incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 80
Pret : 129 Lei
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 110
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 140
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 140
Role : fara rola curea
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 110
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 110
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 140
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 140
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 110
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 110
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 140
Voltaj [V] : 28
Tensiune de incarcare [V] : 28,5
Pret : 350 Lei
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 5,4
Restrictiile producatorului : Bosch
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M12
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 92
Lungime 1 [mm] : 340
Lungime 2 [mm] : 46
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 23
Pret : 783 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
Numar bucati necesare : 2
Varianta fixare baza : B00
Tensiune [V] : 12
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1000
Acumulator [Ah] : 180
Amplasare terminala : 3
Lungime [mm] : 513
Latime [mm] : 223
Înaltime [mm] : 223
Endpolart : 1
Pret : 796 Lei
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : Plug637
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 7500
Pret : 831 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
Numar bucati necesare : 2
Varianta fixare baza : B00
Tensiune [V] : 12
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1000
Acumulator [Ah] : 170
Amplasare terminala : 3
Lungime [mm] : 513
Latime [mm] : 223
Înaltime [mm] : 223
Endpolart : 1
Pret : 877 Lei
Varianta fixare baza : B00
Tensiune [V] : 12
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1150
Acumulator [Ah] : 225
Amplasare terminala : 3
Lungime [mm] : 518
Latime [mm] : 279
Înaltime [mm] : 240
Pret : 944 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 80
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 1126 Lei
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 80
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 1131 Lei
Varianta fixare baza : B00
Tensiune [V] : 12
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1450
Acumulator [Ah] : 235
Amplasare terminala : 3
Lungime [mm] : 518
Latime [mm] : 279
Înaltime [mm] : 240
Pret : 1228 Lei
Varianta fixare baza : B0
Tensiune [V] : 12
Putere nominala [W] : 2400
Curent electric test-la-rece, DIN [a] : 630
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1050
Acumulator [Ah] : 210
Amplasare terminala : 1
Lungime [mm] : 518
Latime [mm] : 276
Înaltime [mm] : 242
Pret : 2393 Lei
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 80
Identificare constructie stecher : PLUG632
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Masa [g] : 7700
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 80
Identificare constructie stecher : PLUG637
Numar nervuri : 8
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 7500
Cod motor : 12/2001
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 5,5
Restrictiile producatorului : Mitsubishi
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M10
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Lungime 1 [mm] : 300
Lungime 2 [mm] : 46
Numarul gaurilor filetate : 0
Versiune : Med thermosikring
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 23
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 5,5
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M10
Echipament vehicul : pentru vehicule cu imobilizare
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Lungime 1 [mm] : 300
Lungime 2 [mm] : 46
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 23
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 80
Numar nervuri : 0
Fulie curea -Ø [mm] : 0
Clema : M8
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 24V
Lungime 1 [mm] : 44
Lungime 2 [mm] : 44
Alezaj-Ø 1 [mm] : 13
Grosime 1 [mm] : 14
Lungime 3 [mm] : 106
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : W-L-15-S-DFM (167)
Numar nervuri : 8
Fulie curea -Ø [mm] : 63
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 24V
Lungime 1 [mm] : 44
Lungime 2 [mm] : 44
Alezaj-Ø 1 [mm] : 13
Grosime 1 [mm] : 14
Lungime 3 [mm] : 106
Varianta fixare baza : B00
Tensiune [V] : 12
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1100
Acumulator [Ah] : 230
Amplasare terminala : 3
Lungime [mm] : 518
Latime [mm] : 279
Înaltime [mm] : 240
Varianta fixare baza : B0
Tensiune [V] : 12
Putere nominala [W] : 2400
Curent electric test-la-rece, DIN [a] : 630
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1100
Acumulator [Ah] : 210
Amplasare terminala : 1
Lungime [mm] : 518
Latime [mm] : 279
Înaltime [mm] : 240
Varianta fixare baza : B00
Tensiune [V] : 12
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1100
Acumulator [Ah] : 230
Amplasare terminala : 3
Lungime [mm] : 518
Latime [mm] : 279
Înaltime [mm] : 240
Varianta fixare baza : B00
Tensiune [V] : 12
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1150
Acumulator [Ah] : 225
Amplasare terminala : 3
Lungime [mm] : 518
Latime [mm] : 279
Înaltime [mm] : 240
Varianta fixare baza : B00
Tensiune [V] : 12
Curent electric test-la-rece, EN [A] : 1450
Acumulator [Ah] : 235
Amplasare terminala : 3
Lungime [mm] : 518
Latime [mm] : 279
Înaltime [mm] : 240
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 140
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Identificare constructie stecher : PL82
Cod motor : DH12E380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : PL82
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Cod motor : DH12D380
Restrictiile producatorului : Mitsubishi
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 4,5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 92
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 48
Cod motor : DH12D380
Restrictiile producatorului : Mitsubishi
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 4,5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 92
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 46,5
Cod motor : DH12D380
Restrictiile producatorului : Mitsubishi
Tensiune [V] : 24
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 4,5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 92
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 140
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Conector/clema : cu conector pentru turometru
ID reglor : PL82
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 110
Conector/clema : cu conector pentru turometru
ID reglor : PL82
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 5,5
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M10
Echipament vehicul : pentru vehicule cu imobilizare
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Lungime 1 [mm] : 300
Lungime 2 [mm] : 46
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 23
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 80
Numar nervuri : 0
Fulie curea -Ø [mm] : 0
Clema : M8
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 24V
Lungime 1 [mm] : 44
Lungime 2 [mm] : 44
Alezaj-Ø 1 [mm] : 13
Grosime 1 [mm] : 14
Lungime 3 [mm] : 106
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : W-L-15-S-DFM (167)
Numar nervuri : 8
Fulie curea -Ø [mm] : 63
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 24V
Lungime 1 [mm] : 44
Lungime 2 [mm] : 44
Alezaj-Ø 1 [mm] : 13
Grosime 1 [mm] : 14
Lungime 3 [mm] : 106
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 5,4
Restrictiile producatorului : Bosch
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M12
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 92
Lungime 1 [mm] : 340
Lungime 2 [mm] : 46
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 23
Cod motor : 12/2001
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere electromotor [kW] : 5,5
Restrictiile producatorului : Mitsubishi
Identificare constructie stecher : M6
Clema : M10
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Lungime 1 [mm] : 300
Lungime 2 [mm] : 46
Numarul gaurilor filetate : 0
Versiune : Med thermosikring
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 23
incepand cu an fabricatie : 06/2001
Cod motor : DH12D380, DH12E380
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 110
Fulie curea -Ø [mm] : 63
Role : cu
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Cod motor : DH12D380
Restrictiile producatorului : Mitsubishi Type
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere motor [kW] : 4,5
Distanta/diametru [mm] : 48.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 92
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Separarea blocurilor :
Cod motor : DH12D380
Restrictiile producatorului : Mitsubishi
Echipament vehicul : pentru vehicule cu imobilizare
Tensiune [V] : 24
Numar dinti : 12
Putere motor [kW] : 4,5
Distanta/diametru [mm] : 46.5
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 92
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 140
Cod motor : DH12D380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Identificare constructie stecher : PL82
Cod motor : DH12E380
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : PL82
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)