteza : ZF6HP26
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 47
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Cod motor : N62B44VVT
Tip cutie viteza : ZF6HP26
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 70
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 160
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 02/2005
Cod motor : N62B44VVT
Tip cutie viteza : ZF6HP26
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 47
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 10/2003
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)