Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,23-0,43
Culoare : maro
Numar poli : 1
Pret : 17 Lei
Cod motor : N53 B30 A
Dimensiune filet : M 12
Punct de schimbare [bar] : 0,2 - 0,5
Mod de operare : hidraulic
Numar poli : 1
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Pret : 20 Lei
Cod motor : N53 B30 A
Numar poli : 2
Forma carcasa stecher : dreptunghiular
Pret : 20 Lei
Presiune [bar] : 0,3
Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Pret : 21 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,2-0,5
Deschidere cheie : 24
Toleranta [%] : 10
Amperaj [A] : 0,25
Numar conexiuni : 1
Functie comutator combinat : Deschizator
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : maro
Moment strangere de [Nm] : 50
Pret : 23 Lei
Filet exterior (mm) : M 12x1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 19
Numar poli : 2
Pret : 24 Lei
Dimensiune filet : M12x1,5
Intervalul de control [bar] : 0,3
Culoare : maro
Pret : 26 Lei
Cod motor : N53 B30
Pret : 29 Lei
Culoare : negru
Pret : 33 Lei
Cod motor : N 53
Lungime [mm] : 48,5
Greutate (în kg) : 0,030
Filet exterior (mm) : M 12 x 1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 2
Pret : 34 Lei
Cod motor : N52B30A
Articol extins/Info extins : cu etansare
Numar poli : 2
Culoare carcasa : negru
Pret : 43 Lei
Cod motor : N 53
Lungime [mm] : 48,5
Greutate (în kg) : 0,030
Filet exterior (mm) : M 12 x 1,5
Culoare : negru
Deschidere cheie : 22
Numar conexiuni : 2
Pret : 49 Lei
pentru numar articol : 550470
Numar conexiuni : 3
Pret : 68 Lei
Înaltime [mm] : 28
pentru numar articol : 550604
Numar conexiuni : 3
Pret : 92 Lei
Cod motor : N 53
Numar bucati necesare : 2
Greutate (în kg) : 0,030
Culoare : negru
Material : plastic
Numar conexiuni : 3
Pret : 96 Lei
Voltaj [V] : 12
Pret : 124 Lei
Numar conexiuni : 3
Voltaj [V] : 12
Corespunde piesei originale- ca si culoare : negru
Pret : 184 Lei
Cod motor : N 53
Numar bucati necesare : 2
Greutate (în kg) : 0,030
Culoare : negru
Material : plastic
Numar conexiuni : 3
Pret : 188 Lei
Separarea blocurilor :
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime totala [mm] : 690
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 218 Lei
Cod motor : N53 B30
Pret : 218 Lei
pt. cod original (OE) : 11787545075
Partea de montare : dreapta
Sistem de esapament : dupa catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 750
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Articol extins/Info extins 2 : cu dulie cauciuc
Pret : 224 Lei
Cod motor : N 53 B 30
Culoare : negru
Numar poli : 3
Pret : 239 Lei
pt. cod original (OE) : 11787545075
Partea de montare : dreapta
Sistem de esapament : dupa catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 500
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Pret : 312 Lei
pt. cod original (OE) : 11787545074
Partea de montare : stanga
Sistem de esapament : dupa catalizator
Calitate : OE
Restrictiile producatorului : Denso
Dimensiune filet : M18x1.5
Lungime cablu [mm] : 600
Numar poli : 4
Masa [g] : 250
Pret : 340 Lei
Culoare : negru
Numar poli : 3
Pret : 360 Lei
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 910
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 406 Lei
Separarea blocurilor :
Cod motor : N53 B30 A
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 6
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1400
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 437 Lei
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe stanga
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 910
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 519 Lei
Dimensiune filet : M 12x1,5
Presiune de actionare [bar] : 0,35
Culoare carcasa : maro
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Lungime totala [mm] : 560
Numar poli : 4
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Lungime totala [mm] : 490
Numar poli : 4
Partea de montare : dreapta
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 500
Numar conexiuni : 4
Partea de montare : stanga
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 550
Numar conexiuni : 4
Partea de montare : stanga
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime [mm] : 1400
Numar conexiuni : 5
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 430
Numar fire pe cablu : 4
Cod motor : N52B30A
Tip carcasa : fara carcasa
Numar poli : 5
Cod motor : N 53
Culoare : negru
Numar poli : 2
Înaltime [mm] : 28
pentru numar articol : 550603
Numar conexiuni : 3
Numar conexiuni : 4
Partea de montare : la cilindrul 2
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 550
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77015
Partea de montare : la cilindrul 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime [mm] : 500
Numar conexiuni : 4
disponibil si ca articol universal - vezi Nr. articol : 77015
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 3
Culoare carcasa : negru
Cod motor : N53B30
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-3
Sistem de esapament : dupa catalizator
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
pt. cod original (OE) : 11787 545 075
Partea de montare : dreapta
Dimensiune filet : M 18x1,5
Lungime cablu [mm] : 500
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Numar de legaturi : 4
incepand cu an fabricatie : 11/2007
Numar poli : 3
Culoare : maro
Presiune de la : 0,2
Presiune pâna la : 0,5
Partea de montare : spate
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 500
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Partea de montare : fata
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 600
Numar fire pe cablu : 4
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Partea de montare : fata
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 1525
Numar fire pe cablu : 5
Sonda lambda : Sonda reglaj
Partea de montare : spate
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta : pentru vehicule cu volan pe dreapta
Tensiune [V] : 12
Lungime cablu [mm] : 1050
Numar fire pe cablu : 5
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-3
Sistem de esapament : dupa catalizator
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
Presiune [bar] : 0,3
Dimensiune filet : M 12 x 1,5
Calitate : 1
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Calitate : 1
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Restrictiile producatorului : Bougicord
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 26
Calitate : 2
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Restrictiile producatorului : Bougicord
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 26
Calitate : 2
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Culoare carcasa : negru
Restrictiile producatorului : Bougicord
Tip senzor : principiul Hall
Numar poli : 3
Adancime montaj [mm] : 26
Calitate : 2
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Presiune de actionare [bar] : 0.23-0.43
Deschidere cheie : 24
Numar poli : 1
Culoare carcasa : maro
Numar informatii tehnice : Circuit N.C.
Cod motor : N52B30A
Culoare : negru
Numar poli : 5
Pâna în an fabricatie : 08/2007
Tip caroserie : Cabriolet
Culoare : negru
Numar poli : 5
Cod motor : N52B30 [NG6]
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1400
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Cod motor : N53 B30
pt. cod original (OE) : 13 62 7 525 015
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pentru arbore cotit
incepand cu an fabricatie : 11/2007
pt. cod original (OE) : 13 62 7 561 753
Numar poli : 3
Cod motor : N53B30
Numar poli : 3
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Cod motor : N52B30A
Numar poli : 5
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Filtru aer
Cod motor : N53B30U0
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 1-3
Sistem de esapament : dupa catalizator
Cod motor : N53B30U0
Sonda lambda : Sonda diagnoza
pentru cilindru : 4-6
Sistem de esapament : dupa catalizator
Cod motor : N53B30U0
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Cod motor : N53B30U0
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 4-6
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)