incepand cu an fabricatie : 12/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1996
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 1,1
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Identificare constructie stecher : 05
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 177.0 / 33.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 3600
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 228 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1995
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 175
Lungime 2 [mm] : 32,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 25
Pret : 343 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,9
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 159
Lungime 2 [mm] : 33
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 25
Pret : 346 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/1995
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 175
Lungime 2 [mm] : 32,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 25
Pret : 348 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 07/1995
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 07/1995
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 07/1995
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Piesa la schimb :
Pret : 350 Lei
incepand cu an fabricatie : 12/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1996
De la numarul de sasiu : 6K-TR099 001
Cod motor : 2E
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW] : 0,9
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Pozitie/Grade : 40° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Pas filet [mm] : 76
Varianta starter : lagare separate
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Pret : 430 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,9
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 159
Lungime 2 [mm] : 33
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 25
Pret : 514 Lei
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9/10
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pret : 537 Lei
incepand cu an fabricatie : 04/1996
Pâna în an fabricatie : 09/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 553 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 04/1996
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Identificare constructie stecher : 05
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 152.0 / 33.2
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 3300
Diametru flansa [mm] : 76,1
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pret : 571 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Piesa la schimb :
Pret : 617 Lei
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Pret : 677 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 06/1996
Cod motor : 2E
Tip cutie viteza : CHE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 1,7
Greutate (în kg) : 4,786
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pret : 700 Lei
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 06/1996
Cod motor : 2E
Tip cutie viteza : CHE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 2
Greutate (în kg) : 3,865
Pozitie/Grade : L 42
Clema : 15A
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
Pret : 802 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Numarul gaurilor de fixare : 3
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,95
Identificare constructie stecher : 62
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 165.0 / 34.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 5000
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 07/1995
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,9
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 160
Lungime 2 [mm] : 32,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 24,5
Pâna în an fabricatie : 04/1996
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Restrictiile producatorului : Valeo
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Restrictiile producatorului : Bosch
Numar gauri : 3
Piesa noua :
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 32
incepand cu an fabricatie : 04/1996
Pâna în an fabricatie : 09/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 33
incepand cu an fabricatie : 04/1996
Pâna în an fabricatie : 09/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Restrictiile producatorului : 8EA 011 350-421
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Numarul gaurilor de fixare : 3
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 04/1996
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9,1
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,8
Pozitie/Grade : 40° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Pas filet [mm] : 76
Varianta starter : revenire libera
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/10
Putere electromotor [kW] : 1,1
Pozitie/Grade : 40° li
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu clema 50(jet)
Pas filet [mm] : 76
Varianta starter : revenire libera
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
incepand cu an fabricatie : 01/1995
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Echivalenta : 5625
Numarul gaurilor de fixare : 3
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Numar dinti : 9
Echivalenta : 911040001
Numarul gaurilor de fixare : 3
Numar dinti : 9
Echivalenta : 911085001
Numarul gaurilor de fixare : 3
incepand cu an fabricatie : 12/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1996
De la numarul de sasiu : 6KTR099001
Cod motor : 2E
Echivalenta : 911085002
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pâna la numar sasiu : 6K-TR099000
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Piesa la schimb :
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
Piesa la schimb :
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,9
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 04/1996
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Tip cutie viteza : cu reductor
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Numar pistoane : 2
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Garantie : Garantie 2 ani
Pâna în an fabricatie : 07/1995
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,9
Identificare constructie stecher : Plug
Clema : M8
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Lungime 1 [mm] : 160
Lungime 2 [mm] : 32,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 3
Lungime 3 [mm] : 24,5
incepand cu an fabricatie : 08/1995
Cod motor : 2E, AGG
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Pâna în an fabricatie : 12/1995
Pâna la numar sasiu : 6K..TR099 000
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 11/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1996
De la numarul de sasiu : 6K-TR099001
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,9
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 12/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1996
De la numarul de sasiu : 6K..TR099 001
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 1,1
incepand cu an fabricatie : 11/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1996
De la numarul de sasiu : 6K-TR099001
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,8
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 11/1995
Pâna la numar sasiu : 6K-TR099000
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AAG
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 04/1996
Pâna în an fabricatie : 09/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere motor [kW] : 1,1
Distanta/diametru [mm] : 33.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10
Putere motor [kW] : 1,1
Distanta/diametru [mm] : 32.0
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
incepand cu an fabricatie : 04/1996
Pâna în an fabricatie : 09/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 33
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm] : 76,5
Numarul gaurilor filetate : 0
Numarul gaurilor de fixare : 2
Pozitie initiala-Pinion [mm] : 32
incepand cu an fabricatie : 11/1995
Pâna în an fabricatie : 06/1996
De la numarul de sasiu : T-099 001
Cod motor : 2E
Tip cutie viteza : CHE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,9
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 40
Clema : NON
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
incepand cu an fabricatie : 11/1995
Pâna în an fabricatie : 06/1996
De la numarul de sasiu : T-099 001
Cod motor : 2E
Tip cutie viteza : CHE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,8
Greutate (în kg) : 4,62
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 40
Clema : 15A
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 04/1999
De la numarul de sasiu : T-099 001
Cod motor : 2E,AGG
Tip cutie viteza : CHE,DFQ
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 11
Putere electromotor [kW] : 2
Pozitie/Grade : L/R 42
Clema : NON
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Piesa noua :
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 04/1999
De la numarul de sasiu : T-099 001
Cod motor : 2E,AGG
Tip cutie viteza : CHE,DFQ
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,1
Greutate (în kg) : 3,28
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 40
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 06/1996
Cod motor : 2E
Tip cutie viteza : CHE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 2
Greutate (în kg) : 3,9
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 06/1996
Pâna la numar sasiu : T-099 000
Cod motor : 2E,AGG
Tip cutie viteza : CHE,DFQ
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 1,1
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 40
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 04/1999
De la numarul de sasiu : T-099 001
Cod motor : 2E,AGG
Tip cutie viteza : CHE,DFQ
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9/11
Putere electromotor [kW] : 1,1
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 40
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 06/1996
Cod motor : 2E
Tip cutie viteza : CHE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 2
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 11/1995
Pâna în an fabricatie : 06/1996
De la numarul de sasiu : T-099 001
Cod motor : 2E
Tip cutie viteza : CHE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 9
Putere electromotor [kW] : 0,8
Numar gauri : 3
Pozitie/Grade : L 40
Clema : 15A
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 06/1996
Cod motor : 2E
Tip cutie viteza : CHE
Tensiune [V] : 12
Numar dinti : 10/11
Putere electromotor [kW] : 2
Numar gauri : 2
Pozitie/Grade : L 42
Clema : NON
Piesa la schimb :
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
incepand cu an fabricatie : 11/1995
Pâna în an fabricatie : 04/1996
De la numarul de sasiu : 6K-TR 099 001
Tensiune [V] : 12
Putere electromotor [kW] : 0,8
incepand cu an fabricatie : 09/1993
Pâna în an fabricatie : 04/1996
Cod motor : 2E
Tensiune [V] : 12
pt. cod original (OE) : 020 911 023 NX
Putere electromotor [kW] : 1,1
incepand cu an fabricatie : 10/1996
Cod motor : AGG
Tensiune [V] : 12
pt. cod original (OE) : 020 911 023 F
Putere electromotor [kW] : 1,1
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)