Pâna în an fabricatie : 10/2009
Cod motor : K4M 813
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 155
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Cod motor : K4M 812
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 155
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 155
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Cod motor : K4M 812
Restrictiile producatorului : VALEO
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Cod motor : K4M 812
Restrictiile producatorului : VALEO
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Cod motor : K4M 812
Restrictiile producatorului : VALEO
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Cod motor : K4M 813
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 350 Lei
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 120
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 150
Identificare constructie stecher : PLUG691
Numar nervuri : 6
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 6900
Pret : 431 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2008
Cod motor : K4M.8.12,K4M.8.13
Tip cutie viteza : DP0,JH3
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Pozitie/Grade : R 90
Tip centura de siguranta : fixare in 4 puncte
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Pret : 480 Lei
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 120
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : 80° li
Fulie curea -Ø [mm] : 54
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Pret : 807 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2008
Cod motor : K4M.8.12,K4M.8.13
Tip cutie viteza : DP0,JH3
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Greutate (în kg) : 5,84
Pozitie/Grade : R 90
Tip centura de siguranta : fixare in 4 puncte
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Pret : 914 Lei
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : COM (Plug 182)
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 55
Clema : M8 B+
Role : cu fulie combinata
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Lungime 1 [mm] : 38,5
Lungime 2 [mm] : 38,5
Alezaj-Ø 1 [mm] : 8,5
Lungime 3 [mm] : 61
Pret : 1029 Lei
Pâna în an fabricatie : 10/2009
Cod motor : K4M 812
Restrictiile producatorului : Bosch
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Role : cu rola curea cu cuplaj unisens
Piesa la schimb :
Tip alternator : pentru alternator CA
Dezvoltarea reparatiilor recomandate : Curea trapezoidala/transmisie
Pret : 1034 Lei
incepand cu an fabricatie : 01/2007
Cod motor : K4M768
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 55
Role : Fulie curea trapezoidala
ID reglor : PL124
Pret : 1099 Lei
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 120
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 150
Identificare constructie stecher : PLUG691
Numar nervuri : 6
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 6900
Versiune : outright
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 120
Identificare constructie stecher : PLUG703
Numar nervuri : 6
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 6900
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 150
Numar nervuri : 6
Role : cu
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Masa [g] : 7200
Tensiune [V] : 12
Curent de incarcare generator [A] : 90
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Masa [g] : 6800
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : Com (Plug 182)
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 52
Clema : M8 B+
Role : cu fulie combinata
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Lungime 1 [mm] : 30
Lungime 2 [mm] : 30
Alezaj-Ø 1 [mm] : 8
Alezaj-Ø 2 [mm] : 8
Lungime 3 [mm] : 61
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Identificare constructie stecher : Com Plug 182
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 55
Clema : M8 B+
Role : cu fulie combinata
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Lungime 1 [mm] : 38,5
Lungime 2 [mm] : 38,5
Alezaj-Ø 1 [mm] : 8,5
Lungime 3 [mm] : 61
incepand cu an fabricatie : 01/2007
Cod motor : K4M768
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Identificare constructie stecher : PL124
Diametru [mm] : 55
Role : cu fulie combinata
Numar de striatii : 6
incepand cu an fabricatie : 01/2007
Cod motor : K4M812
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : PL72
Diametru [mm] : 54,5
Role : cu fulie combinata
Numar de striatii : 6
incepand cu an fabricatie : 01/2007
Cod motor : K4M768
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Fulie curea -Ø [mm] : 54,5
Role : cu fulie combinata
Numar de striatii : 6
utilizabil pentru vehicule cu alternator : 120
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : 80° li
Fulie curea -Ø [mm] : 54
Role : cu
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Cod motor : K4M768
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : 90° li
Fulie curea -Ø [mm] : 55
Role : cu
Returnarea pieselor vechi nu este necesara :
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : Com (Plug 182)
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 52
Clema : M8 B+
Role : cu fulie combinata
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Lungime 1 [mm] : 30
Lungime 2 [mm] : 30
Alezaj-Ø 1 [mm] : 8
Alezaj-Ø 2 [mm] : 8
Lungime 3 [mm] : 61
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Identificare constructie stecher : Com Plug 182
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 55
Clema : M8 B+
Role : cu fulie combinata
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Lungime 1 [mm] : 38,5
Lungime 2 [mm] : 38,5
Alezaj-Ø 1 [mm] : 8,5
Lungime 3 [mm] : 61
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : COM (Plug 182)
Numar nervuri : 6
Fulie curea -Ø [mm] : 55
Clema : M8 B+
Role : cu fulie combinata
Curent electric vehicul : pentru vehicule cu instalatie de 12V
Lungime 1 [mm] : 38,5
Lungime 2 [mm] : 38,5
Alezaj-Ø 1 [mm] : 8,5
Lungime 3 [mm] : 61
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Fulie curea -Ø [mm] : 55
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Fulie curea -Ø [mm] : 55
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Fulie curea -Ø [mm] : 54
Cod motor : K4M768
Tip model : LM0/1
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 120
Identificare constructie stecher : PL124
Diametru [mm] : 55
Role : cu fulie combinata
Numar de striatii : 6
Cod motor : K4M768
Tip model : LM0/1
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Identificare constructie stecher : PL72
Diametru [mm] : 54,5
Role : cu fulie combinata
Numar de striatii : 6
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 150
Greutate (în kg) : 6,84
Numar nervuri : 6
Pozitie/Grade : L 40
Tip centura de siguranta : fixare in 4 puncte
Fulie curea -Ø [mm] : 54
Role : cu rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Pâna în an fabricatie : 10/2008
Cod motor : K4M.8.12,K4M.8.13
Tip cutie viteza : DP0,JH3
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Pozitie/Grade : R 90
Tip centura de siguranta : fixare in 4 puncte
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 10/2008
Cod motor : K4M.8.12,K4M.8.13
Tip cutie viteza : DP0,JH3
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Pozitie/Grade : R 90
Tip centura de siguranta : fixare in 4 puncte
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 10/2008
Cod motor : K4M.8.12,K4M.8.13
Tip cutie viteza : DP0,JH3
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Pozitie/Grade : R 90
Tip centura de siguranta : fixare in 4 puncte
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Piesa noua :
Pâna în an fabricatie : 10/2008
Cod motor : K4M.8.12,K4M.8.13
Tip cutie viteza : DP0,JH3
Echipament vehicul : pentru vehicule cu aer conditionat
Tensiune [V] : 14
Curent de incarcare generator [A] : 110
Pozitie/Grade : R 90
Tip centura de siguranta : fixare in 4 puncte
Role : fara rola curea
Piesa la schimb :
Articol extins/Info extins : cu regulator integrat
Directia de rotatie : rotatie contrar acelor de ceasornic
Conector/clema : fara conector pentru turometru
Call Center
0757.775.510
SMS
0721.883.855
Apel cu tarif normal
***
09.00 - 18.00 (Luni-Vineri)