Cod motor : N52 B30 A
Pret : 29 Lei
Greutate (în kg) : 0,030
Culoare : negru
Material : plastic
Numar conexiuni : 3
Pret : 96 Lei
Greutate (în kg) : 0,030
Culoare : negru
Material : plastic
Numar conexiuni : 3
Pret : 188 Lei
Separarea blocurilor :
Pâna în an fabricatie : 08/2011
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Lungime totala [mm] : 690
Conector/clema : daca este cazul reglati stecherul
Numar poli : 4
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 160000
Pret : 218 Lei
Cod motor : N52 B30 A
Pret : 218 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2011
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 910
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 406 Lei
Pâna în an fabricatie : 08/2011
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1400
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pret : 437 Lei
Cod motor : N52 B30 A
Dimensiune filet : M 12x1,5
Deschidere cheie : 22 mm
Moment strangere [Nm] : 22
Numar conexiuni : 2
Marcaj culoare : negru
incepand cu an fabricatie : 09/2011
Pâna în an fabricatie : 03/2012
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
incepand cu an fabricatie : 09/2011
Pâna în an fabricatie : 03/2012
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 1000
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
incepand cu an fabricatie : 09/2011
Pâna în an fabricatie : 03/2012
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda reglaj
Sistem de esapament : inainte de catalizator
Lungime totala [mm] : 850
Numar poli : 5
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Pâna în an fabricatie : 08/2011
Partea de montare : la cilindrul 2
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Lungime totala [mm] : 560
Numar poli : 4
Pâna în an fabricatie : 08/2011
Partea de montare : la cilindrul 6
Numar cilindri : 6
Sonda lambda : Sonda diagnoza
Sistem de esapament : dupa catalizator
Interval de schimb recomandat [km] : 250000
Lungime totala [mm] : 490
Numar poli : 4
Numar conexiuni : 4
Cod motor : N52B30A
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
Cod motor : N52B30A
Partea de montare : Galerie evacuare
Numar bucati necesare : 2
Sonda lambda : Sonda reglaj
pentru cilindru : 1-3
Calitate : 2
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Calitate : 2
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Calitate : 2
Restrictiile producatorului : Siemens
Numar poli : 3
Culoare carcasa : negru
Dimensiune filet : M12 x 1.5
Deschidere cheie : 22
Numar poli : 2
Articol extins/Info extins 2 : fara cablu
Culoare carcasa : negru
Forma carcasa stecher : Unghiular
Cod motor : N52 B30 A
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)