Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : albastru deschis
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Pret : 27 Lei
Cod motor : XU10J2
Pret : 51 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 400
Tip senzor : inductiv
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 58 Lei
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 58 Lei
Cod motor : XU10J2
Numar poli : 2
Pret : 63 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Numar poli : 2
Pret : 82 Lei
Pret : 88 Lei
Cod motor : XU10J2
Pret : 88 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Pret : 89 Lei
Sistem de esapament : dupa catalizator
Tensiune [V] : 12
Partea de montare : fata si spate
Lungime [mm] : 1340
Greutate (în kg) : 0,150
Filet exterior (mm) : M 18 x 1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Pret : 96 Lei
Greutate (în kg) : 0,02
Numar conexiuni : 3
Pret : 96 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Deschidere cheie : 21
Specificatii de asamblare : insurubat
Tip senzor : NTC
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : albastru
Pret : 98 Lei
Cod motor : XU10J2
Lungime [mm] : 76,5
Latime [mm] : 65
Înaltime [mm] : 30
Greutate (în kg) : 0,03
Culoare : negru
Numar poli : 3
Pret : 119 Lei
Cod motor : RFL
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Pret : 121 Lei
Cod motor : XU10J2
Pret : 123 Lei
Greutate (în kg) : 0,02
Numar conexiuni : 3
Pret : 151 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 565
Numar poli : 4
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 160 Lei
Cod motor : XU10J2
Pret : 167 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime totala [mm] : 690
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 211 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Lungime totala [mm] : 1260
Numar poli : 4
Pret : 271 Lei
Sistem de esapament : dupa catalizator
Tensiune [V] : 12
Partea de montare : fata si spate
Lungime [mm] : 1340
Greutate (în kg) : 0,150
Filet exterior (mm) : M 18 x 1,5
Culoare : alb
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 4
Pret : 288 Lei
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Cod motor : RFL
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Pret : 341 Lei
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFW
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 550
Numar de legaturi : 4
Pret : 419 Lei
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime cablu [mm] : 550
Numar conexiuni : 4
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Cod motor : RFL
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Cod motor : RFL
Partea de montare : Galerie evacuare
Sonda lambda : Sonda reglaj
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFW
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 1640
Numar conexiuni : 4
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1250
Numar conexiuni : 4
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 20000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Dimensiune filet : M 12x1,5
Numar poli : 3
Culoare front : galben
Culoare carcasa : negru
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 1300
Versiune : Zr Planar
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77015
Cod motor : XU10J2
Culoare : natural
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Cod motor : XU10J2
Rezistenta electrica [Ohm] : 35
Voltaj [V] : 12
Cod motor : XU10J2
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar conexiuni : 3
Cod motor : XU10J2
Greutate (în kg) : 0,03
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Numar conexiuni : 3
Pâna în an fabricatie : 05/2006
Cod motor : RFL
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Cod motor : RFL
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 2
Numar poli : 2
Numar poli : 2
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 15000
Presiune [Pa] pâna la : 100000
Numar poli : 3
Presiune [Pa] de la : 17000
Presiune [Pa] pâna la : 105000
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar poli : 3
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Culoare : galben
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : verde
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Culoare carcasa : albastru
Forma carcasa stecher : oval
Dimensiune filet : M14 x 1.25
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Culoare carcasa : maro
Forma carcasa stecher : Unghiular
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : XU10J2
pt. cod original (OE) : 5946.23
Cod motor : XU10J2
Dimensiune filet : M12 x 1,5
Deschidere cheie : 21
Numar poli : 3
Marcaj culoare : albastru
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFW
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 630
Sonda lambda : incalzit
Numar de legaturi : 4
Versiune : ZR PLANAR
Pâna în an fabricatie : 06/2006
Cod motor : RFW
Tip cutie viteza : cv. manuala
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)