utilizabil pentru vehicule cu alternator : 80
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Role : fara rola curea
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 55
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
Role : fara rola curea
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : TD 61 GS
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 45
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
Role : fara rola curea
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : TD 61 GS
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 45
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 80
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 55
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 1052 Lei
Curent de incarcare generator [A] : 80
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 24V
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
Identificare constructie stecher : 621
Lungime [mm] : 172
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 4700
Versiune : Cat: K1 Interch.
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Pâna în an fabricatie : 11/1994
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 80
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 6820
Versiune : Cat: N1 Interch.
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
Identificare constructie stecher : 621
Lungime [mm] : 172
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 4660
Diametru asezare gauri -Ø 1 [mm] : 90
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Cod motor : TD61GS
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 45
Identificare constructie stecher : PLUG621
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 51.0 / -
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Masa [g] : 4900
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 45
Identificare constructie stecher : PLUG400
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 51.0 / -
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : without integrated regulator
Masa [g] : 4900
Lungime 1 [mm] : 22
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Cod motor : TD61GS
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 55
Identificare constructie stecher : PLUG632
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Masa [g] : 5900
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Cod motor : TD61GS
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 55
Identificare constructie stecher : PLUG605
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 5900
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Pâna în an fabricatie : 11/1994
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 55
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 60
Identificare constructie stecher : PLUG608
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 51.0 / -
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Masa [g] : 5900
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Pâna în an fabricatie : 11/1994
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 45
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 45
Identificare constructie stecher : PLUG621
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 51.0 / -
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Masa [g] : 5100
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Pâna în an fabricatie : 11/1994
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 80
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 80
Identificare constructie stecher : PLUG632
Lungime 1/lungime 2 [mm] : 51.0 / -
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Masa [g] : 6800
incepand cu an fabricatie : 11/1991
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : TD63E
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
incepand cu an fabricatie : 11/1991
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : TD63E
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
incepand cu an fabricatie : 11/1991
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : TD63E
Restrictiile producatorului : Paris Rhone
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
Conector/clema : cu conector pentru turometru
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
Conector/clema : cu conector pentru turometru
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Conector/clema : cu conector pentru turometru
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Restrictiile producatorului : Paris Rhone
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
Calitate : doppelt isoliert
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Piesa la schimb :
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
Piesa la schimb :
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Restrictiile producatorului : Paris Rhone
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 55
Piesa la schimb :
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 45
Piesa la schimb :
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Garantie : Garantie 2 ani
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 45
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : without integrated regulator
Garantie : Garantie 2 ani
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Tip alternator : electronic
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Garantie : Garantie 2 ani
Piesa noua :
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 55
Piesa la schimb :
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Garantie : Garantie 2 ani
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Cod motor : D6A180
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 80
Piesa la schimb :
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Garantie : Garantie 2 ani
Tensiune [V] : 24
Curent de incarcare generator [A] : 55
Tipuri conectoare : B+, D+, W
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Cod motor : TD61GS
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : D6A180
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : D6A180
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : D6A180
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Separarea blocurilor :
incepand cu an fabricatie : 02/1995
Pâna în an fabricatie : 12/1996
Cod motor : D6A180
Restrictiile producatorului : Paris Rhone
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 55
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 60
Pozitie/Grade : L 20
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Role : fara rola curea
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 45
Greutate (în kg) : 4,79
Numar nervuri : 1
Pozitie/Grade : L 30
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Fulie curea -Ø [mm] : 73
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 60
Greutate (în kg) : 6,06
Pozitie/Grade : L 20
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
incepand cu an fabricatie : 02/1986
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 60
Greutate (în kg) : 4,79
Pozitie/Grade : L 20
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
incepand cu an fabricatie : 02/1986
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 60
Greutate (în kg) : 6,12
Pozitie/Grade : L 20
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 80
Greutate (în kg) : 6,55
Pozitie/Grade : L 20
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Pâna în an fabricatie : 01/1986
Restrictiile producatorului : Paris Rhone
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 60
Greutate (în kg) : 6,138
Pozitie/Grade : L 20
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Piesa noua :
incepand cu an fabricatie : 01/1990
Pâna în an fabricatie : 11/1994
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 55
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 60
Pozitie/Grade : L 20
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Role : fara rola curea
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Piesa noua :
Tensiune [V] : 28
Curent de incarcare generator [A] : 30
Greutate (în kg) : 4,66
Pozitie/Grade : L 20
Tip centura de siguranta : brat mobil monoarticulat
Role : fara rola curea
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : cu conector pentru turometru
Piesa noua :
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)