incepand cu an fabricatie : 07/2005
Cod motor : BKH
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Cod motor : AUK
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 180
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/2008
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Greutate (în kg) : 6,53
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 60
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Fulie curea -Ø [mm] : 66
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Pret : 713 Lei
Pâna în an fabricatie : 09/2008
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 60
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Role : cu rola curea
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 09/2008
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 60
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Fulie curea -Ø [mm] : 66
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 180
Numar nervuri : 6
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 7000
Cod motor : AUK
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 180
Identificare constructie stecher : PLUG644
Numar nervuri : 6
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 7500
Cod motor : AUK
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 150
Identificare constructie stecher : PLUG644
Numar nervuri : 6
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 7900
pt. cod original (OE) : TG16C010
Curent de incarcare generator [A] : 150
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 64
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Tensiune [V] : 12
pt. cod original (OE) : TG17C023 TG17C044
Curent de incarcare generator [A] : 180
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 65
Clema : M8
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Alezaj-Ø 1 [mm] : 9
Grosime 1 [mm] : 70
Lungime 3 [mm] : 56
Cod motor : AUK,BDW
Tip cutie viteza : GMV,GVC,GYF,HSV,HUN
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Numar nervuri : 6
Tip centura de siguranta : montare cu flansa
Fulie curea -Ø [mm] : 66
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Tensiune [V] : 12
pt. cod original (OE) : TG17C023 TG17C044
Curent de incarcare generator [A] : 180
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 65
Clema : M8
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Alezaj-Ø 1 [mm] : 9
Grosime 1 [mm] : 70
Lungime 3 [mm] : 56
pt. cod original (OE) : TG16C010
Curent de incarcare generator [A] : 150
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 64
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Fulie curea -Ø [mm] : 65
Pâna în an fabricatie : 09/2008
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Greutate (în kg) : 6,52
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 60
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Fulie curea -Ø [mm] : 65
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Greutate (în kg) : 6,94
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : 0
Fulie curea -Ø [mm] : 66
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Greutate (în kg) : 8,235
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : 0
Fulie curea -Ø [mm] : 66
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Pâna în an fabricatie : 09/2008
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : R 60
Tip centura de siguranta : levier dublu articulat
Role : cu rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Numar nervuri : 6
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Cod motor : AUK
Tip cutie viteza : GMV,HUN,HYR
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 180
Numar nervuri : 6
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)