Pâna în an fabricatie : 08/2006
Restrictiile producatorului : Bosch
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,1
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2006
Restrictiile producatorului : Bosch
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,4
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2006
Restrictiile producatorului : Bosch
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,4
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2006
Restrictiile producatorului : Bosch
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,1
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 395 Lei
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Identificare constructie stecher : M5/6.4mm "50"
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 0
Lungime 1 [mm] : 180
Lungime 2 [mm] : -5
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 396 Lei
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 2,2
Greutate (în kg) : 6,5
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 58
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pret : 676 Lei
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Greutate (în kg) : 3
Numar gauri : 2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
Pret : 731 Lei
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1,1
Distanta/diametru [mm] : -5.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Identificare constructie stecher : 66
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 210.0 / 3.8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4500
Diametru flansa [mm] : 66
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,1
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Identificare constructie stecher : 66
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 210.0 / 3.8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 5000
Diametru flansa [mm] : 66
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : M5
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 62
Lungime 1 [mm] : 210
Lungime 2 [mm] : -5
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -5
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 62
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -5
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Restrictiile producatorului : 8EA 011 350-161
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,1
Calitate : Doppelt isoliert
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9,12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 62
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,4
Piesa la schimb :
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Piesa la schimb :
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9,1
Putere electromotor [kW] : 1,1
Numar pistoane : 3
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor filetate : 3
Garantie : Garantie 2 ani
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Numar pistoane : 3
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 62
Numarul gaurilor filetate : 3
Garantie : Garantie 2 ani
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Identificare constructie stecher : M5/6.4mm "50"
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 0
Lungime 1 [mm] : 180
Lungime 2 [mm] : -5
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Identificare constructie stecher : M5
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 62
Lungime 1 [mm] : 210
Lungime 2 [mm] : -5
Numarul gaurilor filetate : 3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 08/2006
Cod motor : RFL
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 08/2006
Cod motor : RFL
Restrictiile producatorului : BOSCH
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 12
Putere motor [kW] : 1,4
Distanta/diametru [mm] : -5.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 62
Numarul gaurilor de fixare : 3
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : -5
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,05
Greutate (în kg) : 4,5
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 45
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 55
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,2
Greutate (în kg) : 2,94
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 55
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,2
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 55
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Greutate (în kg) : 4
Numar gauri : 2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Pozitie/Grade : L 55
Clema : NON
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Greutate (în kg) : 3,02
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 55
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Greutate (în kg) : 3,938
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 56
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Greutate (în kg) : 3,686
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 55
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFL
Tip cutie viteza : 5M
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 55
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,4
Greutate (în kg) : 3,3
Numarul gaurilor de fixare : 3
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Greutate (în kg) : 3,1
Numarul gaurilor de fixare : 3
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere electromotor [kW] : 1,4
Greutate (în kg) : 2,7
Numarul gaurilor de fixare : 3
Cod motor : RFL
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Numarul gaurilor de fixare : 3
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)