Cod motor : N53 B30 A
Pret : 29 Lei
Culoare : negru
Pret : 33 Lei
Rezistenta electrica [Ohm] : 3,4KOhm/20°C
Tip rezistenta : NTC
Numarul de senzori : 1
Pret : 39 Lei
Voltaj [V] : 12
Pret : 124 Lei
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
Pret : 184 Lei
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Pret : 215 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime totala [mm] : 690
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 218 Lei
Cod motor : N53 B30 A
Pret : 218 Lei
pt. cod original (OE) : 11787545244
Sistem de esapament : dupa catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pret : 224 Lei
Partea de montare : puntea spate
Pret : 255 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Lungime totala [mm] : 510
Numar poli : 4
Pret : 284 Lei
pt. cod original (OE) : 11787545243
Sistem de esapament : dupa catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 600
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Pret : 340 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Partea de montare : stanga
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Lungime [mm] : 91
Latime [mm] : 98
Înaltime [mm] : 33
Articole dinamica de franare / mers : pentru ESP
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Partea de montare : dreapta
Partea de montare : montant
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Partea de montare : stanga
Partea de montare : montant
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 910
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 519 Lei
Specificatii de asamblare : conectat
Articol extins/Info extins : fara galerie admisie
Numar conexiuni : 5
Pret : 663 Lei
Cod motor : N53 B30 A
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 22 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : negru
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Lungime totala [mm] : 470
Numar poli : 4
Partea de montare : la cilindrul 6
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 750
Numar conexiuni : 4
Partea de montare : la cilindrul 2
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 550
Numar conexiuni : 4
pt. cod original (OE) : 11787545244
Sistem de esapament : dupa catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Numar conexiuni : 4
Partea de montare : Axa fata ambele parti
Lungime cablu [mm] : 628
Numar conexiuni : 2
Voltaj [V] : 12
Partea de montare : Axa fata stanga
Numar bucati pe osie : 1
Partea de montare : punte fata
Numar bucati necesare : 1
Tip frîna : frana disc
Echivalenta : 8834356776421
Partea de montare : puntea spate
Numar bucati pe osie : 1
Echivalenta : 8834356776422
Cod motor : N52B30A
Cod motor : N53
Partea de montare : Axa spate ambele parti
Dinamica frânare/conducere : pentru vehicule cu DSC
Lungime cablu [mm] : 930
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-3
Sistem de esapament : dupa catalizator
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
Pâna în an fabricatie : 08/2010
Dinamica frânare/conducere : pentru vehicule cu ESP
Partea de montare : spate
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 750
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : incalzit
Partea de montare : fata
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 600
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Partea de montare : fata
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 1525
Numar fire pe cablu : 5
Sonda lambda : Sonda reglaj
Cod motor : N53 B30 A
Partea de montare : spate
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 1050
Numar fire pe cablu : 5
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-3
Sistem de esapament : dupa catalizator
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
Calitate : 1
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Calitate : 1
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Cod motor : N53 B30 A
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)